T4-forum.pl

Forum dyskusyjne posiadaczy i sympatyków VW Transportera T4!


Teraz jest sobota, 27 kwietnia 2024, 20:32

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 12 ] 
Autor Wiadomość
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 25 października 2012, 09:00 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): piątek, 12 października 2012, 08:12
Posty: 16
Lokalizacja: RUMIA
model: multivan
silnik: 2,5

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 1 raz
Witam
Witam Mam T4-Multivan z silnikiem 150KM (chipowany na 175KM) . Brakuje mi w nim nieco szybkości na 5-tym biegu (obroty szaleją auto wcale nie...)
Czytałem na forum o konwersji skrzyni 5-cio biegowej na 6-ściobiegowej - ale to rozwiązanie jest drogie i nie do końca wiem czy w mojej skrzyni możliwe. Na niemieckiej stronie jest przerobiona skrzynia która ma wsteczny "do przodu" czyli wolna. Ja mam wsteczny tam gdzie mogła by być 6. Nie do końca wiem gdzie Niemcy chcą tą 6 wbijać?!.
Jestem z Gdańska i mam dostęp do maszyn CNC i firm robiących na nich . Mam dostęp do fabryki skrzyń biegów w Tczewie!
Moje pytanie do fachowego grona jest takie czy zamiast dostawiać niepewną 6 lepiej przyspieszyć 5-tke???!!!! Zmienić to przełożenie i po krzyku.
Czy są jakieś przeciwwskazania których nie biorę pod uwagę.
Proszę o pomoc i wszelakie informacje.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 26 października 2012, 00:11 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:44
Posty: 4159
model: ...
silnik: ...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 48 razy
Pomógł: 161 razy
Ty masz dużą skrzynię a niemcy pisza o małej skrzyni, dziwna sprawa z tym co piszesz bo spokojnie 200km/h powinna iśc


_________________
Bandyci Mogą Wszystko
Pamiętaj ,ze gaz niszczy silniki ,ale tylko tym ,którzy go nie maja :mrgreen:
"Nie dyskutuj z idiotą, sprowadzi cie do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem..."


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 27 października 2012, 07:10 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): piątek, 12 października 2012, 08:12
Posty: 16
Lokalizacja: RUMIA
model: multivan
silnik: 2,5

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 1 raz
auto chyba pojedzie 200 (do tej pory 170 jechałem) mi chodzi bardziej o komfort bo przy tych 170km/h silnik miał duże obroty . Taka zmieniona 5-tka z większym nadbiegiem pozwoliła by zmniejszyć obrotów przy większych prędkościach (i paliwa chyba też)


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 27 października 2012, 19:53 
Offline
podteczkownik raczkujący
Avatar użytkownika

Dołączył(a): sobota, 26 marca 2011, 22:21
Posty: 92
Lokalizacja: GDAŃSK
model: MULTIVAN
silnik: AHY

Podziękował: 1 raz
Pomógł: 2 razy
Witam kolegę, też mam 150 bez żadnych dodatków, ale muszę powiedzieć że mój przy szybkości 170 km/h bardzo ładnie idzie i nie odczuwam, żeby były jakiekolwiek problemy lub żeby obroty skakały. Jeśli chcesz możemy się spotkać, mieszkam na Chełmie. Pozdrawiam.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 29 października 2012, 08:56 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): piątek, 12 października 2012, 08:12
Posty: 16
Lokalizacja: RUMIA
model: multivan
silnik: 2,5

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 1 raz
ale mi tnie chodzi o to że obroty nierówne czy jakieś problemy z silnikiem. Chciałem się dowiedzieć czy ktoś miał zmienione przełożenie 5-tego biegu co pozwoliło by na zmniejszenie obrotów silnika przy wyższych prędkościach.
Dzięki SARA z zaproszenie ale trasa Rumia - Chełm to daleko...


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 29 października 2012, 15:34 
Offline
teczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): sobota, 15 stycznia 2011, 21:31
Posty: 931
Lokalizacja: Plymouth
opis: INITIALE PARIS
model: Grand Espace IV
silnik: 3,5 PB 241hp

Podziękował: 24 razy
Pomógł: 29 razy
Ja u siebie zmieniałem 5-ty bieg na szybszy i uzyskałem 250 obrotów, a kolega SARA mieszka w Gdańsku-Chełmie <śmiech> i to wcale nie taka daleka trasa


_________________
Główny problem w kłóceniu się z idiotami, polega na tym ,że idioci również są przekonani że, kłócą się z idiotami


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 31 października 2012, 06:43 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 23:32
Posty: 1505
Lokalizacja: G O R L I C E
model: Transporter Looong
silnik: AAB Power +

Podziękował: 8 razy
Pomógł: 19 razy
przemonia619 napisał(a):
Ja u siebie zmieniałem 5-ty bieg na szybszy i uzyskałem 250 obrotów, a kolega SARA mieszka w Gdańsku-Chełmie <śmiech> i to wcale nie taka daleka trasa

Ale my mamy skrzynie w obudowie 02B, a to całkiem inna bajka ;)


_________________
Obrazek
Dzikie laski, impra z hukiem - to nie dla mnie, jeżdze żukiem <53>


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 1 listopada 2012, 10:33 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): piątek, 12 października 2012, 08:12
Posty: 16
Lokalizacja: RUMIA
model: multivan
silnik: 2,5

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 1 raz
Ja jestem bardzo nowym użytkownikiem (1miesiąc) i nie wiem jaką mam obudowę skrzyni...
Moje auto jest z 1998 roku i miało 150KM silnik .


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 1 listopada 2012, 10:53 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:37
Posty: 12307
Lokalizacja: DW
model: T4
silnik: 1.9 TD...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 327 razy
Pomógł: 1042 razy
02G


_________________
Nie pomagam na PW. Masz problem szukaj/pisz na forum


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 5 listopada 2012, 21:46 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): piątek, 12 października 2012, 08:12
Posty: 16
Lokalizacja: RUMIA
model: multivan
silnik: 2,5

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 1 raz
i co nikt tego nie robił?


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 5 listopada 2012, 22:09 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:37
Posty: 12307
Lokalizacja: DW
model: T4
silnik: 1.9 TD...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 327 razy
Pomógł: 1042 razy
Moim skromnym zdaniem jedyne co zostaje to zmiana na najszybszą skrzynie do 151km tzn DQR o ile jeszcze takiej nie masz co łatwo sprawdzić (opcja szukaj nie boli) ;)


_________________
Nie pomagam na PW. Masz problem szukaj/pisz na forum


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 5 listopada 2012, 23:23 
Offline
podteczkownik raczkujący
Avatar użytkownika

Dołączył(a): sobota, 11 sierpnia 2012, 09:07
Posty: 55
Lokalizacja: Stawiszyn-Kalisz wlkp.
opis: TRANSPORTER 1.9 TDI
model: T 4
silnik: 1.9 TDI

Podziękował: 5 razy
Pomógł: 0 razy
viewtopic.php?f=52&t=398


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 12 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 62 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  

Administracja t4-forum.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresci wypowiedzi zamieszczanych przez uzytkownikow Forum.
Forum uruchomione w dniu: niedziela, 11 kwietnia 2010, 09:52.
Powered by phpBB