T4-forum.pl

Forum dyskusyjne posiadaczy i sympatyków VW Transportera T4!


Teraz jest niedziela, 28 kwietnia 2024, 20:52

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 10 października 2011, 18:34 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): niedziela, 9 października 2011, 08:21
Posty: 3
model: t4multivan
silnik: 2400

Podziękował: 1 raz
Pomógł: 0 razy
Witam wszystkich serdecznie,i chciałbym prosić o pomoc ,radę: miano multivan silnik 2400 93r-biegi ładnie wchodzą na zgaszonym silniku ,natomiast jak zrobiło się chłodniej zaczęły się problemy na pracującym silniku ciężko wchodzą -wszystkie biegi ,jakieś zgrzyty sprzęgło wciśnięte do podłogi a auto próbuje jechać ,łapie już przy podłodze,jak się rozgrzeje jest lepiej da się jechać .Linka nie ma regulacji jest hydraulika. biegi nie wyskakują.Co z tym fantem zrobić?

Temat przeniesiony z działu "Diesel", kolejne źle umiejscowione tematy nie będą akceptowane.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 10 października 2011, 19:33 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:44
Posty: 4159
model: ...
silnik: ...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 48 razy
Pomógł: 161 razy
Kolego odpowietrz sprzęgło(zmiana płynu) i zmień olej w skrzyni na 75w90 taki jak jest zalecany


_________________
Bandyci Mogą Wszystko
Pamiętaj ,ze gaz niszczy silniki ,ale tylko tym ,którzy go nie maja :mrgreen:
"Nie dyskutuj z idiotą, sprowadzi cie do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem..."



Za ten wpis autor chemik211 podziękował: mirro (poniedziałek, 10 października 2011, 23:34)
  Statystyki: 4.55%
Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 10 października 2011, 23:35 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): niedziela, 9 października 2011, 08:21
Posty: 3
model: t4multivan
silnik: 2400

Podziękował: 1 raz
Pomógł: 0 razy
Dzięki, spróbuje odpowietrzyć.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 13 października 2011, 11:30 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): sobota, 2 lipca 2011, 10:52
Posty: 66
Lokalizacja: GDAŃSK
opis: SCANIA pl.o /gdańsk
model: t4
silnik: 2.4D

Podziękował: 4 razy
Pomógł: 1 raz
witaski być może popychacz siłownika sprzęgła wytarł łape łożyska oporowego .trzebaby zdemontować siłownik i zobaczyć przez lusterko w jakim jest stanie pozdrówka


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 18 października 2011, 09:50 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): poniedziałek, 29 sierpnia 2011, 20:36
Posty: 9
model: t4caravelle
silnik: 2.4d

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
Witam.A może nastanie chłodu zbiegło się z końcem tarczy sprzęgła?


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 18 października 2011, 22:14 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 13:28
Posty: 9358
Lokalizacja: Sekcja DOLNO-Śląsko-Opolska
model: T5.1 , T6.0
silnik: 2.0 CFCA

Podziękował: 70 razy
Pomógł: 551 razy
Sprawdz poziom oleju w skrzyni , powienien być po korek wlewowy. A najlepiej to go wymienic. Sprawdz tez płyn hydrauliczny , może masz juz stary i więcej wody w nim jak płynu ;). Najlepiej płyn wymienic na nowy.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 20 października 2011, 00:19 
Offline
podteczkownik

Dołączył(a): niedziela, 23 stycznia 2011, 21:23
Posty: 355
model: T4
silnik: 1.9 TDI (1Z)

Podziękował: 4 razy
Pomógł: 9 razy
U mnie była podobna historia, z tym, że biegi straciłem w trakcie jazdy - nie rozsprzęglał na uruchomionym silniku, natomiast na wyłączonym biegi wchodziły gładko. Do tego już wcześniej szarpał przy ruszaniu pod obciążeniem, duże wzniesienia, etc. Niestety w moim wypadku było to kompletne sprzęgło do wymiany.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 20 października 2011, 08:43 
Offline
podteczkownik

Dołączył(a): wtorek, 25 stycznia 2011, 17:45
Posty: 171
Lokalizacja: Gdańsk
model: T4
silnik: 2.5 TDI

Podziękował: 18 razy
Pomógł: 0 razy
U mnie winowajca była pompa przy pedale sprzęgła. Po wymianie sytuacja sie odwróciła, sprzęgło łapie na samej górze. Jade dzisiaj na wymiane pompy na inną. Tą co założyli była firmy maxger czy jakos tak. Tak że nie polecam pomp tej firmy. Oprócz tego sprzęgło zaczeło twardo chodzić. Kilka miesięcy temu wymieniłem całe kompletne sprzęgło z dwumasem, tak że na pewno winowajca jest pompa przy pedale.

Po wizycie w warsztacie, koledzy mechanicy wyjaśnili mi jak to wszystko działa. Sprzęgło się nie ślizga, po prostu trzeba się przyzwyczaić do nowego sprzęgła. Rano sprzegło ładnie stało u góry biegi wchodziły bez problemu.
Pojeżdżę i zobaczymy czy będzie się działo coś nie dobrego


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 27 grudnia 2011, 19:54 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): niedziela, 9 października 2011, 08:21
Posty: 3
model: t4multivan
silnik: 2400

Podziękował: 1 raz
Pomógł: 0 razy
Dzięki wszystkim za pomoc -winowajcą był wysprzęglik+pompa czyli 110+110zł wymieniłem i po problemie:)


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 63 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  

Administracja t4-forum.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresci wypowiedzi zamieszczanych przez uzytkownikow Forum.
Forum uruchomione w dniu: niedziela, 11 kwietnia 2010, 09:52.
Powered by phpBB