T4-forum.pl

Forum dyskusyjne posiadaczy i sympatyków VW Transportera T4!


Teraz jest piątek, 29 marca 2024, 15:03

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 44 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3
Autor Wiadomość
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 30 grudnia 2018, 20:59 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): niedziela, 26 sierpnia 2012, 08:48
Posty: 72
Lokalizacja: Szczytno
model: T4 Doka 96r
silnik: 2,5 Tdi ACV

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 2 razy
No to wyklucza się bo silnik nie dymi praktycznie nic :/ Wychodzi, że padło turbo.

Jeszcze jutro sprawdzę czy puchną węże. Powinny puchnąć jeśli pompuje. A jeśli nie pompuje to zamawiam turbo po regeneracji, bo mi brakuje już pomysłów

Wstawiam 3 logi Dynamiczne. tylko tyle udało mi się zrobić kumpla Vagiem.

http://vaglogi.pl/log-003_3OU15YM.html
http://vaglogi.pl/log-004_Cpmse4H.html
http://vaglogi.pl/log-011_B7KHK8.html

U kumpla co chwile jakiś błąd wyskakiwał i w dodatku miał nie zarejestrowanego Vaga więc nie wszystko dało się zrobić, jak dorwę lepszego kompa, to wtedy będę robił resztę. Może ktoś z kolegów orientuje się, czy trudno jest wyjąć turbo w acv ?


Góra
  Zobacz profil  
 
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 1 stycznia 2019, 16:38 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 11:23
Posty: 7425
Lokalizacja: Warszawa
opis: niech moc będzie z wami
model: Caravelle x 2
silnik: ACV i AHY

Podziękował: 71 razy
Pomógł: 801 razy
Wynika z nich, że w dolocie nie ma ani ciśnienia ani odpowiedniej ilości powietrza. Logi wyglądają jakby były zrobione w silniku pracującym na wolnych obrotach. Pierwszy raz coś takiego widzę, nawet w silnikach z padniętą turbiną to przynajmniej w grupie 003 ilość powietrza zasysanego do silnika zwiększała się.
lukikiller napisał(a):
Może ktoś z kolegów orientuje się, czy trudno jest wyjąć turbo w acv ?

Łatwo nie łatwo zależy dla kogo, i tak musisz ją wyjąć i od tego bym zaczął, a nie od zamawiania następnej, może po wyjęciu, obejrzeniu i sprawdzeniu coś się wyjaśni.


_________________
"Światem rządzi miłość! Ja na przykład kocham się napić "
Jedyną rzeczą sprawiedliwie rozdzieloną między ludzi jest rozum,
jeszcze nie spotkałem osoby która stwierdziłaby, że ma go za mało


Góra
  Zobacz profil  
 
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 1 stycznia 2019, 17:25 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): niedziela, 26 sierpnia 2012, 08:48
Posty: 72
Lokalizacja: Szczytno
model: T4 Doka 96r
silnik: 2,5 Tdi ACV

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 2 razy
Czarna magia normalnie... Brakuje mi pomysłów. Ma ktoś może schemat instalacji do tego modelu? Zastanawia mnie to, czy to wszystko może być przyczyną jakiegoś błędu elektrycznego, lub uszkodzenia jakiegoś przekaźnika. Może dla tego, że turbo nie zasysa, to przepływka pokazuje że zbyt mało powietrza przez nią przepływa ? czy zasys powietrza powinien być i tak wyższy ?
I jeszcze jedno pytanie, czy możliwe jest, że zawór upustowy w turbinie mógł się zaciąć w pozycji otwartej ??

W sumie zapomniałem dodać, że jak dodaje gazu i obroty wchodzą powyżej 2 tysięcy to jakiś przekaźnik się odzywa i pstryka, aż światełko przygasa w środku. Wydawało mi się, że to przekaźnik 99 był ale pewności nie mam. I też nie zawsze.


Góra
  Zobacz profil  
 
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 2 stycznia 2019, 22:06 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): niedziela, 26 sierpnia 2012, 08:48
Posty: 72
Lokalizacja: Szczytno
model: T4 Doka 96r
silnik: 2,5 Tdi ACV

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 2 razy
Temat został rozwiązany!! turbina ładuje. Przyczyną całego bałaganu był ciągle otwarty zawór upustowy. Prawdopodobnie podczas montażu silnika zostało zaczepione sztangą o ścianę grodziową i się coś przestawiło, nie pytajcie mnie jak i co bo nie mam pojęcia. W każdym razie odkręciłęm nakrętki ze sztangi, zamknąłem klapkę od zaworu upustowego, dokręciłem nakrętki i turbinka ładuje aż miło :) NA vagu parametry przepływki i doładowania podczas jazdy wróciły do normy. Dziękuję wszystkim za pomoc w rozwiązywaniu tej sprawy. Temat można zamknąć. Pozdrawiam



Za ten wpis autor lukikiller podziękował: t4 fronik (niedziela, 17 marca 2019, 23:11)
  Statystyki: 4.55%
Góra
  Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 44 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 16 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  

Administracja t4-forum.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresci wypowiedzi zamieszczanych przez uzytkownikow Forum.
Forum uruchomione w dniu: niedziela, 11 kwietnia 2010, 09:52.
Powered by phpBB