T4-forum.pl

Forum dyskusyjne posiadaczy i sympatyków VW Transportera T4!


Teraz jest czwartek, 28 marca 2024, 12:02

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 25 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 28 marca 2019, 05:15 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): piątek, 8 czerwca 2012, 13:00
Posty: 2373
Lokalizacja: Łomianki/Warszawa
opis: Kapitan eMO
model: Escapade, holenderka
silnik: 2,5 TDI AXG,ACV,AJT+

Podziękował: 186 razy
Pomógł: 207 razy
Poza tym zacznij się stosować do 26pkt regulaminu, bełkot bez interpunkcji będzie po prostu kasowany.


_________________
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym.
Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie.
Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 29 maja 2019, 22:55 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): czwartek, 18 czerwca 2015, 14:19
Posty: 27
model: t4
silnik: acv

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
Witam! Potrzebuję pomocy. Mój t4 acv z 2003 ma problem z trybem awaryjnym. Do 3 biegu mogę go ciśnąć do ponad 4000 obr. i nic się nie dzieje, jak włączę 4 i 5 to przy 3200 tryb awaryjny. Miał ktoś taki objaw??
Z góry dziękuję za wszelkie komentarze i porady. <cool>


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 17 października 2019, 13:45 
Offline
teczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): czwartek, 23 lipca 2015, 21:13
Posty: 505
Lokalizacja: Lubuskie blisko Granicy
model: vw t4
silnik: 2.5TDI ACV

Podziękował: 49 razy
Pomógł: 60 razy
Witam kolego rickard czy problem został zdiagnozowany, usunięty? Od wczoraj pojawił się taki sam problem w moim transporterze z 2001 roku 2.5tdi acv i bedę przystępował do diagnostyki, a może bys podpowiedzial od czego zacząć?


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 18 października 2019, 06:02 
Offline
podteczkownik

Dołączył(a): wtorek, 16 sierpnia 2016, 09:54
Posty: 478
Lokalizacja: P-ń Wlkp
model: t4 caravelle L syncr
silnik: ACV
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 11 razy
Pomógł: 32 razy
Kompa podpiąć A nie wróżyć. Przyczyn może być cała masa. Turbina, przewody sterowania turbina, zawór n75, pompa wtryskowa, wtryski, filtr powietrza, paliwa...


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 20 października 2019, 19:35 
Offline
teczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): czwartek, 23 lipca 2015, 21:13
Posty: 505
Lokalizacja: Lubuskie blisko Granicy
model: vw t4
silnik: 2.5TDI ACV

Podziękował: 49 razy
Pomógł: 60 razy
A wiec przy sprawdzaniu gruszki i sztangi w turbinie okazało się, że wszystko sprawne. Mębrana szczelna po podaniu 0,8-1 bar zawór elegancko się otwiera a sztanga pracuje płynnie bez zacięć, natomiast zwróciłem uwagę na N75 i przypomniałem sobie, że przy wymianie wężyków podciśnieniowych pękł mi górny kruciec i go skleiłem, spoina musiała się rozszczelnić i zawór nie podawał wystarczającego do otwarcia zaworu upustowego ciśnienia, przez co silnik otrzymywał za duże ciśnienie doładowania i łapał not lauf-a. Po wymianie N75 na używany za 100 zł auto wróciło narazie do żywych. <yahoo>
Edit.
Pobite gary. Tylko mi się wydawało, że auto chodzi jak należy jednak w dalszym ciągu za każdym razem przy ok 100km/h na 4 lub 5 biegu łapie tryb awaryjny. Sprawdzona została sztanga zaworu upustowego oraz mębrana w gruszce, po podaniu 0.8 bar zawór się elegancko otwiera a gruszka trzyma ciśnienie. Po podłączeniu komputera wypluwa błąd 17965- przekroczona granica regulacji, ale turbiny nie slychać, po ominięciu n75 przez zmostkowanie weżyka wychodzącego z turbiny z wężykiem wchodzącym do dolotu przy odmie wyskakuje ten sam błąd ale słychac turbo i auto ma moc do czasu przekroczenia granicy doładowania. Czy może być to wina uszkodzonego n75 w taki sposób, że nie odcina ciśnienia i cały czas podaje je na gruszke otwierając zawór i niedoładowując silnika???


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 25 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  

Administracja t4-forum.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresci wypowiedzi zamieszczanych przez uzytkownikow Forum.
Forum uruchomione w dniu: niedziela, 11 kwietnia 2010, 09:52.
Powered by phpBB