T4-forum.pl

Forum dyskusyjne posiadaczy i sympatyków VW Transportera T4!


Teraz jest środa, 28 lipca 2021, 13:35

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 14 lipca 2021, 09:09 
Offline
podteczkownik raczkujący
Avatar użytkownika

Dołączył(a): sobota, 29 sierpnia 2020, 18:34
Posty: 3
Lokalizacja: okolice Warszawy
model: T4
silnik: 1.9 TD

Podziękował: 1 raz
Pomógł: 0 razy
Hej,

Czy ktoś wie może co to za części i do czego służą?
Silnik to 1.9 TD ABL

1. Wąż gumowy z czujnikiem jakimś. Lekko kapie mi z niego olej i próbuję się zorientować czy to tylko kwestia wymiany na nowy czy objaw czegoś poważniejszego? No i czemu to ustrojstwo służy?

Załącznik:
IMG_20210714_085712_copy_392x293.jpg


2. Krótki wężyk zakończony śrubką. Tak ze zwykłej ciekawości

Załącznik:
IMG_20210714_090411_copy_361x344.jpg


Podziękował z góry.


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 15 lipca 2021, 11:36 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): czwartek, 15 kwietnia 2010, 20:31
Posty: 81
Lokalizacja: Koszalin
model: Caravelle '03 /C5 X7
silnik: ACV

Podziękował: 2 razy
Pomógł: 10 razy
Zdjęcie nr 2 - ma być zaślepiony. Można tam podpiąć manometr, który będzie wskazywał ciśnienie doładowania.
Załącznik:
kolektor1.jpg

Załącznik:
kolektor2.jpg

Zdjęcie nr 1 - odma, odpowietrzenie głowicy. Zaczął bym od wyczyszczenia całego oleju i sprawdzenia, z którego miejsca dokładnie leci olej.
https://t4-wiki.de/wiki/Kurbelgeh%C3%A4 ... C3%BCftung
Załącznik:
odma1.jpg

Załącznik:
odma2.jpg


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.



Za ten wpis autor Micky podziękował: pawel_pl (piątek, 16 lipca 2021, 11:14)
  Statystyki: 4.55%
Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 16 lipca 2021, 11:13 
Offline
podteczkownik raczkujący
Avatar użytkownika

Dołączył(a): sobota, 29 sierpnia 2020, 18:34
Posty: 3
Lokalizacja: okolice Warszawy
model: T4
silnik: 1.9 TD

Podziękował: 1 raz
Pomógł: 0 razy
Wielkie dzięki za info, to wyjaśnia całość sprawy.

Przewody gumowe wyglądają na całe. Wszystko wskazuje na to, że przyczyną delikatnego wycieku jest gumowa uszczelka/podkładka pod środkową śrubą mocującą pokrywę zaworów.

Btw. (Zdj. 2) cóż za zapobiegliwość ze strony VW - gdyby ktoś chciał robić wersję Transporter GT ma gotowca żeby wyciągnąć wskaźnik doładowania na deskę rozdzielczą ;)


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 25 lipca 2021, 14:49 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:37
Posty: 11849
Lokalizacja: DW
opis: Artur
model: T4
silnik: 2.0 TDI VP
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 297 razy
Pomógł: 964 razy
A propos pierwszego zdjęcia jak dla mnie masz nieszczelny kolektor ssący i stąd zarzygane wszystko dookoła (w sumie taka ilość nie jest czymś normalnym...).


_________________
Nie pomagam na PW. Masz problem szukaj/pisz na forum


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  

Administracja t4-forum.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresci wypowiedzi zamieszczanych przez uzytkownikow Forum.
Forum uruchomione w dniu: niedziela, 11 kwietnia 2010, 09:52.
Powered by phpBB