T4-forum.pl
https://www.t4-forum.pl/

Zmiana silnika 2,5 tdi ACV brak mocy i pomysłów. Pomocy !
https://www.t4-forum.pl/viewtopic.php?f=6&t=16754
Strona 3 z 3

Autor:  lukikiller [ niedziela, 30 grudnia 2018, 20:59 ]
Tytuł:  Re: Zmiana silnika 2,5 tdi ACV brak mocy i pomysłów. Pomocy

No to wyklucza się bo silnik nie dymi praktycznie nic :/ Wychodzi, że padło turbo.

Jeszcze jutro sprawdzę czy puchną węże. Powinny puchnąć jeśli pompuje. A jeśli nie pompuje to zamawiam turbo po regeneracji, bo mi brakuje już pomysłów

Wstawiam 3 logi Dynamiczne. tylko tyle udało mi się zrobić kumpla Vagiem.

http://vaglogi.pl/log-003_3OU15YM.html
http://vaglogi.pl/log-004_Cpmse4H.html
http://vaglogi.pl/log-011_B7KHK8.html

U kumpla co chwile jakiś błąd wyskakiwał i w dodatku miał nie zarejestrowanego Vaga więc nie wszystko dało się zrobić, jak dorwę lepszego kompa, to wtedy będę robił resztę. Może ktoś z kolegów orientuje się, czy trudno jest wyjąć turbo w acv ?

Autor:  Kenobi [ wtorek, 1 stycznia 2019, 16:38 ]
Tytuł:  Re: Zmiana silnika 2,5 tdi ACV brak mocy i pomysłów. Pomocy

Wynika z nich, że w dolocie nie ma ani ciśnienia ani odpowiedniej ilości powietrza. Logi wyglądają jakby były zrobione w silniku pracującym na wolnych obrotach. Pierwszy raz coś takiego widzę, nawet w silnikach z padniętą turbiną to przynajmniej w grupie 003 ilość powietrza zasysanego do silnika zwiększała się.
lukikiller napisał(a):
Może ktoś z kolegów orientuje się, czy trudno jest wyjąć turbo w acv ?

Łatwo nie łatwo zależy dla kogo, i tak musisz ją wyjąć i od tego bym zaczął, a nie od zamawiania następnej, może po wyjęciu, obejrzeniu i sprawdzeniu coś się wyjaśni.

Autor:  lukikiller [ wtorek, 1 stycznia 2019, 17:25 ]
Tytuł:  Re: Zmiana silnika 2,5 tdi ACV brak mocy i pomysłów. Pomocy

Czarna magia normalnie... Brakuje mi pomysłów. Ma ktoś może schemat instalacji do tego modelu? Zastanawia mnie to, czy to wszystko może być przyczyną jakiegoś błędu elektrycznego, lub uszkodzenia jakiegoś przekaźnika. Może dla tego, że turbo nie zasysa, to przepływka pokazuje że zbyt mało powietrza przez nią przepływa ? czy zasys powietrza powinien być i tak wyższy ?
I jeszcze jedno pytanie, czy możliwe jest, że zawór upustowy w turbinie mógł się zaciąć w pozycji otwartej ??

W sumie zapomniałem dodać, że jak dodaje gazu i obroty wchodzą powyżej 2 tysięcy to jakiś przekaźnik się odzywa i pstryka, aż światełko przygasa w środku. Wydawało mi się, że to przekaźnik 99 był ale pewności nie mam. I też nie zawsze.

Autor:  lukikiller [ środa, 2 stycznia 2019, 22:06 ]
Tytuł:  Re: Zmiana silnika 2,5 tdi ACV brak mocy i pomysłów. Pomocy

Temat został rozwiązany!! turbina ładuje. Przyczyną całego bałaganu był ciągle otwarty zawór upustowy. Prawdopodobnie podczas montażu silnika zostało zaczepione sztangą o ścianę grodziową i się coś przestawiło, nie pytajcie mnie jak i co bo nie mam pojęcia. W każdym razie odkręciłęm nakrętki ze sztangi, zamknąłem klapkę od zaworu upustowego, dokręciłem nakrętki i turbinka ładuje aż miło :) NA vagu parametry przepływki i doładowania podczas jazdy wróciły do normy. Dziękuję wszystkim za pomoc w rozwiązywaniu tej sprawy. Temat można zamknąć. Pozdrawiam

Strona 3 z 3 Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/