T4-forum.pl

Forum dyskusyjne posiadaczy i sympatyków VW Transportera T4!


Teraz jest piątek, 29 marca 2024, 01:13

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 13 ] 
Autor Wiadomość
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 5 czerwca 2019, 21:31 
Offline
podteczkownik raczkujący
Avatar użytkownika

Dołączył(a): czwartek, 26 stycznia 2017, 20:30
Posty: 49
Lokalizacja: Mistelbach
model: Caravelle
silnik: 102ps

Podziękował: 6 razy
Pomógł: 0 razy
Chciałbym się w końcu zabrać za sprawdzenie wtrysków w mojej teczce. Przebieg już ponad 370tys. Kopci jedynie jak się depnie w gaz i to lekko. Tragedii nie ma, ale wypadałoby się kiedyś za to zabrać.
I teraz pytanie, ile kosztuje dobra końcówka wtryskiwacza do 2.5 acv i jakie polecacie?
Na necie przedział cenowy jest różny od 100 do 300PLN, w serwisie życzą sobie chyba około 200zł za samą końcówkę plus wiadomo regulacja.
Może znacie jakiś dobry serwis? ;)


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 6 czerwca 2019, 14:08 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:37
Posty: 12295
Lokalizacja: DW
model: T4
silnik: 1.9 TD...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 326 razy
Pomógł: 1036 razy
Do ACV 0,173mm WZM albo Bosch końcówki plus ustawienie


_________________
Nie pomagam na PW. Masz problem szukaj/pisz na forum


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 6 czerwca 2019, 19:46 
Offline
podteczkownik raczkujący
Avatar użytkownika

Dołączył(a): czwartek, 26 stycznia 2017, 20:30
Posty: 49
Lokalizacja: Mistelbach
model: Caravelle
silnik: 102ps

Podziękował: 6 razy
Pomógł: 0 razy
Według numeru Boscha powinno być w ACV 0433175072. Część zamienna to 2437010076. Pomiędzy Boschem a WUZETEM jest kolosalna różnica. Za WUZETEM na necie widzę po 80zł znowu za Boscha to już 270zł. Więc jak wyjdzie 200zł w serwisie za końcówkę i będzie z Boscha to raczej się opłaca w serwisie kupować. Pytanie, jaka jest różnica jakościowa?


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 8 czerwca 2019, 16:14 
Offline
podteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): piątek, 4 maja 2012, 23:47
Posty: 242
Lokalizacja: Katowice
model: t4
silnik: 2.5tdi 170km syncro

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 31 razy
WZM do ACV nie polecam. Tylko Bosch
Sprawdziłem na sobie i różnica jest kolosalna.



Za ten wpis autor rotor podziękował: pioter91 (niedziela, 9 czerwca 2019, 21:25)
  Statystyki: 4.55%
Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 8 czerwca 2019, 19:26 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:37
Posty: 12295
Lokalizacja: DW
model: T4
silnik: 1.9 TD...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 326 razy
Pomógł: 1036 razy
Z czym był problem przy WZMach?


_________________
Nie pomagam na PW. Masz problem szukaj/pisz na forum


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 9 czerwca 2019, 00:01 
Offline
teczkownik

Dołączył(a): poniedziałek, 29 listopada 2010, 13:16
Posty: 758
Lokalizacja: Dolnośląskie
opis: Sekcja DOLNO-śląsko-opolska
model: T4 acv
silnik: diesel

Podziękował: 23 razy
Pomógł: 36 razy
Ja zakładałem WZM 216 do 151 ahy i chodził super.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 10 czerwca 2019, 09:34 
Offline
podteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): piątek, 4 maja 2012, 23:47
Posty: 242
Lokalizacja: Katowice
model: t4
silnik: 2.5tdi 170km syncro

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 31 razy
WZM kopciły i nie dało się nic zrobić mimo że ustawione były jak Bosch Może trafiłem na felerne. Założyłem Boscha i jest super.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 10 czerwca 2019, 13:59 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:37
Posty: 12295
Lokalizacja: DW
model: T4
silnik: 1.9 TD...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 326 razy
Pomógł: 1036 razy
Ja znowu na wzm 230 nie mam wcale dymu ale póki co pompa poszła na stół w poszukiwaniu usterki


_________________
Nie pomagam na PW. Masz problem szukaj/pisz na forum


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 16 lipca 2019, 23:26 
Offline
podteczkownik raczkujący
Avatar użytkownika

Dołączył(a): czwartek, 26 stycznia 2017, 20:30
Posty: 49
Lokalizacja: Mistelbach
model: Caravelle
silnik: 102ps

Podziękował: 6 razy
Pomógł: 0 razy
Wziąłem końcówki Boscha. Drogie, ale wolę mieć na dłużej. Niestety, ale wszystkie wtryski lały. Jak założyłem, to mocy przybyło i spalanie spadło o parę procent. Problem w tym, że mam ciut za dużą dawke paliwa. Serwis pomp ustawił mi chyba na maksa i zaplombował ( znacznik farby – gwarancja). Jak dodawałem gazu to świata za mną nie widziałem :D. Dosyć sporo czarnego dymu. Zbiłem dawkę VAGiem na coś koło 3.8mg. Dymienie znikło prawię do końca przy przyspieszaniu. Jedynie jak wcisnę gaz na maksa to lubi sobie puścić czarnego dymka przy przyspieszaniu. Musiałbym jeszcze ciut zmniejszyć dawkę dawkę.

Jak wygląda u Was z czarnym dymem? :D


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 17 lipca 2019, 00:30 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:37
Posty: 12295
Lokalizacja: DW
model: T4
silnik: 1.9 TD...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 326 razy
Pomógł: 1036 razy
A jaka była dawka zanim zacząłeś zmniejszać? Wiesz chyba, że im mniej tym więcej w tym przypadku :)


_________________
Nie pomagam na PW. Masz problem szukaj/pisz na forum


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 17 lipca 2019, 08:31 
Offline
podteczkownik raczkujący
Avatar użytkownika

Dołączył(a): czwartek, 26 stycznia 2017, 20:30
Posty: 49
Lokalizacja: Mistelbach
model: Caravelle
silnik: 102ps

Podziękował: 6 razy
Pomógł: 0 razy
Tak, to wiem o dawce. Na początku była w granicach 2.8-3.0mg na rozgrzanym silinku. Vagiem udało mi sie zmniejszyć na 3.8mg. Auto ma sporo mocy :D. Na autostradzie testowo rozpędziłem go do 150 i jeszcze miał sporo mocy w zapasie. Normalnie jeżdże delikatnie, 120 na trasie i trzymam tempo zazwyzczaj. Nie chce też na dłuższą mete tego zostawiać – chyba że to silnikowi nie zaszkodzi :D. Chodź tutaj to nie mam doświadczenia, jak to wpłynie na eksploatacje silnika w długim okresie czasu.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 17 lipca 2019, 11:47 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:37
Posty: 12295
Lokalizacja: DW
model: T4
silnik: 1.9 TD...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 326 razy
Pomógł: 1036 razy
Trzeba ustawić znowu 32768 w adaptacjach i przesunąć lekko nastawnik w stronę rozrządu (w tym przypadku w stronę skrzyni biegów) na jakieś 4,2 czy 4,5 mg/suw na odpalonym patrząc co się dzieje w vagu https://youtu.be/mXmAc87Q7hE


_________________
Nie pomagam na PW. Masz problem szukaj/pisz na forum



Za ten wpis autor Probe041 podziękował: pioter91 (środa, 17 lipca 2019, 21:29)
  Statystyki: 4.55%
Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 17 lipca 2019, 21:29 
Offline
podteczkownik raczkujący
Avatar użytkownika

Dołączył(a): czwartek, 26 stycznia 2017, 20:30
Posty: 49
Lokalizacja: Mistelbach
model: Caravelle
silnik: 102ps

Podziękował: 6 razy
Pomógł: 0 razy
Co do dawki dzwoniłem dzisiaj do serwisu pomp. Dawkę mogę ustawiać bez utraty gwarancji :). Też byłoby właśnie głupio, jakby nie można było tego zmienić. Wcześniej to na lejących wtryskach było mi wszystko jedno. Według ich danych ustawili mi 3mg dawki. Jedynie zamówie sobie tą nasadke do śruby.
Dzięki za podpowiedź.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 13 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  

Administracja t4-forum.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresci wypowiedzi zamieszczanych przez uzytkownikow Forum.
Forum uruchomione w dniu: niedziela, 11 kwietnia 2010, 09:52.
Powered by phpBB