T4-forum.pl

Forum dyskusyjne posiadaczy i sympatyków VW Transportera T4!


Teraz jest czwartek, 1 grudnia 2022, 14:28

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 84 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5
Autor Wiadomość
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 29 sierpnia 2021, 22:49 
Offline
podteczkownik

Dołączył(a): niedziela, 6 grudnia 2015, 12:56
Posty: 155
Lokalizacja: Baczysław,Zachodniopomorskie
model: t4
silnik: 2,5 tdi ACV

Podziękował: 12 razy
Pomógł: 7 razy
Witam ponownie, rozrząd ustawiony na znaki, pompa również i pojawił się problem, auto ciężko pali po odpięciu czujnika temperatury o wiele lepiej, ale nie jest dobrze. Miałem możliwość podmiany czujnika temperatury na nowy i dalej to samo. Podłączyłem kompa i kąt wtrysku jest na 000 jak mam to ustawić, czy mógłby mi to ktoś wytłumaczyć po kolei co mam robić, którą rolką kręcić, czy na odpalonym silniku, czy zgaszonym, co poluzować a co zablokować? Sorki za pytanie, ale robię to pierwszy raz, no i wolę to zrobić sam, żeby następnym razem wiedzieć co do czego.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 9 stycznia 2022, 22:42 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): niedziela, 2 stycznia 2022, 17:08
Posty: 5
model: T4
silnik: 2.5

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
Czesc, fajnie byc w gronie Tczwórek.

Mam pytanie do bardziej doswiadczonych:
Pasek rozrządu ma już 8 lat ale ma przejechane jakies 30 tys km, i tyle tez ten samochod przez te 8 lat przejechal kilometrów.

To jest czas na zmianę, brać ten wóz?
Przejade nim jeszcze? nim dodjade do mojego mechanika z 2000km

pozdrawiam
i dzieki za odpowiedz abym nie wpakował sie w maliny


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 10 stycznia 2022, 16:09 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:37
Posty: 12120
Lokalizacja: DW
opis: Artur
model: T4
silnik: 2.0 TDI VP
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 313 razy
Pomógł: 1011 razy
W każdej chwili może się urwać, ja bym nawet nie odpalał tego silnika na tym pasku a gdzie jeszcze trasa 2000km. Minimum na dojazd to wymiana po taniości samego paska głównego a na miejscu zrobienie tego po całości (co i tak nie gwarantuje, że drugi rozrząd od pompy się nie zerwie do tego czasu)


_________________
Nie pomagam na PW. Masz problem szukaj/pisz na forum


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 18 listopada 2022, 17:01 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): wtorek, 17 maja 2022, 15:43
Posty: 18
model: Caravelle
silnik: 19843 cm3

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
Może lepiej jednak zawieźć to bardziej doswiadczonej osobie, która się na tym zna ?


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 84 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  

Administracja t4-forum.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresci wypowiedzi zamieszczanych przez uzytkownikow Forum.
Forum uruchomione w dniu: niedziela, 11 kwietnia 2010, 09:52.
Powered by phpBB