T4-forum.pl

Forum dyskusyjne posiadaczy i sympatyków VW Transportera T4!


Teraz jest piątek, 29 marca 2024, 00:47

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 54 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3
Autor Wiadomość
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 30 lipca 2019, 10:20 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): niedziela, 31 sierpnia 2014, 14:06
Posty: 9
model: t4
silnik: 2,4

Podziękował: 1 raz
Pomógł: 0 razy
Paramonov napisał(a):
[...] wewnętrznego przegubu nie moge wyciągnąć wyłazi flansza ze skrzyni. Może jest zasilosowany po niedawnej wymianie sprzęgła. Jak go wyjąć za co złapać? Czy można wbić flansze z powrotem?
[...]
Wbiłem tą flansze w skrzynie wygląda jak by został jeszcze jeden mm do wbicia ale już siedzi rusza sie tylko lekko w jedna i w drugą stronę więc chyba zaskoczyło.


Witam. Pozwoliłem sobie odświeżyć temat, bo mam ten sam problem co kolega Paramonov, tyle że u mnie przy próbie zbicia przegubu zewnętrznego, tego przy zwrotnicy wyszła właśnie flansza ze skrzyni.. Teraz pytanie co zrobić, wbijać młotem na siłę z powrotem? Tam jest jakieś zabezpieczenie?

Obrazek


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 30 lipca 2019, 11:28 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): sobota, 14 kwietnia 2018, 10:48
Posty: 63
model: Caravelle
silnik: 1.9 TDi

Podziękował: 5 razy
Pomógł: 6 razy
Wciska się na siłę, jest pierścień zatrzaskowy trzymający w odpowiedniej pozycji. Sprawdź poziom oleju w skrzyni !



Za ten wpis autor ROMEK3 podziękował: trojan333 (wtorek, 30 lipca 2019, 11:33)
  Statystyki: 4.55%
Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 30 lipca 2019, 11:36 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): niedziela, 31 sierpnia 2014, 14:06
Posty: 9
model: t4
silnik: 2,4

Podziękował: 1 raz
Pomógł: 0 razy
ROMEK3 dzięki, to będę próbował wbijać. A co do oleju to wiem że muszę sprawdzić bo nawet na zdjęciu widać że coś wyciekło na pewno <01> A czy jest jakaś miarka oleju albo korek do sprawdzania stanu czy muszę spuścić i zmierzyć ile wyleciało i ile brakuje tym samym?


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 30 lipca 2019, 13:22 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:37
Posty: 12295
Lokalizacja: DW
model: T4
silnik: 1.9 TD...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 326 razy
Pomógł: 1036 razy
Imbus 17mm, górny korek od strony chłodnic odkręcasz i lejesz aż się przeleje


_________________
Nie pomagam na PW. Masz problem szukaj/pisz na forum


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 2 sierpnia 2019, 22:56 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): niedziela, 31 sierpnia 2014, 14:06
Posty: 9
model: t4
silnik: 2,4

Podziękował: 1 raz
Pomógł: 0 razy
ROMEK3 napisał(a):
Wciska się na siłę, jest pierścień zatrzaskowy trzymający w odpowiedniej pozycji. Sprawdź poziom oleju w skrzyni !


Dzisiaj wbijałem to młotem i niestety dupa bo nie doszło całkiem do końca i nawet teraz półoś się nie obraca tylko stoi jak przyspawana. W dodatku tylko frez sobie jeszcze delikatnie sklepałem z jednej strony jak mi się młot obsunął, bo musiałem wbijać razem z przegubem wewnętrznym i półosią bo nie mam tego dziwnego klucza spline żeby odkręcić przegub
Obrazek
Tak jak widać na zdjęciu tyle mi się udało wbić i dalej już nie chce iść, a najgorsze że teraz nie da się nawet przekręcić półosią ani w jedną ani w drugą, wszystko stoi dęba


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 2 sierpnia 2019, 23:13 
Offline
podteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): środa, 17 stycznia 2018, 21:53
Posty: 336
Lokalizacja: Wlkp.
model: T4
silnik: 1.9TD i 2.4D
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 13 razy
Pomógł: 25 razy
to Ci powinno pomóc
Załącznik:
117409100.JPG


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


_________________
bez T4 nie ma kariery <lol>


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 3 sierpnia 2019, 10:06 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:37
Posty: 12295
Lokalizacja: DW
model: T4
silnik: 1.9 TD...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 326 razy
Pomógł: 1036 razy
Jak dyfer rozwaliłeś to będzie wesoło


_________________
Nie pomagam na PW. Masz problem szukaj/pisz na forum


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 3 sierpnia 2019, 10:18 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): niedziela, 31 sierpnia 2014, 14:06
Posty: 9
model: t4
silnik: 2,4

Podziękował: 1 raz
Pomógł: 0 razy
nr. 11 to jest simmering tak? I rozumiem że ta półoś o nr. 19 na końcu ma ten pierścień zatrzaskowy i o to chodzi że musi zaskoczyć, tylko w który element ma wejść ten zatrzask? Bo nie mogę się dopatrzyć

Probe041 napisał(a):
Jak dyfer rozwaliłeś to będzie wesoło

Czemu miało by się coś rozwalić? Pytałem się to mówiliście że na wcisk wchodzi, no to obracałem aż trafiło na frez, potem ile się dało to ręką wcisnąłem, no a dalej to już młotem bo inaczej się nie dało. To co teraz z tym robić? Bić dalej i próbować wbić te kilka milimetrów które zostały czy co?


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 3 sierpnia 2019, 10:40 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:37
Posty: 12295
Lokalizacja: DW
model: T4
silnik: 1.9 TD...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 326 razy
Pomógł: 1036 razy
Wskakuje w satelitę w dyferencjale. Resztę dobrze odczytałeś, jeśli nie możesz jej już wyszarpać to powinna siedzieć jak czułeś że wskoczyła


_________________
Nie pomagam na PW. Masz problem szukaj/pisz na forum


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 3 sierpnia 2019, 11:09 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): niedziela, 31 sierpnia 2014, 14:06
Posty: 9
model: t4
silnik: 2,4

Podziękował: 1 raz
Pomógł: 0 razy
Był moment kiedy poczułem że wskoczyło i faktycznie położyłem się pod samochodem i weszło, ale nie do końca, więc biłem dalej coraz mocniej i bardzo powoli się wsuwało coraz dalej, ale teraz stanęło jakby w martwym punkcie że ani obrócić półosią, ani wbić dalej ani cofnąć jej z powrotem


Ostatnio edytowano sobota, 3 sierpnia 2019, 13:47 przez niebieski-n2, łącznie edytowano 2 razy
przestań cytować w całości posty znajdujące się bezpośrednio nad Twoim


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 3 sierpnia 2019, 11:11 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:37
Posty: 12295
Lokalizacja: DW
model: T4
silnik: 1.9 TD...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 326 razy
Pomógł: 1036 razy
No i jak wskoczyło to był znak aby dalej nie walić młotkiem


_________________
Nie pomagam na PW. Masz problem szukaj/pisz na forum


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 3 sierpnia 2019, 11:43 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): niedziela, 31 sierpnia 2014, 14:06
Posty: 9
model: t4
silnik: 2,4

Podziękował: 1 raz
Pomógł: 0 razy
Tyle że jak się położyłem pod autem to ewidentnie było widać że wcześniej było o wiele dalej włożone, bo został czysty "wypolerowany" ślad na półosi więc musiała ta część być już za simmeringiem ewentualnie centralnie w nim, więc tym się sugerowałem. No nic spróbuję cofnąć to jakoś bo bić na chama nie ma już chyba co


Ostatnio edytowano sobota, 3 sierpnia 2019, 13:46 przez niebieski-n2, łącznie edytowano 2 razy
przestań cytować w całości posty znajdujące się bezpośrednio nad Twoim


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 3 sierpnia 2019, 11:46 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:37
Posty: 12295
Lokalizacja: DW
model: T4
silnik: 1.9 TD...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 326 razy
Pomógł: 1036 razy
Półoś ma luz i dlatego mogło być spolerowane ciut obok, bo chodzi trochę przód tył


_________________
Nie pomagam na PW. Masz problem szukaj/pisz na forum


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 3 sierpnia 2019, 13:45 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): piątek, 8 czerwca 2012, 13:00
Posty: 2373
Lokalizacja: Łomianki/Warszawa
opis: Kapitan eMO
model: Escapade, holenderka
silnik: 2,5 TDI AXG,ACV,AJT+

Podziękował: 186 razy
Pomógł: 207 razy
Kolego trojan333 - jeżeli odpowiadasz na ostatni post, to nie ma potrzeby cytować go w całości.
To tak jak byś z kimś gadał i powtarzał w całości wypowiedź rozmówcy przed udzieleniem swojej odpowiedzi.
Tutaj z tym walczymy, bo jak kolejny się włączy i tak zrobi, a następnie kolejny - to mało przyjemnie się to czyta.


_________________
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym.
Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie.
Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 54 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 13 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  

Administracja t4-forum.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresci wypowiedzi zamieszczanych przez uzytkownikow Forum.
Forum uruchomione w dniu: niedziela, 11 kwietnia 2010, 09:52.
Powered by phpBB