T4-forum.pl

Forum dyskusyjne posiadaczy i sympatyków VW Transportera T4!


Teraz jest czwartek, 28 marca 2024, 19:35

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1 ] 
Autor Wiadomość
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 31 maja 2019, 12:33 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): sobota, 12 kwietnia 2014, 19:03
Posty: 113
model: Multivan
silnik: 1,9

Podziękował: 1 raz
Pomógł: 6 razy
Nieuchronnie czeka mnie wymiana przewodów paliwowych. Oryginały z 92 roku są sparciałe i nieszczelne na końcówkach, dalsze doraźne skracanie końcówek stało się już niemożliwe. Czy ktoś już robił taką operację i mógłby podzielić się doświadczeniami w celu wyboru najlepszej opcji.
Myślałem o poprowadzeniu całości w gumowych przewodach, ewentualnie części od baku do filtra miedzianymi paliwowymi, stracę jednak możliwość weryfikacji czy układ się nie zapowietrza bo zlikwiduje kawałek przezroczystego przewodu. Może w to miejsce wstawić filtr na przewód, ale obawiam się że więcej będzie z tego szkody jak pożytku


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  

Administracja t4-forum.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresci wypowiedzi zamieszczanych przez uzytkownikow Forum.
Forum uruchomione w dniu: niedziela, 11 kwietnia 2010, 09:52.
Powered by phpBB