T4-forum.pl

Forum dyskusyjne posiadaczy i sympatyków VW Transportera T4!


Teraz jest czwartek, 28 marca 2024, 16:02

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 35 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 28 października 2011, 21:12 
Offline
podteczkownik

Dołączył(a): czwartek, 20 października 2011, 10:26
Posty: 188
model: vw t4
silnik: 2.5 tdi

Podziękował: 7 razy
Pomógł: 8 razy
witam. ja posiadam vw t4 syncro 2.5 tdi. chcę zalozyc srodek skrzyni od multivana albo od caravelli natomiast naped zostawic oryginalny.licze ze zejde z obrotami o jakies 200 przy tej samej predkosci.
dodam ze posiadam skrzynie drh. przerabial ktos taki temat? pozdrawiam


Ostatnio edytowano piątek, 28 października 2011, 21:30 przez Kenobi, łącznie edytowano 1 raz
ortografia


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 31 października 2011, 02:55 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): wtorek, 17 maja 2011, 17:14
Posty: 100
model: T4 Caravelle 2000 r
silnik: 2.5 TDI 102KM Syncro

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
Dokładnie przechodziłem to samo :) Opisywałem to kiedyś na innym forum (oto link: wymoderowano), wkleję moje posty:

Witam,
Jeździłem 3 VW T4 z silnikiem 2.5 TDI 102 KM i każdy miał inną skrzynię biegów.
Wersja Holenderska rocznik 1996 miała bardzo długie biegi (na 5 biegu przy 4000 obr. miał 175 km/h) - i to była NAJLEPSZA skrzynia, nie trzeba było wahlować biegami i miał dobre przyspieszenie, jadąc 160-180 km/h spalał do 10.5 l/100 km
Drugi model to 1997 wersja krótka, która miała trochę krótsze biegi i niezsynchronizowany wsteczny, ale tym samochodem jeździłem mało więc nie piszę nic więcej
obecnie mam VW Caravelle T4 Syncro rocznik 2000 i mam w nim skrzynię biegów o bardzo krótkich biegach (na 1 jedzie max 20 km/h, a na 5-tym przy 4000 obrotów ma 158 km/h) i pali przy takiej prędkości 14.5 l/100 km.

PYTANIE:
czy można wsadzić do Caravelle T4 Syncro 2.5 TDI 102 KM rocznik 2000 skrzynię biegów taką jak w T4 Transporter 2.5 TDI 102 KM rocznik 1996 (albo z innego rocznika ale o tak samo długich biegach i zsynchronizowanym wstecznym) i czy jest szansa, że ten samochód zacznie palić mniej (10.5 a 14.5 l/100 to jest różnica) oraz czy będzie jeździł szybciej (175 km/h a 158 km/h przy 4000 obr/min jest różnica)? Dodam tylko, że oba silniki to ACV a chcę zamontować skrzynię w Syncro pochodzącą od nie-Syncro.

----

Dzwoniłem do zakładu od skrzyni biegów i powiedzieli, że:
- oczywiście nie da rady włożyć skrzyni od nie-Syncro
- wymiana tylko zębatki 5-go biegu to nie najlepszy pomysł ponieważ jadąc pod górkę będzie duża dziura jeśli chodzi o zredukowanie biegu - obroty będą za duże jak na IV bieg a za małe jak na V.
- najrozsądniej jest przełożyć zębatki w posiadanej skrzyni, ale to też nie ława sprawa, ponieważ w wersji nie-Syncro są one nitowane a Syncro ma skręcane śrubami. Da się to jednak zrobić, ale koszt to ok. 2500 zł.
Powiedzieli, że spalanie może spaść o jakieś 1,5-2 l/100km (przez co robota by się zwróciła po ok. 30.000 km jak dobrze liczę). Odczuję też spadek mocy ok. 14% jak mi wyliczyli, co można zrekompensować delikatnym Tuningiem.

Miałem pomysł aby zrobić coś takiego jak REDUKTOR tylko działający w drugą stronę - podobno są gotowce, tylko mechanicy powiedzieli, że do T4 się to nie da zamontować, ale ja widzłałem reduktor do T4 na allegro, więc sam nie wiem. Jak macie jakieś doświadczenie, znajomości albo inne pomysły - piszcie.

---

Ernest - chyba będziesz mnie musiał nazwać Super bus maniakiem
Zdecydowałem się. Autko już w przeróbce. We wtorek powinno być zrobione. Jedno co mnie trochę zmartwiło to facet powiedział, że teoretycznie teraz zamiast 158 będzie wyciągał 180-190 km/h ale nie proponuje jeżdżenia szybciej niż wcześniej, bo może tego wał i tylny napęd nie wytrzymać. I bądź tu mądry...
Generalnie przeróbkę zrobiłem aby auto się nie męczyło (miało mniejsze obroty) i paliło mniej jadąc te 130-150 na autostradzie, ale mając świadomość, że ten zapas wcale nie jest zapasem to jakoś dziwnie...
Czy ma ktoś z Was doświadczenia z przeróbki Syncro? Widziałem tą T4 Biturbo wesję 515 ps, ale nie ma co porównywać, bo pewnie z układu napędowego tam nic nie zostało z fabrycznego. Chodzi mi po prostu czy, zdarzyło się komuś, żeby mu się uszkodziło przełożenie napędu na tył podczas szybszej jazdy?

---


Wysłany: 2010-04-05, 02:08
Panie i Panowie! Zdaję relację z przeróbki skrzyni biegów.

Przed przeróbką przy 2000 obr/min miałem na poszczególnych biegach:
I-12 km/h
II-21 km/h
III-40 km/h
IV-60 km/h
V-80 km/h

Obecnie przy 2000 obrotów/min na poszczególnych biegach mam:
I-18 km/h
II-30 km/h
III-50 km/h
IV-65 km/h
V-90 km/h

Wrażenia z jazdy:
Załadowany samochód na jedynce rusza trochę ociężale (prawie jak z dwójki poprzednio) i boję się, że pod górkę może być ciężko. Jak już jedzie to jazda jest przyjemna, biegi zmieniam jak w osobówce dosyć spokojnie (nie muszę już wrzucać V biegu na kilka sekund po ruszeniu). Przy 100 km/h znacznie ciszej w środku. Przy 80 km/h potrzeba jednak zredukować do IV pod górkę. Przy wyprzedzaniu jest wrażenie, że ma trochę mniejszego kopa, ale chyba jest to rekompensowane brakiem konieczności zmieny biegu na wyższy w połowie manewru wyprzedzania. Ruszenie z impetem na suchym asfalcie raczej niemożliwe, bo zbyt mała moc i silnik jest dławiony przez 4x4. Relacja ze spalania niebawem jak przejadę nim jakiś większy odcinek.

---

Relacji ciąg dalszy :)

SPALANIE:

Jest sukces!

Przy 130 km/h autostradą spalił 10,9 l/100 km (poprzednio 11,5-12 l/100km)
Przy 160 km/h autostradą spalił 11,8 l/100 km (poprzednio 14,5 l/100 km)
W mieście spala 10,5-10,8 l/100 km

Jadąc 135-140 km/h wrażenia z jazdy podobne jak poprzenio przy 120 km/h (poziom hałasu)

Prędkość maksymalna się nie zmieniła, poprostu jadąc z pedałem gazu do końca jedzie tyle samo (ok. 160 km/h) tyle, że na znacznie niższych obrotach.

---

Pobiłem rekord oszczędności w moim T4 :)
Wrocław - Kołobrzeg - Wrocław + trochę kręcenie się na wybrzeżu:

1045 km na 75 litrach - 1/4 zbiornika jeszcze zostało! :)
7,28 l/100 km przy średniej ok. 80 km/h (70-90, na wioskach 60, w nocy)

---

Zrobiłem mały chiptuning :)
Ze 102 KM na 117 KM (jak dawał więcej to zaczynał kopcić przy depnięciu, a teraz nie :))

Spalanie:
Autostrada 130 km/h 9.9 (poprzednio 10,9, a przed przeróbką skrzyni biegów 12)
Miasto 11,9 (poprzednio 10,8) - przy dynamicznej jeździe (bez szaleństwa)

teraz spróbuję jeszcze oszczędnie w mieście

Ponadto teraz przy włączonej klimie jedzie trochę lepiej jak wcześniej przy wyłączonej.


Ostatnio edytowano poniedziałek, 31 października 2011, 10:31 przez slimak, łącznie edytowano 1 raz
pkt 18 Regulaminu


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 31 października 2011, 09:30 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 11 października 2010, 12:17
Posty: 1081
model: T4
silnik: ARL+

Podziękował: 23 razy
Pomógł: 67 razy
Spoko dane, pozdrawiam.


_________________
220/440 <09>


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 31 października 2011, 10:32 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): wtorek, 7 grudnia 2010, 10:34
Posty: 91
Lokalizacja: suwalszczyzna
model: westfalia
silnik: 1.9 tdi AFN

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 3 razy
Paluch jak dobrze zrozumiałem to zmieniłeś w skrzyni przełożenie główne. Nie wiem po co tyle zachodu? Moim zdaniem wystarczyłoby założyć większe koła i efekt byłby ten sam. Ja jeżdżę syncro z silnikiem 1z i skrzynią DQQ na 205/75/15, a planuję założyć 215/75/15. Spalanie srednio 7 litrów, na autostradzie przy 120kn/h - 8l. Jest niemiecka firma SEIKEL, która uteremawia t4i t5 między innymi zmieniając przełożenie główne, ale robią to w drugą stronę. Zwiększają przełożenie po to żeby założyć większe koła i osiągnąć większą dzielność w terenie.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 1 listopada 2011, 10:03 
Offline
podteczkownik

Dołączył(a): czwartek, 20 października 2011, 10:26
Posty: 188
model: vw t4
silnik: 2.5 tdi

Podziękował: 7 razy
Pomógł: 8 razy
witam. ja w swoim syncro zmienilem mape silnika z 102 na jakies 130 km,fakt jest duzo mocniejszy tylk przy zakresie 1900 a 2000 obrotow silnika jakies dziwne drgania sie przenosza,podejrzewam ze podpora wau jest za slaba.dodam ze na starej mapie silnika jest ok.spalanie zostalo te same 10 l \z laweta po autostradach.na posto jadac do Chorwacj przy predkosci 120 do 130 km bez lawety udalo mi sie zejsc do 9 l.tyle ze wysokie obroty silnika mnie denerwuja.jezdzac wczesniej multivanem 2.5 tdi 0 mocy 130 koni ta sama trasa do Chorwacj w 6 osob spalanie na maxa 8 litrow przy predkosc 140km.i teraz nie wiem czy zalozyc tak jak kolega pisze wieksze opony ,czy poprostu zmienic srodek skrzyni od multivana ,caravelli ale bez syncro..pozdrawiam


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 1 listopada 2011, 11:08 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 15:16
Posty: 1258
Lokalizacja: Rzeszów
model: T4
silnik: 1.9 TDI AFN/1Z

Podziękował: 36 razy
Pomógł: 122 razy
KrzySieK napisał(a):
http://allegro.pl/piaty-bieg-mega-szybki-transporter-t4-nowa-piatka-i1906831452.html

A to co ?? <01>
Na pewno 2.4D z tym się nie uciągnie
Tryby 23:37 = 0.621
Do snycro powinny siąść, przy przejściu z trybów 32:47 = 0.680 (skrzynia CTV) :mrgreen:


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 1 listopada 2011, 11:52 
Offline
podteczkownik

Dołączył(a): czwartek, 20 października 2011, 10:26
Posty: 188
model: vw t4
silnik: 2.5 tdi

Podziękował: 7 razy
Pomógł: 8 razy
ciekawe czy podejdzie skrzynia biegow do vw t4 syncro od 150 koni
tez z syncro??.tam jest mega szybka skrzynia mfg


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 1 listopada 2011, 19:57 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 11:23
Posty: 7425
Lokalizacja: Warszawa
opis: niech moc będzie z wami
model: Caravelle x 2
silnik: ACV i AHY

Podziękował: 71 razy
Pomógł: 801 razy
tomas19tdi napisał(a):
od 150 koni
tez z syncro


jest tylko jeden problem, nie ma takiej T4
a nawet jak by była to by miała taką samą skrzynię jak słabsze syncro, bo innych skrzyń biegów też nie produkowano


_________________
"Światem rządzi miłość! Ja na przykład kocham się napić "
Jedyną rzeczą sprawiedliwie rozdzieloną między ludzi jest rozum,
jeszcze nie spotkałem osoby która stwierdziłaby, że ma go za mało


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 1 listopada 2011, 21:27 
Offline
podteczkownik

Dołączył(a): czwartek, 20 października 2011, 10:26
Posty: 188
model: vw t4
silnik: 2.5 tdi

Podziękował: 7 razy
Pomógł: 8 razy
witam ponownie..panie paluch.czy mozesz dokladnie napisac co kakretnie zmieniles w skrzyni biegow? pewnie obudowa i naped syncro zostal orginalny tylko zmieniles same przelozenia od skrzyni bez syncro caravelli albo multivana??czy byly jakies niespodzianki?? i czy obudowa skrzyni musi byc takiego samego oznaczenia?? no i ostatnie pytanie czy bylo warto..czekam na odpowiedz..pozdrawiam


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 2 listopada 2011, 01:05 
Offline
podteczkownik raczkujący
Avatar użytkownika

Dołączył(a): środa, 6 października 2010, 01:14
Posty: 83
Lokalizacja: Pomorskie klimaty GST
model: Transporter 4x4 Komb
silnik: 2.4 AAB

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 7 razy
mikoli napisał(a):
KrzySieK napisał(a):
http://allegro.pl/piaty-bieg-mega-szybki-transporter-t4-nowa-piatka-i1906831452.html

A to co ?? <01>
Na pewno 2.4D z tym się nie uciągnie
Tryby 23:37 = 0.621
Do snycro powinny siąść, przy przejściu z trybów 32:47 = 0.680 (skrzynia CTV) :mrgreen:

do mnie nie podejdzie mam CCY to taki żółw <36> będzie za duży przeskok nawet zmiana 4 nic nie zmieni żuk nie podoła według mnie wszystko co mogę wsadzić to przełożenie 0,681 od DQQ, ale ciężko złapać coś takowego


_________________
Jakoś nie mam pomysłu na podpis...


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 2 listopada 2011, 12:24 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): wtorek, 17 maja 2011, 17:14
Posty: 100
model: T4 Caravelle 2000 r
silnik: 2.5 TDI 102KM Syncro

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
tomas 19tdi - sprawa wygląda tak:
- do oryginalnej obudowy syncro wsadziłem tryby wszystkich biegów ze zwykłej caravelle (nie syncro) - zostały wprasowane na choinkę
- zmienione zostało przełożenie główne
- cała reszta (napęd, obudowa) została
- chiptuning 102-117 KM
czy warto:
+ w spalaniu robota się już kilkukrotnie zwróciła (tak jak opisywałem wcześniej - kilka litrów / 100 km mniej!)
+ ciszej i bardziej komfortowo na autostradzie
+ wyprzedzanie lepsze
- jedyny minus to to, że jak jest mocno załadowany do pod stromą górkę ciężko ruszyć, więc przydał by się krótszy pierwszy bieg - w zimie nie ma problemu, bo robi się maleńki poślizg, 4x4 łapie i idzie, a na suchym poprostu się zdławia...
Gdybym robił to jeszcze raz to pomyślał bym o innej jedynce, chyba, że wcześniej miałbym możliwość przetestowania jak to jest zmienić tylko V bieg. Choć z drugiej strony w mieście prawie nigdy nie wrzucam V biegu, więc taka przeróbka była by trochę bez sensu. Generalnie jestem zadowolony na 90%.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 2 listopada 2011, 23:25 
Offline
podteczkownik

Dołączył(a): czwartek, 20 października 2011, 10:26
Posty: 188
model: vw t4
silnik: 2.5 tdi

Podziękował: 7 razy
Pomógł: 8 razy
wielkie podziekowania dla Pana Palucha mfg


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 20 grudnia 2011, 01:21 
Offline
podteczkownik

Dołączył(a): czwartek, 20 października 2011, 10:26
Posty: 188
model: vw t4
silnik: 2.5 tdi

Podziękował: 7 razy
Pomógł: 8 razy
witam ponownie.Panie Paluch czy ta twoja wczesniejsza skrzynia syncro byla w obudowie 02G ?? i czy te nowe przelorzenia z caravelli bez syncro tez pochodzily ze skrzyni w tej samej obudowie czyli 02G???ponoc pisza ze nic nie bedzie pasowalo ze skrzyni biegow w obudowie 02B...dodam ze mam obecnie skrzynie DRH w obudowie 02G..biegi sa szybkie tyle ze jest inne przelorzenie glowne..czyli dawce musze szukac z tej samej obudowie skrzyni (02G) BEZ SYNCRO??? dziekuje i czekam na odpowiec mfg tomas


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 14 marca 2012, 15:47 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): czwartek, 10 listopada 2011, 11:38
Posty: 2
model: multivan
silnik: 2.4D

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
to pozwolę sobie jeszcze jedno pytanie do Pana Palucha ....

- do oryginalnej obudowy syncro wsadziłem tryby wszystkich biegów ze zwykłej caravelle (nie syncro) - zostały wprasowane na choinkę

czy konieczne było " wprasowywanie " innych trybów na choinkę ...?
czy nie można poprostu przełorzyć bebechów z jednej obudowy do drugiej bo przecież są takie same ...?


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 3 lipca 2012, 04:20 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): piątek, 18 maja 2012, 17:02
Posty: 12
Lokalizacja: Wrocław
model: T4
silnik: AXL 174 KM :-)

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 1 raz
A ja właśnie zakończyłem przebudowę skrzyni syncro poprzez włożenie flaków ze 150 km.
4000 obr - 200 km/h. serio.
Pali - do 120 km/h + spokojnie - 7.5 (przedtem 9). Silnika nie słychać, a nie mam wygłuszeń od multivana
170 km/h stała na A2 - 12.5 (poprzednio dochodziło do 14, ale mam 3400 obr zamiast 4400 i słychać ino szum :-) )
na razie tylko 2 trasy, więc mało obserwacji
silnik 102 km kopnięty do 174 km :-))))
OGIEŃ

Do tego sprzęgło przerobione - koło + docisk od 2,4, tarcza od audi B4.

koszt ... dżentelmeni nie rozmawiają o pieniądzach :-)

sorry za byle jaki tekst, ale klepię w telefonie


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 3 lipca 2012, 09:00 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 3 maja 2010, 14:51
Posty: 1328
model: Transporter Kombi
silnik: 1.9 ABL+

Podziękował: 26 razy
Pomógł: 37 razy
Bez dwumasy? W takim razie licz się z tym, że za moment podwoisz nakłady finansowe....


_________________
A clean bus is a sign of a sick mind.



Za ten wpis autor b8tz podziękował: rafalp (piątek, 1 stycznia 2021, 16:02)
  Statystyki: 4.55%
Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 3 lipca 2012, 09:23 
Offline
teczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): wtorek, 1 lutego 2011, 22:59
Posty: 571
Lokalizacja: Dolny Śląsk
model: Multivan
silnik: 1.9 TDI / AHU

Podziękował: 7 razy
Pomógł: 23 razy
Śmiem twierdzić, że z tymi prędkościami tylny dyfer też długo nie pochodzi.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 3 lipca 2012, 22:41 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:44
Posty: 4159
model: ...
silnik: ...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 48 razy
Pomógł: 161 razy
k-dyl napisał(a):
4000 obr - 200 km/h. serio.

Do tego sprzęgło przerobione - koło + docisk od 2,4, tarcza od audi B4.


To bardzo ciekawe co napisałeś, co dokładnie zmieniłes bo seryjna skrzynia z 151km przy 4000obr ma 175km/h do tego wałek sprzęgłowy nie pasuje na tarczę sprzęgła z audi b4


_________________
Bandyci Mogą Wszystko
Pamiętaj ,ze gaz niszczy silniki ,ale tylko tym ,którzy go nie maja :mrgreen:
"Nie dyskutuj z idiotą, sprowadzi cie do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem..."


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 4 lipca 2012, 17:33 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): czwartek, 16 czerwca 2011, 12:22
Posty: 38
Lokalizacja: sosnowiec
model: T4-syncro
silnik: 2,5 tdi ACV
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 5 razy
Wiesz co kolego wiele rzeczy się nie zgadza . Zwłaszcza 200km/h rzy 4000obr. i 170KM
Albo masz licznik totalnie odjechany ,albo kółka małe jak od taczki.
Oporu aerodynamicznego nie pokonasz przełożeniami tylko mocą . Z moich doświadczeń to przy mocy 170km mozesz wycisnąć realnie dla 2wd 170-190 km/h ,a przy syncro 160-180km/h i to zużycie paliwa liczone chyba też dla kłamiącego licznika.
Moja t4 też paliła i jeździła rewelacyjnie ,ale przekłamanie licznika (fabryczne ) było 130/113
i podobnie na przebiegu. I po przeliczeniu realnym już tak różowo nie było.

Z moich wyliczeń też wynika 175km/4000obr dla standardowych kół.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 4 lipca 2012, 21:54 
Offline
podteczkownik

Dołączył(a): czwartek, 20 października 2011, 10:26
Posty: 188
model: vw t4
silnik: 2.5 tdi

Podziękował: 7 razy
Pomógł: 8 razy
witam.ja podkrecilem swoje syncro z 102 na 150.koni(mialem duza turbine i intelculer)efekt taki ze wymienilem 2 mosty a zrobilem 60 tys.Wkoncu sprzedalem i kupilem multivana wersi tim tom 102 konie.Moje zdanie jest takie ze drugi raz syncro bym nie podkrecal!!!!Taka moja rada.mfg tomas


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 35 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  

Administracja t4-forum.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresci wypowiedzi zamieszczanych przez uzytkownikow Forum.
Forum uruchomione w dniu: niedziela, 11 kwietnia 2010, 09:52.
Powered by phpBB