T4-forum.pl

Forum dyskusyjne posiadaczy i sympatyków VW Transportera T4!


Teraz jest sobota, 27 kwietnia 2024, 17:01

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 57 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3
Autor Wiadomość
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 18 kwietnia 2012, 20:41 
Offline
podteczkownik raczkujący
Avatar użytkownika

Dołączył(a): piątek, 10 lutego 2012, 20:13
Posty: 54
Lokalizacja: opolskie
model: t4
silnik: 2,5tdi

Podziękował: 8 razy
Pomógł: 1 raz
dałem 2 balchy dystansowe , wymieniłem docisk i tarcze nową LUKA, wymieniłem to co pisałem wcześniej i dalej moje t4 dzwoni na biegu jałowym i podczas jazdy na kazdym biegu do 2tys obrotów . stoi juz ponad miesiąc i dalej drugi szpec rozkłada ręce. żaden luz w skrzyni nie wchodzi wgre. jeśli ktoś ma jakieś pomysły to niech pisze.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 18 kwietnia 2012, 20:47 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 11:23
Posty: 7427
Lokalizacja: Warszawa
opis: niech moc będzie z wami
model: Caravelle x 2
silnik: ACV i AHY

Podziękował: 72 razy
Pomógł: 801 razy
matt napisał(a):
żaden luz w skrzyni nie wchodzi wgre.


skąd ta pewnośc, rozbierana była skrzynia aby synchronizatory sprawdzic ??


_________________
"Światem rządzi miłość! Ja na przykład kocham się napić "
Jedyną rzeczą sprawiedliwie rozdzieloną między ludzi jest rozum,
jeszcze nie spotkałem osoby która stwierdziłaby, że ma go za mało


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 18 kwietnia 2012, 21:11 
Offline
podteczkownik raczkujący
Avatar użytkownika

Dołączył(a): piątek, 10 lutego 2012, 20:13
Posty: 54
Lokalizacja: opolskie
model: t4
silnik: 2,5tdi

Podziękował: 8 razy
Pomógł: 1 raz
tak. skrzynia sprawdzona na różne sposoby. wymionie przy okazji wszystkie łożyska...i dalej to samo


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 18 kwietnia 2012, 23:18 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:44
Posty: 4159
model: ...
silnik: ...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 48 razy
Pomógł: 161 razy
Luz między zębny ale znachorzy twierdzą że tak ma być ehheheheh


_________________
Bandyci Mogą Wszystko
Pamiętaj ,ze gaz niszczy silniki ,ale tylko tym ,którzy go nie maja :mrgreen:
"Nie dyskutuj z idiotą, sprowadzi cie do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem..."


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 22 kwietnia 2012, 19:54 
Offline
podteczkownik raczkujący
Avatar użytkownika

Dołączył(a): piątek, 10 lutego 2012, 20:13
Posty: 54
Lokalizacja: opolskie
model: t4
silnik: 2,5tdi

Podziękował: 8 razy
Pomógł: 1 raz
witam, jestem właśnie po wizycie u mojego mechaniora. założył do mojego t4 , nowy komplet sprzęgła dwumasowego LUKA i wszystko ucichło, niewiem na jak długo, ale jest super, zrobiłem jazdę testową i niesłychać tego dźwięku. jesli tak będzię cały czas to niedoradzam zamiany dwumasy na sztywne. pozdrawiam.
P.s. jeśli ktoś potrzebuje to oddam mój zestaw sztywny za pół ceny sklepowej. <cool> <cool>


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 22 kwietnia 2012, 21:37 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:44
Posty: 4159
model: ...
silnik: ...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 48 razy
Pomógł: 161 razy
Czyli miałem racje skrzynia ma już luz między zebny przez co ją było słychac na zwykłym zestawie, mozna powiedzieć że zbliza się jej juz kres, ile chcesz za swój zestaw???


_________________
Bandyci Mogą Wszystko
Pamiętaj ,ze gaz niszczy silniki ,ale tylko tym ,którzy go nie maja :mrgreen:
"Nie dyskutuj z idiotą, sprowadzi cie do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem..."


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 23 kwietnia 2012, 07:46 
Offline
podteczkownik raczkujący
Avatar użytkownika

Dołączył(a): piątek, 10 lutego 2012, 20:13
Posty: 54
Lokalizacja: opolskie
model: t4
silnik: 2,5tdi

Podziękował: 8 razy
Pomógł: 1 raz
ja dałem za niego 1600zl, -- mysle ze tysiąc był by dobra ceną


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 23 kwietnia 2012, 18:17 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): czwartek, 22 kwietnia 2010, 13:19
Posty: 2390
Lokalizacja: Utrecht w NL , Zakopane w PL
model: VW T4 Fake Syncro
silnik: Diesel POWER
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 65 razy
Pomógł: 108 razy
Za zestaw sztywnego koła dałeś 1600zł?????????? To chyba jest ze złota!!!!!!! Dwumas tyle kosztuje <śmiech> Ja w moim poprzednim T4 AJT wymieniłem dwumas na sztywne koło ( 1100zł ) i nie powiem absolutnie ani jednego złego słowa o tym zestawie. Może trafiłeś jakieś felerne,albo tak jak pisze ten <up> kończy ci się skrzynia <59>

ps. A ile dałeś za nowy komplet dwumasa????


_________________
Vw T4 2.5TDI ACV
BMW e38 740i 286KM
BMW f11 535i 380KM
Było:
T4 BLACK2.5TDI AJT131KM,T5 WHITE2.5TDI 4 Motion 131KM,T4 GRAY2.5b AET115KM,T4BLUE 2.5TDI AJT129KM,T5 BLACK2.0BiT225KM,VW T4 WHITE2.4D AAB78KM,


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 23 kwietnia 2012, 20:38 
Offline
podteczkownik raczkujący
Avatar użytkownika

Dołączył(a): piątek, 10 lutego 2012, 20:13
Posty: 54
Lokalizacja: opolskie
model: t4
silnik: 2,5tdi

Podziękował: 8 razy
Pomógł: 1 raz
dwumase po wielkich poszukiwaniach dałem1930zl, luka, a sztywny dokładnie 1555zl w sklepie mieli na miejscu dlatego nieszukałem daleko. zależało mi na czasie... i tak swoje póżniej odstałem. mam też 2 tarcze sprzęgłowe do tego sztywnego bo jeden znachor stwierdził że sprężyny w tarzczy dzwoninią...


EDIT

co do ceny za sztywne to rozważę każdą propozycje-- nie będe przecież tego kisił na regale.


Ostatnio edytowano poniedziałek, 23 kwietnia 2012, 23:06 przez grzesiex, łącznie edytowano 1 raz
post pod postem


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 29 kwietnia 2012, 18:49 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): czwartek, 22 kwietnia 2010, 13:19
Posty: 2390
Lokalizacja: Utrecht w NL , Zakopane w PL
model: VW T4 Fake Syncro
silnik: Diesel POWER
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 65 razy
Pomógł: 108 razy
Ty,matt , a ty masz w avatarze moje auto???? <śmiech> <śmiech> <32>

Dwumasę przepłaciłeś o 330zł a sztywne o 455zł. No ale nie ważne


_________________
Vw T4 2.5TDI ACV
BMW e38 740i 286KM
BMW f11 535i 380KM
Było:
T4 BLACK2.5TDI AJT131KM,T5 WHITE2.5TDI 4 Motion 131KM,T4 GRAY2.5b AET115KM,T4BLUE 2.5TDI AJT129KM,T5 BLACK2.0BiT225KM,VW T4 WHITE2.4D AAB78KM,


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 1 maja 2012, 08:19 
Offline
podteczkownik raczkujący
Avatar użytkownika

Dołączył(a): piątek, 10 lutego 2012, 20:13
Posty: 54
Lokalizacja: opolskie
model: t4
silnik: 2,5tdi

Podziękował: 8 razy
Pomógł: 1 raz
nie to jest moje auto. zaraz po przyjezdzie z holand, przepłaciłem ale dla mnie wazny był czas, ale po odliczeniu vatu i dochodówki zle nie jest. narazie nowy zestawik chodzi, zrobiłem 3 ,5 tys i chodzi bz. pozdrawiam


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 1 maja 2012, 21:24 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): czwartek, 22 kwietnia 2010, 13:19
Posty: 2390
Lokalizacja: Utrecht w NL , Zakopane w PL
model: VW T4 Fake Syncro
silnik: Diesel POWER
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 65 razy
Pomógł: 108 razy
matt napisał(a):
nie to jest moje auto. zaraz po przyjezdzie z holand,


Przecież żartowałem <53>


_________________
Vw T4 2.5TDI ACV
BMW e38 740i 286KM
BMW f11 535i 380KM
Było:
T4 BLACK2.5TDI AJT131KM,T5 WHITE2.5TDI 4 Motion 131KM,T4 GRAY2.5b AET115KM,T4BLUE 2.5TDI AJT129KM,T5 BLACK2.0BiT225KM,VW T4 WHITE2.4D AAB78KM,


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 7 października 2012, 08:20 
Offline
teczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): sobota, 14 stycznia 2012, 22:14
Posty: 750
Lokalizacja: FSW
model: Caravelle
silnik: 2.5TDi

Podziękował: 12 razy
Pomógł: 40 razy
No i mnie czeka niedługo wymiana.Tylko tak czytam i się zastanawiam czy wsadzić sztywne koło,czytałem coś że od 2,4 pasuje ,ale chyba do małej skrzyni wnioskuję 88km.A może wiecie czy od 150tki podpasuje mi sprzęgło do ACVki?Temat nie jest pilny ,ale już się czas rozejrzeć.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 7 października 2012, 09:35 
Offline
podteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): środa, 23 listopada 2011, 15:08
Posty: 225
Lokalizacja: Podkarpacie
model: t4
silnik: 2,5 TDI ACV

Podziękował: 4 razy
Pomógł: 8 razy
Było już na forum sporo dyskusji na ten temat. Moim skromnym zdaniem lepiej jest mieć dwu-masę. Niejeden co wsadził sztywne zmienił z powrotem na dwumas. Jak chcecie jeździć tarpanem to pakujcie sztywne. U mnie dwumas wytrzymał 350tyś. I pewnie wytrzymał by dłużej gdybym zrobił serwis na czas. Różnica w cenie nie jest powalająca więc uważam że nie ma sensu.


_________________
Moje wozidło: viewtopic.php?f=30&t=5257


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 7 października 2012, 09:47 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 13:28
Posty: 9358
Lokalizacja: Sekcja DOLNO-Śląsko-Opolska
model: T5.1 , T6.0
silnik: 2.0 CFCA

Podziękował: 70 razy
Pomógł: 551 razy
A ja mam sztywne i nie narzekam , auto kupiłem swiezo po zamontowaniu takiego zestawu więc wyboru nie miałem i się dowiedziałem o tym dopiero jak padł mi wysprzęglik i trzeba było wymienic. Ale jak narazie powodów do narzekań nie mam na "sztywny" zestaw a juz troche na nim km zrobiłem... Takze ja ze swojej strony mogę polecic sztywny zestaw.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 7 października 2012, 11:08 
Offline
teczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): sobota, 14 stycznia 2012, 22:14
Posty: 750
Lokalizacja: FSW
model: Caravelle
silnik: 2.5TDi

Podziękował: 12 razy
Pomógł: 40 razy
Ja też jestem raczej za dwumasem bo różnica niewielka w stosunku do sztywnego.Tylko ,że własnie dojechałem dwumas przez lawetę bo nieraz ciągnę ,a na zwykłym to bym przypalił tylko tarcz.Na razie orientuje się ile używki,ale z tego co widzę to nie warto.Interesuje mnie tylko ,czy od 150 podpasuje bo będzie mocniejsze.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 7 października 2012, 21:47 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:44
Posty: 4159
model: ...
silnik: ...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 48 razy
Pomógł: 161 razy
Nie podpasuje gdyż jest inna średnica do tego tarcza od 151km ma inny frez


_________________
Bandyci Mogą Wszystko
Pamiętaj ,ze gaz niszczy silniki ,ale tylko tym ,którzy go nie maja :mrgreen:
"Nie dyskutuj z idiotą, sprowadzi cie do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem..."


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 57 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 39 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  

Administracja t4-forum.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresci wypowiedzi zamieszczanych przez uzytkownikow Forum.
Forum uruchomione w dniu: niedziela, 11 kwietnia 2010, 09:52.
Powered by phpBB