T4-forum.pl

Forum dyskusyjne posiadaczy i sympatyków VW Transportera T4!


Teraz jest niedziela, 28 kwietnia 2024, 22:54

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1 ] 
Autor Wiadomość
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 22 lutego 2011, 19:41 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): środa, 22 września 2010, 12:05
Posty: 51
model: T4 Long
silnik: 2.5 TDI ACV

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
Witam,

mam problem z moim T4 2.5 TDi ACV 102PS. A dokładniej chodzi o to że silnik strasznie muli, nie wkręca się na obroty i dzisiaj zaczęło coś stukać delikatnie o okolicy alternatora.

Wcześniej silnik mulił ale winny był filtr paliwa. Dzisiaj po wymianie filtra i wszystkich przewodów paliwowych i zatankowaniu do pełna nowego paliwa niby silnik idzie lepiej ale nie do końca. Praktycznie nie idzie przekroczyć 2tys obrotów. Nieraz załapie i turbo zaczyna ciągnąć od 2tys obrotów ale co chwile znika moc i wtedy szarpie troszkę. Na postoju można przy gazować do 4500 obrotów. Turbo wytwarza ciśnienie bo sprawdzałem ściskając rurę od IC oraz Vagiem. Vag nie pokazuje żadnych błędów. Obroty na ciepłym silniku to 720-740 (obroty nie falują). Dzisiaj też po przegazowaniu zaczęło też coś stukać w okolicy alternatora. Katalizator jest wycięty.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 64 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  

Administracja t4-forum.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresci wypowiedzi zamieszczanych przez uzytkownikow Forum.
Forum uruchomione w dniu: niedziela, 11 kwietnia 2010, 09:52.
Powered by phpBB