T4-forum.pl

Forum dyskusyjne posiadaczy i sympatyków VW Transportera T4!


Teraz jest piątek, 19 kwietnia 2024, 00:41

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 12 marca 2016, 18:07 
Offline
podteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): sobota, 18 października 2014, 19:03
Posty: 167
Lokalizacja: Łęczyca
model: VW T4 holenderka
silnik: 2.5 ACV

Podziękował: 3 razy
Pomógł: 13 razy
Niestety są spore rozbieżności w tym co szukam i potrzebuje momenty dokręcenia śrub:

- koło zębate wałka rozrządu
- trzy małe śruby koła zębatego pompy wtryskowej
- śruba napinacza
- śruba koła zębatego pompy oleju
- śruba koła zębatego wału korbowego

Wszystko tyczy się śrub od strony rozrządu.
Jakby ktoś miał skan z momentami do całego silnik 1.9 ABL z miłą chęcią przyjmę. <01>


_________________
Jest: VW T4 2001 - 2.5 TDI / VW T4 1995 1.9 TDI - 1Z /LONG Był: VW T4 1991 1.9D - 1X


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 12 marca 2016, 18:49 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:37
Posty: 12305
Lokalizacja: DW
model: T4
silnik: 1.9 TD...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 327 razy
Pomógł: 1041 razy
Wieczorem wyśle


_________________
Nie pomagam na PW. Masz problem szukaj/pisz na forum


Ostatnio edytowano niedziela, 13 marca 2016, 22:20 przez Probe041, łącznie edytowano 1 raz

Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 13 marca 2016, 21:57 
Offline
podteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): sobota, 18 października 2014, 19:03
Posty: 167
Lokalizacja: Łęczyca
model: VW T4 holenderka
silnik: 2.5 ACV

Podziękował: 3 razy
Pomógł: 13 razy
Przypominam się:)


_________________
Jest: VW T4 2001 - 2.5 TDI / VW T4 1995 1.9 TDI - 1Z /LONG Był: VW T4 1991 1.9D - 1X


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 13 marca 2016, 22:16 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:37
Posty: 12305
Lokalizacja: DW
model: T4
silnik: 1.9 TD...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 327 razy
Pomógł: 1041 razy
Załącznik:
abl 1.JPG

Załącznik:
abl 2.JPG

Załącznik:
abl 3.JPG

Załącznik:
abl 4.JPG


Śruby od pokrywy zaworów 10 Nm


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


_________________
Nie pomagam na PW. Masz problem szukaj/pisz na forum


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 29 sierpnia 2019, 12:26 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): sobota, 18 maja 2019, 20:57
Posty: 14
model: vwt4
silnik: ABL

Podziękował: 5 razy
Pomógł: 0 razy
Witam
W opisie jest podane, że rolka napinająca 45Nm, a półautomatyczna 20Nm
Ja mam u siebie tę z linku
https://www.czesciauto24.pl/trucktec-automotive/7854732
Czy ona ma być dokręcona 45Nm czy 20Nm
Z góry dzięki za odpowiedź


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 29 sierpnia 2019, 12:30 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): sobota, 18 maja 2019, 20:57
Posty: 14
model: vwt4
silnik: ABL

Podziękował: 5 razy
Pomógł: 0 razy
Jakie macie doświadczenia ze śrubą wału? Czy składać ją na klej do gwintów niebieski czy na sucho?


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 29 sierpnia 2019, 21:59 
Offline
podteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): środa, 17 stycznia 2018, 21:53
Posty: 336
Lokalizacja: Wlkp.
model: T4
silnik: 1.9TD i 2.4D
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 13 razy
Pomógł: 25 razy
ja skręcałem i tak i tak i jeszcze się nie zdarzyło żeby się odkręciło,ale klej na parę zwojów nie zaszkodzi.to raczej czoło wału jest problemem przez który się odkręca,jak jest ok to nie ma prawa.


_________________
bez T4 nie ma kariery <lol>



Za ten wpis autor Łukasz12502 podziękował: zbinek512 (czwartek, 29 sierpnia 2019, 23:16)
  Statystyki: 4.55%
Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 10 września 2019, 22:25 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): sobota, 18 maja 2019, 20:57
Posty: 14
model: vwt4
silnik: ABL

Podziękował: 5 razy
Pomógł: 0 razy
Rozrząd wymieniony.
Napinacz mechaniczny stosowany do końca 1994r 45NM (szpilka m10)
Napinacz automatyczny od 1995r 20NM (szpilka m10/m8)
Generalnie do napinania paska przy napinaczu mechanicznym według instrukcji contitech powinno używać się specjalnego przyrządu tak jak w 2.0hdi 90Km.
Ja napiąłem, aby dało się zgiąć pasek o 90 stopni
Nic nie hałasuje, jest cicho, więc wydaje się, że jest ok


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 8 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  

Administracja t4-forum.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresci wypowiedzi zamieszczanych przez uzytkownikow Forum.
Forum uruchomione w dniu: niedziela, 11 kwietnia 2010, 09:52.
Powered by phpBB