T4-forum.pl

Forum dyskusyjne posiadaczy i sympatyków VW Transportera T4!


Teraz jest czwartek, 19 września 2019, 10:27

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 162 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 5, 6, 7, 8, 9  Następna strona
Autor Wiadomość
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 26 kwietnia 2019, 15:22 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): piątek, 26 listopada 2010, 20:00
Posty: 1096
Lokalizacja: ZCH
model: t4 caracelle
silnik: VR6

Podziękował: 40 razy
Pomógł: 83 razy
A dobry czujnik sprawdzasz. Jedynka może a nie musi być masą, zależy który rocznik. Do 09.2000 łączy się bezpośrednio z masą, a od 09.2000 roku idzie na zegary. Podaj kolory przewodów jakie wchodzą na ten czujnik.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 27 kwietnia 2019, 12:44 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): niedziela, 15 kwietnia 2012, 00:41
Posty: 27
Lokalizacja: STAVANGER
model: T4
silnik: 2.5 TDI ACV

Podziękował: 22 razy
Pomógł: 0 razy
Moja Caravelka ma pierwszą rejestracje 08.2000 tak przynajmniej z papierów wynika a kolory przy kostce to
Żółto czerwony,
Niebieski
I dwa brązowe z tym że jeden jest cieńszy od drugiego


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 27 kwietnia 2019, 16:49 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): piątek, 26 listopada 2010, 20:00
Posty: 1096
Lokalizacja: ZCH
model: t4 caracelle
silnik: VR6

Podziękował: 40 razy
Pomógł: 83 razy
No teraz mamy prawidłowy schemat. Pin 4(brązowy grubszy) to masa, a 2(czerwono-żółty) idzie do wskaźnika. 1(brązowo-zielony chudszy) i 3(niebiesko-żółty) idą do komputera silnika. Czyli masę podaj na 4 pin i zobacz czy wskaźnik dobrze wskazuje. Jeżeli nie, to pin 2 zmostkuj z pinem T32/8 w liczniku.
Sorry, nie wstawiłem schematu.


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.



Za ten wpis autor bigos1966 podziękował: t4 fronik (sobota, 27 kwietnia 2019, 21:49)
  Statystyki: 4.76%
Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 27 kwietnia 2019, 21:49 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): niedziela, 15 kwietnia 2012, 00:41
Posty: 27
Lokalizacja: STAVANGER
model: T4
silnik: 2.5 TDI ACV

Podziękował: 22 razy
Pomógł: 0 razy
Dzięki wielkie bigos1966 za podpowiedź . Jutro tak zrobie jak piszesz i dam znać.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 28 kwietnia 2019, 23:34 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): niedziela, 15 kwietnia 2012, 00:41
Posty: 27
Lokalizacja: STAVANGER
model: T4
silnik: 2.5 TDI ACV

Podziękował: 22 razy
Pomógł: 0 razy
Witam ponownie,
Więc na pinie 4 masa jest elegancka, wskazówka nie reaguje,
zmostkowałem pin 2 z pin 8 w T32-kabelek sprawny. <m>


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 29 kwietnia 2019, 08:03 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): piątek, 26 listopada 2010, 20:00
Posty: 1096
Lokalizacja: ZCH
model: t4 caracelle
silnik: VR6

Podziękował: 40 razy
Pomógł: 83 razy
Została ostatnia rzecz, ewentualnie dwie. Sprawdź masy dochodzące do licznika. https://t4-wiki.de/wiki/Kombiinstrument
piny 7, 9, 24 w kostce dochodzącej do licznika.



Za ten wpis autor bigos1966 podziękował: t4 fronik (poniedziałek, 29 kwietnia 2019, 09:09)
  Statystyki: 4.76%
Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 29 kwietnia 2019, 14:26 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): niedziela, 15 kwietnia 2012, 00:41
Posty: 27
Lokalizacja: STAVANGER
model: T4
silnik: 2.5 TDI ACV

Podziękował: 22 razy
Pomógł: 0 razy
Kostka przy liczniku sprawdzona.
Pin 7 brak masy , bez podłączonego akumulatora.
Z podpiętym aku brak masy na wszystkich trzech pinach 7,9i24


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 29 kwietnia 2019, 16:36 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): piątek, 26 listopada 2010, 20:00
Posty: 1096
Lokalizacja: ZCH
model: t4 caracelle
silnik: VR6

Podziękował: 40 razy
Pomógł: 83 razy
Masz schemat swojego auta. Jak nie dasz rady pisz. Muszę szykować się na zlot.


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.



Za ten wpis autor bigos1966 podziękował: t4 fronik (poniedziałek, 29 kwietnia 2019, 18:08)
  Statystyki: 4.76%
Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 29 kwietnia 2019, 18:08 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): niedziela, 15 kwietnia 2012, 00:41
Posty: 27
Lokalizacja: STAVANGER
model: T4
silnik: 2.5 TDI ACV

Podziękował: 22 razy
Pomógł: 0 razy
Dzięki piękne za pomoc.
Będe walczył dalej z tematem.
Dobrej zabawy na zlocie.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 30 kwietnia 2019, 12:21 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): piątek, 26 listopada 2010, 20:00
Posty: 1096
Lokalizacja: ZCH
model: t4 caracelle
silnik: VR6

Podziękował: 40 razy
Pomógł: 83 razy
Złapałem trochę czasu. Będziesz potrzebował jeszcze schematu połączeń kostek z tyłu za bezpiecznikami. Żeby je wyciągnąć trzeba przesunąć bolec, który się znajduje między rzędami. Sprawdź ciągłość przewodów między wtyczką zegarów a tymi kostkami. Zacznij od pinu H1/6, musi być tam minus. Dalej leci do wtyczki pięcio-pinowej z tyłu za bezpiecznikami, pin T5/1(kolor przewodu brązowy i brązowo-biały, dwa razem do jednego pinu). Stamtąd Na złączkę V/2 i wychodzi U2/13. Z U2/13 wchodzi do kostki licznika T32/7.


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.



Za ten wpis autor bigos1966 podziękował: t4 fronik (wtorek, 30 kwietnia 2019, 20:05)
  Statystyki: 4.76%
Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 1 maja 2019, 11:22 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): niedziela, 15 kwietnia 2012, 00:41
Posty: 27
Lokalizacja: STAVANGER
model: T4
silnik: 2.5 TDI ACV

Podziękował: 22 razy
Pomógł: 0 razy
Witaj ponownie bigos1966
Więc tak. Na H1/6 minus jest.
Kostki T5 jak i V nie ma ???
Między U2/13 a T32/7 przejście jest.
Już mi się te kabelki po nocach śnią


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 1 maja 2019, 18:24 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): niedziela, 15 kwietnia 2012, 00:41
Posty: 27
Lokalizacja: STAVANGER
model: T4
silnik: 2.5 TDI ACV

Podziękował: 22 razy
Pomógł: 0 razy
Zrobione!!!!!!!!
Wskazówka działa!!!
Więc tak od wtyczki G1/5 odchodzą dwa kabelki jeden do U2/13 a drugi kończył się zaślepioną kostką przy filtrze paliwa.
Według schematu powinien on iść do kabelka numer 1 do wtyczki przy czujniku temperatury G62.
W moim przypadku ten kabel 1 od czujnika szedł do ECU,,,więc go odciełem od ECU i połączyłem i połączyłem ze znalezionym kablem idącym do wtyczki G1/5.
I zadziałało <yes>
Bigos1966 masz u mnie browarka. <beer> <england>


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 1 maja 2019, 20:50 
Offline
podteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): środa, 17 stycznia 2018, 21:53
Posty: 234
Lokalizacja: Wlkp.
model: T4
silnik: 1.9TD i 2.4D

Podziękował: 7 razy
Pomógł: 9 razy
Panowie mam pytanie,może głupie i banalne ale mam.z jakiej firmy kupić korek do zbiorniczka wyrównawczego?oprócz aso oczywiście.


_________________
bez T4 nie ma kariery <lol>


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 1 maja 2019, 21:30 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): niedziela, 15 kwietnia 2012, 00:41
Posty: 27
Lokalizacja: STAVANGER
model: T4
silnik: 2.5 TDI ACV

Podziękował: 22 razy
Pomógł: 0 razy
Sugerował bym oryginalną używkę.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 1 maja 2019, 22:03 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): wtorek, 24 listopada 2015, 13:59
Posty: 2699
Lokalizacja: Warszawa
model: T4 Multivan '95
silnik: 2.4D AAB
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 177 razy
Pomógł: 107 razy
Naqet nowy orginal nie kosztuje jakoś zabojczo.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 1 maja 2019, 22:09 
Offline
podteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): środa, 17 stycznia 2018, 21:53
Posty: 234
Lokalizacja: Wlkp.
model: T4
silnik: 1.9TD i 2.4D

Podziękował: 7 razy
Pomógł: 9 razy
a ile oryginał?czyli co tymi topranami i innymi gównami sobie nawet głowy nie zawracać?muszę coś nabyć bo mój najzwyczajniej w świecie mi spadł i pękło w tym miejscu gdzie ten oring przychodzi.chociaż nie wiem jakim cudem.


_________________
bez T4 nie ma kariery <lol>


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 1 maja 2019, 22:10 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): wtorek, 24 listopada 2015, 13:59
Posty: 2699
Lokalizacja: Warszawa
model: T4 Multivan '95
silnik: 2.4D AAB
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 177 razy
Pomógł: 107 razy
Coś okolo 50 zl. dwa lata temu


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 1 maja 2019, 22:38 
Offline
podteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): środa, 17 stycznia 2018, 21:53
Posty: 234
Lokalizacja: Wlkp.
model: T4
silnik: 1.9TD i 2.4D

Podziękował: 7 razy
Pomógł: 9 razy
to faktycznie nie ma się co podróbami truć.ale najbliższe ASO ma 70km więc też trochę lipa.coś muszę jutro wymyślić bo bez korka trochę lipa jeździć.


_________________
bez T4 nie ma kariery <lol>


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 1 maja 2019, 22:58 
Offline
podteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): środa, 17 stycznia 2018, 21:53
Posty: 234
Lokalizacja: Wlkp.
model: T4
silnik: 1.9TD i 2.4D

Podziękował: 7 razy
Pomógł: 9 razy
jeszcze jedno pytanie,mój stary korek ma nr1H0121321D,znalazłem korki VW i mają nr taki:1H0121321C.czym one się różnią i który jest odpowiedni do 2.4D?


_________________
bez T4 nie ma kariery <lol>


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 14 maja 2019, 11:54 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): piątek, 26 listopada 2010, 20:00
Posty: 1096
Lokalizacja: ZCH
model: t4 caracelle
silnik: VR6

Podziękował: 40 razy
Pomógł: 83 razy
t4 fronik napewno wszystko dobrze działa? Według schematu G1/5 idzie do czujnika temperatury zewnętrznej i jest to masa. Może coś źle odczytałem. Podłącz VAGa i sprawdź czy temperatury się zgadzają.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 162 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 5, 6, 7, 8, 9  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  

Administracja t4-forum.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresci wypowiedzi zamieszczanych przez uzytkownikow Forum.
Forum uruchomione w dniu: niedziela, 11 kwietnia 2010, 09:52.
Powered by phpBB