T4-forum.pl

Forum dyskusyjne posiadaczy i sympatyków VW Transportera T4!


Teraz jest poniedziałek, 29 kwietnia 2024, 16:02

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 30 kwietnia 2012, 11:16 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): poniedziałek, 24 stycznia 2011, 20:53
Posty: 2
model: 2.5 tdi
silnik: 102 km

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
Witam, posiadam vw t4 blaszak tdi 102 kM z 1998 r. w Problem jest taki że co jakiś czas wywala mi przeguby zewnętrzne. Wymieniałem je już 3 razy 2 razy na lobro i raz na meteli. Pojeździłem miesiąc czasu od ostatniej wymiany i widzę że znowu mam uwalone wszystko smarem z przegubu i z lewej i prawej strony. Może miał ktoś podobny problem i mi coś podpowie.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 30 kwietnia 2012, 11:25 
Offline
teczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 30 października 2011, 10:17
Posty: 873
Lokalizacja: Łódź/Warszawa
model: T4 Ambulans
silnik: 2.4, 2.5

Podziękował: 3 razy
Pomógł: 57 razy
Może masz kiepskie manszety albo źle założone opaski. Same przeguby też szlak trafia czy tylko osłony?


_________________
Gdyby któryś z kolegów z Łodzi lub okolic chciał nieodpłatnie skorzystać z VAGa to zapraszam.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 30 kwietnia 2012, 12:09 
Offline
nadteczkownik

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 10:53
Posty: 1904
Lokalizacja: Bydgoszcz / okolice
opis: Transporter 93 był
Multivan 95 był
Caravella 02 jest
model: T4
silnik: 2,4D był 2,5 jest

Podziękował: 58 razy
Pomógł: 83 razy
Wymieniałeś sam czy mechanicy?
Opaski założone i zaciśnięte prawidłowo?


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 30 kwietnia 2012, 12:27 
Offline
teczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): sobota, 14 stycznia 2012, 22:14
Posty: 750
Lokalizacja: FSW
model: Caravelle
silnik: 2.5TDi

Podziękował: 12 razy
Pomógł: 40 razy
Lobro dobra firma ,wiec nie powinno sie nic dziac.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 30 kwietnia 2012, 21:28 
Offline
podteczkownik raczkujący
Avatar użytkownika

Dołączył(a): czwartek, 12 kwietnia 2012, 21:09
Posty: 93
Lokalizacja: pod bystrzycą kłodzką DKL
opis: T4 93"'
golf
mk 1 80""
pOLO 6N OPEN AIR
model: t4 pryczka
silnik: 1,9d

Podziękował: 19 razy
Pomógł: 5 razy
jak żle założone te opaski to chwila moment zaraz spada i nawali wody i piachu to i szlak trafia przeguby a jak z jazdą nie palisz gumy na skretach nie ruszasz gdzieś w cięzkich warunkach ???


_________________
diesel kopci diesel czadzi a t4 cie nie zdradzi
Zaliczony I Zlot w RADKOWIE


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 1 maja 2012, 07:39 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): poniedziałek, 24 stycznia 2011, 20:53
Posty: 2
model: 2.5 tdi
silnik: 102 km

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
Za każdym razem przeguby były wymieniane na warsztacie i to u trzech różnych mechaników. Wszystko założone było prawidłowo i nie szaleje na skręconych kołach. W tym momencie po 1.5 m-c wywaliło znowu smar znajduje się na górnym sworzniu wahacza po obu stronach.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 41 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  

Administracja t4-forum.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresci wypowiedzi zamieszczanych przez uzytkownikow Forum.
Forum uruchomione w dniu: niedziela, 11 kwietnia 2010, 09:52.
Powered by phpBB