T4-forum.pl

Forum dyskusyjne posiadaczy i sympatyków VW Transportera T4!


Teraz jest sobota, 27 kwietnia 2024, 22:19

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 9 stycznia 2012, 20:36 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): piątek, 11 listopada 2011, 10:24
Posty: 1
model: multivan T4
silnik: AHY

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
Na początek , witam wszystkich użytkowników forum . Od 5-ciu lat jestem szczęśliwym posiadaczem Multivana AHY 2000 kupionym bezpośrednio od NIemca , przebieg 350 tys. z czego 200 tys. moje. Do tej pory bez problemów, może z wyjątkiem ustawienia rozrządu po wymianie.
a teraz do tematu:
Od pewnego czasu (2 miesiące) byłem przekonany,że łożysko do wymiany jednak w warsztacie okazało się , że łożyska ok, a hałas dobiega ze skrzyni, a olej w skrzyni po zlaniu srebrzysty, szczególnie po zamieszaniu lub przyłozeniu magnesu. Wymieniłem olej i trochę ciszej.
Co robić ?
wymieniać skrzynie na używkę? (może jakiś namiar na używkę z gwarancją),
naprawiać?(da się dobrze naprawić?może namiar na jakiś speców?)
naprawiać jak najszybciej, czy czekać, aż się rozleci?


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 9 stycznia 2012, 21:21 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:37
Posty: 12307
Lokalizacja: DW
model: T4
silnik: 1.9 TD...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 327 razy
Pomógł: 1042 razy
Słyszałem pochlebne opinie motor life (ceramizer) wlanym do skrzyni biegów, może warto spróbować? koszt to jakieś 60-70zł


_________________
Nie pomagam na PW. Masz problem szukaj/pisz na forum


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 9 stycznia 2012, 21:50 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 15:16
Posty: 1258
Lokalizacja: Rzeszów
model: T4
silnik: 1.9 TDI AFN/1Z

Podziękował: 36 razy
Pomógł: 122 razy
Jeżeli już ją słychać, to bym robił jak najszybciej, (żadne specyfiki nie zregenerują zużytych części, jedynie mogą przedłużyć żywotność sprawnych części, choć do skrzyni nie polecam dolewać żadnych specyfików, tylko olej taki jak ma być, który jest tak zaprojektowany, aby miał w sobie wszystko co potrzeba skrzynce), bo jak wałki dostaną dużych luzów to naprawa będzie kosztowna, a póki ją tylko słychać, a biegi w miarę chodzą, to naprawa zakończy się tylko na wymianie wszystkich łożysk i lepiej naprawiać swoją póki jest z czego robić, a niżeli szukać używki która może być w takim stanie jak twoja.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 51 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  

Administracja t4-forum.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresci wypowiedzi zamieszczanych przez uzytkownikow Forum.
Forum uruchomione w dniu: niedziela, 11 kwietnia 2010, 09:52.
Powered by phpBB