T4-forum.pl

Forum dyskusyjne posiadaczy i sympatyków VW Transportera T4!


Teraz jest czwartek, 28 marca 2024, 13:56

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 36 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 6 czerwca 2018, 14:06 
Offline
podteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 15 października 2017, 17:50
Posty: 263
model: T4 Multivan 1996
silnik: 2.4 AAB

Podziękował: 70 razy
Pomógł: 1 raz
Rozumiem będę w najbliższym czasie miał czas to wszystko sprawdzę i dam znać Wielkie dzięki :). Zapytam tylko czy podczas pracy silnika/dodawaniu gazu można zostawić otwarty zbiorniczek wyrównawczy czy lepiej nie? Może nastąpić zmiana ciśnień i się coś wtedy zapowietrzyc?. Będę chciał właśnie wtedy sprawdzić czy bombelkow nie przybywa


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 6 czerwca 2018, 15:29 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): wtorek, 24 listopada 2015, 13:59
Posty: 3360
Lokalizacja: Warszawa
model: T4 Multivan '95
silnik: 2.4D AAB
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 223 razy
Pomógł: 223 razy
Korek w zbiorniczku jest po to żeby zwiększyć (nieco) ciśnienie płynu, a tym samym podwyższyć temperaturę wrzenia płynu. Jesli nie bedzie wsciekłego upału i katowania silnika to brak korka moim zdaniem nie zaszkodzi.



Za ten wpis autor Adampio podziękował: Sebakiller (czwartek, 7 czerwca 2018, 22:25)
  Statystyki: 4.55%
Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 7 czerwca 2018, 15:29 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 16 lutego 2015, 23:42
Posty: 1128
Lokalizacja: Ursus
model: T4 Multivan
silnik: 2.4D AAB

Podziękował: 21 razy
Pomógł: 80 razy
Dla sprawdzenia tak ale do jazdy nie - kiedyś zapomniałem zakręcić korek i na światłach płyn uciekł ( oczywiście nie wszystko ) tzn nie cały ale zauważyłem kłęby pary i musiałem awaryjnie zjechać na parking.


_________________
Jeśli chcesz dojechać daleko, musisz jechać powoli.



Za ten wpis autor Victus podziękował: Sebakiller (czwartek, 7 czerwca 2018, 22:25)
  Statystyki: 4.55%
Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 19 czerwca 2018, 17:57 
Offline
podteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 15 października 2017, 17:50
Posty: 263
model: T4 Multivan 1996
silnik: 2.4 AAB

Podziękował: 70 razy
Pomógł: 1 raz
Dzisiaj zaglądam do zbiorniczka płynu chłodniczego i takie białe coś jak na zdjęciu co to jest?.


Ostatnio edytowano sobota, 21 lipca 2018, 23:06 przez Sebakiller, łącznie edytowano 3 razy

Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 24 czerwca 2018, 17:53 
Offline
podteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 15 października 2017, 17:50
Posty: 263
model: T4 Multivan 1996
silnik: 2.4 AAB

Podziękował: 70 razy
Pomógł: 1 raz
Ma ktoś pomysł co to może być i z czego to powstało?


Ostatnio edytowano niedziela, 24 czerwca 2018, 20:40 przez Sebakiller, łącznie edytowano 1 raz

Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 24 czerwca 2018, 20:30 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): wtorek, 24 listopada 2015, 13:59
Posty: 3360
Lokalizacja: Warszawa
model: T4 Multivan '95
silnik: 2.4D AAB
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 223 razy
Pomógł: 223 razy
Co białegoo Twoim zdaniem widać na zdjeciu? Bo ja widze tylko szare.

Jak wszystkie zlacza na rurach sa suche to musi być coś z glowicą.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 24 czerwca 2018, 20:39 
Offline
podteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 15 października 2017, 17:50
Posty: 263
model: T4 Multivan 1996
silnik: 2.4 AAB

Podziękował: 70 razy
Pomógł: 1 raz
Wybacz no taki szary osad na środku to widać i wokół.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 28 czerwca 2018, 00:12 
Offline
podteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 15 października 2017, 17:50
Posty: 263
model: T4 Multivan 1996
silnik: 2.4 AAB

Podziękował: 70 razy
Pomógł: 1 raz
Proszę o pomoc


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 28 czerwca 2018, 11:59 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): wtorek, 24 listopada 2015, 13:59
Posty: 3360
Lokalizacja: Warszawa
model: T4 Multivan '95
silnik: 2.4D AAB
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 223 razy
Pomógł: 223 razy
Sebakiller napisał(a):
Proszę o pomoc
Napisz co zrobiłeś z tego o czym pisano wyżej.
Mimo że mam ten sam silnik w roczniku 1995 i sam temi rencami wymieniłem wszystkie rury gumowe pod maską nie kapuję czego konkretnie od nas oczekujesz i chyba nie jestem w tym odosobniony


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 29 czerwca 2018, 21:28 
Offline
podteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): środa, 17 stycznia 2018, 21:53
Posty: 336
Lokalizacja: Wlkp.
model: T4
silnik: 1.9TD i 2.4D
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 13 razy
Pomógł: 25 razy
najprościej zrobić test na UPG,jak w porządku to szukaj wycieku.


_________________
bez T4 nie ma kariery <lol>


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 30 czerwca 2018, 00:03 
Offline
podteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 15 października 2017, 17:50
Posty: 263
model: T4 Multivan 1996
silnik: 2.4 AAB

Podziękował: 70 razy
Pomógł: 1 raz
Zapytam jeszcze do pewności plyn chłodniczy jest poniżej minimum i to sporo niżej ale płynu jest i czy z takim stanem można autko odpalić raz na jakiś czas aby pochodziło z 40 min przygazowac trochę ale nie za mocno czy jest jakies ryzyko uszkodzenia?. Wlalem kiedyś koncentratu mogę teraz dolac wody destylowanej do układu?. I co to za osad na tym zdjęciu co podałem wie ktoś?.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 30 czerwca 2018, 20:09 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 16 lutego 2015, 23:42
Posty: 1128
Lokalizacja: Ursus
model: T4 Multivan
silnik: 2.4D AAB

Podziękował: 21 razy
Pomógł: 80 razy
Odpowiadałem Ci na to pytanie w tym wątku- musisz tylko zerknąć
Zerknij jeszcze tu"
https://www.youtube.com/watch?v=QxaKtIpB5G0
i już masz odpowiedż
Działaj nie pytaj.


_________________
Jeśli chcesz dojechać daleko, musisz jechać powoli.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 30 czerwca 2018, 23:07 
Offline
podteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 15 października 2017, 17:50
Posty: 263
model: T4 Multivan 1996
silnik: 2.4 AAB

Podziękował: 70 razy
Pomógł: 1 raz
Wlalem dzisiaj koncentratu i wody demineralizowanej do zbiorniczka i jest pomiędzy max a min. Stał akurat tydzień w garażu więc po odpaleniu poszedł dym ale szybko zniknął więc to nie żadna obawa będę dawał znać w tym wątku wrazieby. Zauważyłem że podczas wlewania w zbiorniczku robiły się bąbelki ale później znikły.

Wysłane z mojego MI 6 przy użyciu Tapatalka


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 21 lipca 2018, 12:34 
Offline
podteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 15 października 2017, 17:50
Posty: 263
model: T4 Multivan 1996
silnik: 2.4 AAB

Podziękował: 70 razy
Pomógł: 1 raz
Przy odpalonym silniku plyn w zbiorniczku po prawej stronie pojawiają się bąbelki oraz obniża się jego stan. Po wyłączeniu silnika plyn podwyższa się do normalnej pozycji co może być tego powodem?. Dodam że chłodnica od dołu jest mokra i lekko podcieka.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 21 lipca 2018, 12:37 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 11:23
Posty: 7425
Lokalizacja: Warszawa
opis: niech moc będzie z wami
model: Caravelle x 2
silnik: ACV i AHY

Podziękował: 71 razy
Pomógł: 801 razy
Uszczelka pod głowicą lub co bardziej prawdopodobne i klasyczne dla tego silnika popękana głowica. Temat szeroko opisany na forum


_________________
"Światem rządzi miłość! Ja na przykład kocham się napić "
Jedyną rzeczą sprawiedliwie rozdzieloną między ludzi jest rozum,
jeszcze nie spotkałem osoby która stwierdziłaby, że ma go za mało


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 21 lipca 2018, 13:03 
Offline
podteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 15 października 2017, 17:50
Posty: 263
model: T4 Multivan 1996
silnik: 2.4 AAB

Podziękował: 70 razy
Pomógł: 1 raz
Jasny gwint no cóż będzie trzeba wymieniać. Dzięki za pomoc.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 36 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 15 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  

Administracja t4-forum.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresci wypowiedzi zamieszczanych przez uzytkownikow Forum.
Forum uruchomione w dniu: niedziela, 11 kwietnia 2010, 09:52.
Powered by phpBB