T4-forum.pl

Forum dyskusyjne posiadaczy i sympatyków VW Transportera T4!


Teraz jest czwartek, 28 marca 2024, 12:49

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 25 października 2018, 19:37 
Offline
podteczkownik raczkujący
Avatar użytkownika

Dołączył(a): czwartek, 26 stycznia 2017, 20:30
Posty: 49
Lokalizacja: Mistelbach
model: Caravelle
silnik: 102ps

Podziękował: 6 razy
Pomógł: 0 razy
Niestety, ale rozczelniła mi sie pompa podczas wakacji daleko od domu. Pokleilem w takim miejscu silikonem do misek olejowych i udało mnie się dojechać do domu. W końcu zabrałem się, aby to zrobić. Wyciągnąłem ją, przyjechałem do Polski i dałem do autoryzowanego Boscha do naprawy. Myślałem, że uszczelnienie i nie będzie żadnych większych problemów. Posprawdzałem sobie wszystkie ustawienia i auto było perfekcyjnie ustawione. Wcześniejszy mechanik dobrze go poskładał i ustawił. Auto odpalało od razu, moc w porządku.
Auto ma już te swoje kilomtry. Ma już 366tyś km 2.5 tdi acv. Dostałem telefon, że naprawa pompy może sporo kosztować, bo wytartł się korpus tłoczka plus nastawiacz do wymiany. Koszt z częściami to 3100PLN. Samo uszczelnienie 400PLN.

I teraz pytanie:
- Czy te części nastawnik i korpus aż tyle kosztują?
- Czy ktoś robił pełną regenrację pompy i ile to wyszło?
- Czy ktoś zna jakiś porządny serwis pomp na Śląsku, gdzie taka naprawa była by choć trochę tańsza?


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 25 października 2018, 19:39 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:37
Posty: 12294
Lokalizacja: DW
model: T4
silnik: 1.9 TD...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 326 razy
Pomógł: 1036 razy
Kup pompę używkę, tyle w temacie


_________________
Nie pomagam na PW. Masz problem szukaj/pisz na forum


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 25 października 2018, 20:37 
Offline
podteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): piątek, 4 marca 2016, 02:05
Posty: 297
Lokalizacja: Sztum, Pomorskie
model: T4 long holenderka
silnik: AFN

Podziękował: 2 razy
Pomógł: 19 razy
Zestaw uszczelnień pompy kosztuje mniej niż 100zł. Ja za wymianę biorę 150zł. Plus ewentualny montaż z regulacją na aucie. Jak trzeba to robię z kilku pomp jedną, reklamacji jeszcze nie miałem. Oczywiście nie jestem pompiarzem, tylko mechanikiem, ale życie i naciągacze zmusili mnie do zgłębiania tajników pomp, rozruszników, alternatorów i czego tam jeszcze...


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 25 października 2018, 21:30 
Offline
podteczkownik raczkujący
Avatar użytkownika

Dołączył(a): czwartek, 26 stycznia 2017, 20:30
Posty: 49
Lokalizacja: Mistelbach
model: Caravelle
silnik: 102ps

Podziękował: 6 razy
Pomógł: 0 razy
Dziekuje za odpowiedzi. Wolę jednak swoją pompe zregenerować porządnie. Na razie jest uszczelniona, żeby mi nie ciekła. Zobacze jak ją założe i jak sie bedzie zachowywać. Jakbym używke kupował, to też nie wiadomo co tam w środku będzie.

Czy sam nastawnik i korpus aż tyle kosztują?


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 25 października 2018, 21:49 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:37
Posty: 12294
Lokalizacja: DW
model: T4
silnik: 1.9 TD...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 326 razy
Pomógł: 1036 razy
Zestaw ori uszczelek Boscha to 40 zł...


_________________
Nie pomagam na PW. Masz problem szukaj/pisz na forum


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 26 października 2018, 21:59 
Offline
podteczkownik

Dołączył(a): wtorek, 16 sierpnia 2016, 09:54
Posty: 478
Lokalizacja: P-ń Wlkp
model: t4 caravelle L syncr
silnik: ACV
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 11 razy
Pomógł: 32 razy
walczę z pompą już od kilku miesięcy. Dzisiaj odebrałem samochód od kolejnego mechanika, regeneracja pompy 750, demontaż, montaż i ustawienie 246. 30km przejechane i z pompy kapie. jest gwarancja więc w poniedziałek bus wraca na reklamację. Do 3ch razy sztuka


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 27 października 2018, 00:26 
Offline
podteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): piątek, 4 marca 2016, 02:05
Posty: 297
Lokalizacja: Sztum, Pomorskie
model: T4 long holenderka
silnik: AFN

Podziękował: 2 razy
Pomógł: 19 razy
To frajer ze mnie, bo za tanio biorę...
Co do ceny zestawu uszczelek to napisałem orientacyjnie, bo najdroższy jaki kupowałem kosztował 98zł, to był chyba do vp44.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 27 października 2018, 12:28 
Offline
podteczkownik raczkujący
Avatar użytkownika

Dołączył(a): czwartek, 26 stycznia 2017, 20:30
Posty: 49
Lokalizacja: Mistelbach
model: Caravelle
silnik: 102ps

Podziękował: 6 razy
Pomógł: 0 razy
No tez nie wiadomo co bylo wymieniane przy pompie za te 750.
U mnie za same uszczelniane pompy w serwisie Boscha wzieli 250 plus czesci.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 5 listopada 2018, 20:47 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): sobota, 8 września 2018, 21:47
Posty: 3
model: t4
silnik: 2,5 tdi AJT

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
Siewka.
Widzę że o pompach piszecie, więc zapytam:

Czy pompa od ACV bedzi pasować do AJC? Czy muszę konkretnie do AJC (czy do 88-ki mogę dać pompę od 102-ki)?


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 6 listopada 2018, 15:11 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:37
Posty: 12294
Lokalizacja: DW
model: T4
silnik: 1.9 TD...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 326 razy
Pomógł: 1036 razy
Najwyżej wtyczka do przepięcia jak nastawnik nowszego lub starszego typu. Można też cały nastawnik przełożyć. Kolejna sprawa to fala w pompie, auto może po prostu nie odpalić


_________________
Nie pomagam na PW. Masz problem szukaj/pisz na forum


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 6 listopada 2018, 19:16 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): sobota, 8 września 2018, 21:47
Posty: 3
model: t4
silnik: 2,5 tdi AJT

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
Czyli lepiej poszukać takiej samej?


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 11 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  

Administracja t4-forum.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresci wypowiedzi zamieszczanych przez uzytkownikow Forum.
Forum uruchomione w dniu: niedziela, 11 kwietnia 2010, 09:52.
Powered by phpBB