T4-forum.pl

Forum dyskusyjne posiadaczy i sympatyków VW Transportera T4!


Teraz jest niedziela, 28 kwietnia 2024, 00:50

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 13 ] 
Autor Wiadomość
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 16 grudnia 2010, 00:37 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 17:44
Posty: 2645
Lokalizacja: Częstochowa
opis: co dzień uczę się czegoś nowego
model: transpo-carawella
silnik: 2.0 LPG + PB

Podziękował: 24 razy
Pomógł: 97 razy
Jak w temacie pojawil mi sie taki problem na zimnym silniku i skrzynce zwłaszcza po nocy
wyskakuje II bieg do momentu az silnik nie osiagnie jakieś 80stopni, nie zgrzyta łatwo sie daje przerzucać w ogóle bez problemu tylko to poranne wyskakiwanie gdzie szukać przyczyny?


_________________
czarodziej

organizator ZLOTU Olsztyn 3-6 06.2010

pomoc w organizacji IV zlotu -Góry Opawskie


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 16 grudnia 2010, 18:30 
Offline
teczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 11:33
Posty: 509
Lokalizacja: B_Y_D_G_O_S_Z_C_Z
opis: KAŻDA ZMORA MA SWOJEGO AMATORA ...
model: juz nie t4 :(
silnik: 2,0 tdi

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 6 razy
mialem to samo w transicie firmowym jak jezdzilem . jak byl zimny to drugi bieg wyskakiwal i trzeba bylo go trzymac reka , jak sie rozgrzal to bylo ok.
mechanicy na firmie zmienili olej w skrzyni i to pomoglo na okolo 6 mc to jest jakies 80 tys km . pozniej sie sprawa powtórzyła i zakonczylo sie wymiana skrzyni bo podobno remont byl nieoplacalny.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 19 grudnia 2010, 18:51 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 17:44
Posty: 2645
Lokalizacja: Częstochowa
opis: co dzień uczę się czegoś nowego
model: transpo-carawella
silnik: 2.0 LPG + PB

Podziękował: 24 razy
Pomógł: 97 razy
stefany napisał(a):
mialem to samo w transicie firmowym jak jezdzilem . jak byl zimny to drugi bieg wyskakiwal i trzeba bylo go trzymac reka , jak sie rozgrzal to bylo ok.
mechanicy na firmie zmienili olej w skrzyni i to pomoglo na okolo 6 mc to jest jakies 80 tys km . pozniej sie sprawa powtórzyła i zakonczylo sie wymiana skrzyni bo podobno remont byl nieoplacalny.



dobra zaczynamy od oleju ...


_________________
czarodziej

organizator ZLOTU Olsztyn 3-6 06.2010

pomoc w organizacji IV zlotu -Góry Opawskie


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 19 grudnia 2010, 19:11 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 3 maja 2010, 14:51
Posty: 1328
model: Transporter Kombi
silnik: 1.9 ABL+

Podziękował: 26 razy
Pomógł: 37 razy
full syntetyk 75W90 dobrej marki


_________________
A clean bus is a sign of a sick mind.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 19 grudnia 2010, 22:37 
Offline
teczkownik

Dołączył(a): niedziela, 6 czerwca 2010, 22:39
Posty: 636
model: T4
silnik: najlepszejszy
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 16 razy
Pomógł: 10 razy
b8tz napisał(a):
full syntetyk 75W90 dobrej marki


Kup Andrzeju oryginał


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 19 grudnia 2010, 23:09 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 3 maja 2010, 14:51
Posty: 1328
model: Transporter Kombi
silnik: 1.9 ABL+

Podziękował: 26 razy
Pomógł: 37 razy
nie trzeba oryginału... Castrol, Mobil, Valvoline, BP. Polecam BP - przyzwoita cena i dobry olej.


_________________
A clean bus is a sign of a sick mind.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 19 grudnia 2010, 23:20 
Offline
teczkownik

Dołączył(a): niedziela, 6 czerwca 2010, 22:39
Posty: 636
model: T4
silnik: najlepszejszy
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 16 razy
Pomógł: 10 razy
ile wynosi przyzwoita cena?


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 19 grudnia 2010, 23:56 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 3 maja 2010, 14:51
Posty: 1328
model: Transporter Kombi
silnik: 1.9 ABL+

Podziękował: 26 razy
Pomógł: 37 razy
35zł/L


_________________
A clean bus is a sign of a sick mind.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 20 grudnia 2010, 00:24 
Offline
teczkownik

Dołączył(a): niedziela, 6 czerwca 2010, 22:39
Posty: 636
model: T4
silnik: najlepszejszy
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 16 razy
Pomógł: 10 razy
ja w zeszłym roku do swojego ACV kupowałem olej w ASO i kosztował 30 zł za litr.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 8 grudnia 2011, 17:21 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): czwartek, 24 listopada 2011, 23:07
Posty: 8
Lokalizacja: Podkarpacie
model: multivan
silnik: 2.5TDI

Podziękował: 1 raz
Pomógł: 0 razy
Mam u siebie podobny problem jak opisany w tym temacie i będę zmieniał olej. Zanim sie za to zabiorę, chciałbym spytać się czy skrzynia w t4 2.5TDI rok 96 ma korek spustowy, czy do wymiany oleju potrzebna jest pompka??
Pozdrawiam Konrad.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 8 grudnia 2011, 20:36 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:44
Posty: 4159
model: ...
silnik: ...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 48 razy
Pomógł: 161 razy
Kondys83 napisał(a):
Mam u siebie podobny problem jak opisany w tym temacie i będę zmieniał olej. Zanim sie za to zabiorę, chciałbym spytać się czy skrzynia w t4 2.5TDI rok 96 ma korek spustowy, czy do wymiany oleju potrzebna jest pompka??
Pozdrawiam Konrad.

Normalnie korek


_________________
Bandyci Mogą Wszystko
Pamiętaj ,ze gaz niszczy silniki ,ale tylko tym ,którzy go nie maja :mrgreen:
"Nie dyskutuj z idiotą, sprowadzi cie do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem..."


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 9 grudnia 2011, 00:00 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): czwartek, 24 listopada 2011, 23:07
Posty: 8
Lokalizacja: Podkarpacie
model: multivan
silnik: 2.5TDI

Podziękował: 1 raz
Pomógł: 0 razy
dzięki za pomoc :D


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 10 grudnia 2011, 01:14 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 17:44
Posty: 2645
Lokalizacja: Częstochowa
opis: co dzień uczę się czegoś nowego
model: transpo-carawella
silnik: 2.0 LPG + PB

Podziękował: 24 razy
Pomógł: 97 razy
Kondys83 napisał(a):
Mam u siebie podobny problem jak opisany w tym temacie i będę zmieniał olej. Zanim się za to zabiorę, chciałbym spytać się czy skrzynia w t4 2.5TDI rok 96 ma korek spustowy, czy do wymiany oleju potrzebna jest pompka??
Pozdrawiam Konrad.


no tak zapomniałem napisać co i jak :


oleju nie zmieniłem , bo wyszło samo co tak naprawdę było powodem problemu ,a mianowicie

plastikowe końcówki drążka zmiany biegów przy skrzyni .

Jak do tego doszedłem : ano pojechałem na miasto , było ok , postawiłem auto i po ponownym ruszaniu już nie było ani wstecznego , ani 2,4, piątka z problemem znaleziona .

Szybka weryfikacja pod maską i jest : rozsypały się plastikowe końcówki .

Jutro fotki zapodam.


_________________
czarodziej

organizator ZLOTU Olsztyn 3-6 06.2010

pomoc w organizacji IV zlotu -Góry Opawskie


Ostatnio edytowano niedziela, 11 grudnia 2011, 22:34 przez mora, łącznie edytowano 2 razy
lit i interpunkcja.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 13 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 48 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  

Administracja t4-forum.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresci wypowiedzi zamieszczanych przez uzytkownikow Forum.
Forum uruchomione w dniu: niedziela, 11 kwietnia 2010, 09:52.
Powered by phpBB