T4-forum.pl

Forum dyskusyjne posiadaczy i sympatyków VW Transportera T4!


Teraz jest sobota, 20 kwietnia 2024, 04:03

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 19 lutego 2023, 21:47 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): środa, 12 grudnia 2012, 19:01
Posty: 21
model: Multivan
silnik: ACV

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 2 razy
Witam,
ok 5 lat temu skończyło mi się oryginalne sprzęgło w ACV z 1997 roku przy przebiegu ok 0,5 miliona. Kupiłem komplet LUKa: dwumas, docisk, tarcza, wysprzęglik. To był błąd. Po roku padł wysprzęglik, reklamacja wymiana na kolejny. Po ok roku powtórka, to już trzeci. Rok temu kupiłem dla odmiany Sachsa, wytrzymał do teraz, znowu kapie płyn. Czy macie jakieś doświadczenia i możecie polecić coś co działa? Czy może być jakaś zewnętrzna przyczyna uszkadzania centralnego wysprzęglika? Będę wdzięczny za Wasze doświadczenia.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 20 lutego 2023, 16:05 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:37
Posty: 12305
Lokalizacja: DW
model: T4
silnik: 1.9 TD...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 327 razy
Pomógł: 1041 razy
W pudełku sachsa masz produkt LUKa, nikt inny części na pierwszy montaż do tych aut nie robił. Niestety wysprzęgliki do tych aut to loteria, nawet te z aso lubią pocieknąć


_________________
Nie pomagam na PW. Masz problem szukaj/pisz na forum


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 25 marca 2024, 23:58 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 13:28
Posty: 9358
Lokalizacja: Sekcja DOLNO-Śląsko-Opolska
model: T5.1 , T6.0
silnik: 2.0 CFCA

Podziękował: 70 razy
Pomógł: 550 razy
Odkopię trochę temat bo po prostu szlag trafia jak się montuje coś co kiedyś można było nazwać częsciami z "górnej półki" .

Zaden Sachs , żaden Luk bo oni juz nie robią wysprzęglików do t4 , konfekcjonują produkt typowo chiński . Ostatnio montowałem zestaw Sachs z wysprzęlikiem (co prawda nie w t4 tylko insigni) i po 3 tys km wysprzęglik szlag trafił. Jedynie jaki wysprzęglik teraz to FTE, jedyny producent który nacechowuje swoim logo swój produkt , nacechowanie w postaci odlewu, a nie nadruku na szybkiego aby sprzedać jako "swoje". Całą resztę bym sobie odpuścił. W t4 to jest zabawa z wymianą wysprzęglika jak padnie w porównaniu z takim g.....em jakim jest insignia.... FTE w wielu markach na pierwszy montaż idzie. U kolegi w t4 wymienialiśmy wysprzęgliki średnio co 15kkm chyba z 3 albo 4 razy, zawsze SACHS wkładany był z nadzieją , że ten już będzie jeżdził długo, dopiero włożenie FTE spowodowało, iż zrobił od wymiany wysprzęglika juz 100kkm i na razie odpukać cisza, nic nie cieknie.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
cron

Administracja t4-forum.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresci wypowiedzi zamieszczanych przez uzytkownikow Forum.
Forum uruchomione w dniu: niedziela, 11 kwietnia 2010, 09:52.
Powered by phpBB