T4-forum.pl

Forum dyskusyjne posiadaczy i sympatyków VW Transportera T4!


Teraz jest piątek, 29 marca 2024, 10:31

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 29 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 23 grudnia 2014, 16:40 
Offline
podteczkownik

Dołączył(a): niedziela, 23 stycznia 2011, 21:23
Posty: 355
model: T4
silnik: 1.9 TDI (1Z)

Podziękował: 4 razy
Pomógł: 9 razy
Temat jest następujący: u mnie w aucie pojawiają się stuki po wciśnięciu sprzęgła (i nie tylko wtedy) - i wszystkie tropy prowadzą do skrzyni biegów, problem opisywałem (wrzuciłem nawet nagranie) w tym temacie: viewtopic.php?f=52&t=3164 Jeździłem z tym po warsztatach zajmujących się skrzyniami biegów i diagnoza jaką usłyszałem to "luzy na łożyskach wałka sprzęgłowego", osobiście podejrzewam też dobity mechanizm różnicowy. Poza tym wycieka mi olej z uszczelnienia półosi więc są powody do zrzucenia skrzyni.

I kwestia teraz jest taka - ponieważ kwota +/- 2000zł za naprawę w profesjonalnym warsztacie mnie przerasta w tym momencie - jak bardzo skomplikowaną operacją jest rozbiórka skrzyni biegów 02B (kod skrzyni EWB, od silnika 2,5tdi 88KM)? Czy jest szansa aby zrobić to samemu (np. wymiana łożysk i uszczelnień)? Nigdy skrzyni biegów nie rozbierałem, ale trochę grzebię przy aucie wiec jakieś tam podstawowe pojęcie mam. Macie może jakieś filmiki z rozbiórki albo opisy na wzór "swap td ->tdi" (dzięki któremu udało mi się samodzielnie zrobić swapa u siebie)? Może jest ktoś kto rozbierał taką skrzynię i podzieli się swoim doświadczeniem?


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 23 grudnia 2014, 19:56 
Offline
podteczkownik raczkujący
Avatar użytkownika

Dołączył(a): wtorek, 26 lutego 2013, 03:13
Posty: 129
opis: T4 od podstaw ???
model: T4
silnik: 2.5 AHY

Podziękował: 3 razy
Pomógł: 3 razy
Mam fotki jak robiłem u siebie jednak to O2G wiec nie wiem czy cokolwiek pomoże.Nie mam pojęcia jak wygląda sprawa wnetrzności u Ciebie,nie mniej jednak może cokolwiek się przyda mój post.
początkowo mamy kilka śrubek do wykręcenia z korpusu.
Załącznik:
SAM_2837b.jpg

Załącznik:
SAM_2841.jpg

Jeśli skrzynia nie była wcześnie naprawiana to nie powinno być sylikonu i rozpoławia się dość lekko , nic się nie powinno posypać, mechanizm zębaty dobrze spasowany,wodziki stoją stabilnie na swoim miejscu.
Załącznik:
SAM_3110.jpg

Widok bebechów po rozpołowieniu.
Załącznik:
SAM_2863.jpg

Załącznik:
SAM_2872.jpg

Po wyjęciu i wymyciu prezentuje się tak:
Załącznik:
SAM_2873.jpg

Załącznik:
SAM_3093.jpg

Przed i po myciu...
Załącznik:
SAM_2864.jpg

Załącznik:
SAM_3098.jpg

Jeśli zamierzasz wymienić tylko łożyska lub kosz satelit to dasz rade to zrobić sam ale trochę trzeba uważać przy demontażu i montażu aby wszystko było na swoim miejscu.Wymiana zębatek i łożyska środkowego na wałku wymaga już porządnej presy w warsztacie.
Oczywiście to przypadek w O2G u ciebie będzie troszke inaczej wyglądało ,nie mniej jednak to pomaga w ocenie sytuacji :)
Łożyska kupowałem w ASO bodaj 400zł 5 łożysk (dużego nie brałem bo rzadko ulega zużyciu) + nowe uszczelniacze 2szt też w ASO


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 23 grudnia 2014, 21:24 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:44
Posty: 4159
model: ...
silnik: ...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 48 razy
Pomógł: 161 razy
Małą skrzynie troszku inaczej się rozbiera ale problemu większego nie ma ,


_________________
Bandyci Mogą Wszystko
Pamiętaj ,ze gaz niszczy silniki ,ale tylko tym ,którzy go nie maja :mrgreen:
"Nie dyskutuj z idiotą, sprowadzi cie do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem..."


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 23 grudnia 2014, 23:55 
Offline
podteczkownik

Dołączył(a): niedziela, 23 stycznia 2011, 21:23
Posty: 355
model: T4
silnik: 1.9 TDI (1Z)

Podziękował: 4 razy
Pomógł: 9 razy
Dzięki Chajny, troszeczkę mi to rozjaśniło temat, choć skrzynia inna. Ja znalazłem na allegro taki komplet łożysk i uszczelniaczy do mojej skrzyni za 400zł z wysyłką:

"ZESTAW ŁOŻYSK DO SKRZYNI BIEGÓW VW TRANSPORTER T4 2,5 TDI 88 KM

Używamy tylko sprawdzonych łożysk i renomowanych firm takie jak : FAG, SKF, TIMKEN, FERSA, SNR, NSK ORAZ ORYGINALNYCH Z SERVISU VW. USZCZELNIACZY TYLKO CORTECO.

Cena dotyczy łożysk:
- 2 SZT NA TALERZ ATAKUJĄCY
- 3 SZT NA WAŁEK ATAKUJĄCY
- 2 SZT NA WAŁEK SPRZĘGŁOWY
- 1 SZT NA WSTECZNY DOKŁADANY

- 2 SZT USZCZELNIACZY NA PÓŁOSIE
- 1 SZT USZCZELNIACZA NA WAŁEK SPRZĘGŁOWY"

http://allegro.pl/lozyska-skrzyni-biego ... 51749.html

Czyli całkiem rozsądna opcja mi się wydaje. Mam dostęp do niedużej prasy i jakieś tam ściągacze, więc część łożysk pewnie udałoby mi się zmienić samodzielnie, a te co nie, to zawsze mogę zawieźć do któregoś z warsztatów remontujących skrzynie i powinni mi to zrobić. Na pewno jak już bym rozebrał skrzynie, to chciałbym wymienić na zaś jak najwięcej.

chemik211 napisał(a):
Małą skrzynie troszku inaczej się rozbiera ale problemu większego nie ma ,


Mógłbyś trochę rozwinąć temat? Podejrzewam, że różnica jest w 5 biegu, który jest pod deklem, coś poza tym? Byłbyś w stanie mi napisać co i w jakiej kolejności odkręcać w przypadku mojej skrzyni?


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 24 grudnia 2014, 00:17 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:37
Posty: 12295
Lokalizacja: DW
model: T4
silnik: 1.9 TD...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 326 razy
Pomógł: 1036 razy
Czy mi się wydaje czy kupowałeś skrzynię już naprawianą? Warsztat się nie poczuwa do odpowiedzialności?


_________________
Nie pomagam na PW. Masz problem szukaj/pisz na forum


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 24 grudnia 2014, 03:20 
Offline
podteczkownik

Dołączył(a): niedziela, 23 stycznia 2011, 21:23
Posty: 355
model: T4
silnik: 1.9 TDI (1Z)

Podziękował: 4 razy
Pomógł: 9 razy
Tak, skrzynia była składana w warsztacie w Jagatowie koło gdańska. Dopóki jej nie rozbiorę i nie okaże się czarno na białym co i jak, nie chcę wystawiać im opinii, jakkolwiek nie zrobili na mnie dobrego wrażenia, bowiem facet dostał ode mnie skrzynie od T4 1.9 TD (kod DQL) oraz skrzynie od Golfa 3 1.9 TDI 90KM, kod ASD) i po dopłacie 1300zł miałem dostać kompletnie zregenerowaną skrzynię od T4 (2.5 TDI 88KM, kod EWB). Powyższą kwotę facet zaproponował sam, jednak potem cały czas podkreślał, że zażądał za mało i dostaję ją "prawie w prezencie", a to pewnie częściowo dlatego, że okazało się iż moja stara skrzynia od T4 była w kiepskim stanie (wyeksploatowane łożyska, dobity mechanizm różnicowy). I zaczął trochę kombinować, że niby nie ma oryginalnego 5 biegu od tej skrzyni (liczba zębów 28/40), a jak zacząłem z nim dyskutować na ten temat, to gdzieś między wierszami wtrącił, że takie przełożenia "to na allegro po 800zł chodzą" (choć ostatecznie bieg "się znalazł" i takie przełożenie mam zamontowane). No po prostu chciał moim zdaniem zaoszczędzić na mnie, jak się zreflektował, że za mało zażądał, ale cóż mnie to obchodzi, skoro na tyle się umówiliśmy.
Poza tym regeneracja miała obejmować wymianę wszystkich łożysk i uszczelnień, a jak przy odbiorze skrzyni zapytałem co zostało zrobione, to powiedział, że wymienił tylko dwa łożyska na wałku głównym. Potem się spytałem, czy dostaję gwarancję na 6 miesięcy, tak jak się umawialiśmy, a ten mi powiedział, że nie, tylko na 3 miesiące. Jak się go zapytałem czy w takim razie mam rozumieć, że robota została gorzej wykonana, to zaczął się migać i mnie zbywać. Oczywiście błąd, że zostawiłem tak tą sprawę i nie walczyłem o swoje, ale wtedy bardzo zależało mi żeby silnik ze skrzynią zawisł już w aucie, bo niedługo potem wyjeżdżałem na dłuższy czas i chciałem aby auto było już z grubsza złożone. A skrzynię odebrałem w marcu, więc tak czy siak już po ptakach.

Na początku, po odebraniu tej skrzyni stuków prawie nie było, pojawiały się sporadycznie, ale teraz (po przejechaniu 16 tys. km) napieprza fest za każdym razem po wciśnięciu sprzęgła, a już na pewno po wrzuceniu dowolnego biegu (auto nieruchome). Czasem słychać też bez wciskania sprzęgła, coraz częściej też gdy auto się toczy na luzie (podjeżdżanie do świateł) a także niemal za każdym razem słychać taki jakby krótki chrobot przy wysprzęglaniu w trakcie jazdy, szczególnie przy wrzucaniu do góry niższych biegów (2->3->4). Co ciekawe ton dźwięku potrafi się lekko zmienić po skręceniu kierownicy lub wciśnięciu hamulca... Przy wrzucaniu biegu (szczególnie 2-ki) przy niskich obrotach potrafi też czasami lekko zgrzytnąć, jednakże ogółem biegi wchodzą bez problemów.

Poza tym sprawa która przemawia za tym, że stukanie pochodzi ze skrzyni to fakt, że cichnie on po przesunięciu lewarka do połowy i cofnięcia na luz (takie wrzucenie biegu [dowolnego] nie do końca).

Dla przypomnienia wrzucam jeszcze raz filmik na którym słychać o co chodzi:
http://w693.wrzuta.pl/film/8SkKpapxehW/ ... u_sprzegla - tu jeszcze ze starym silnikiem (ABL), sprzęgłem i skrzynią (DQL), gdzie było identyczne stukanie, tylko może trochę słabsze i rzadziej występujące! Stąd moje podejrzenie, że facet przełożył mi stary rozwalony mechanizm różnicowy do nowej skrzyni (w innym zakładzie od skrzyń powiedzieli mi, że jest to możliwe, o ile liczba zębów się zgadza).

Męczy mnie ten temat strasznie, ponieważ robię głównie trasy i nie chciałbym aby mi się auto wysypało kilkaset kilometrów od domu. Poza tym auto super śmiga, silnik jest w świetnej kondycji, ale to stukanie sprawia, że z każdym wyjeżdżając w trasę boję się awarii.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 31 stycznia 2015, 19:15 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): środa, 7 stycznia 2015, 19:52
Posty: 114
Lokalizacja: Kołobrzeg/N Fredrikstad
model: carawell
silnik: 2,5 tdi AJT

Podziękował: 4 razy
Pomógł: 15 razy
Johnny i jak tobie poszło z naprawą skrzyni bo ja dałem radę w swoim garażu przy domu,pracy jest dużo ale ja od razu wymieniłem wszystkie główne łożyska to jest 2 na mechanizmie różnicowym 2 na choince od wałka sprzęgłowego i 3 na choince głównej dodatkowo jedno łożysko od biegu wstecznego synchronizator biegu 2 i podkładkę. Oczywiście wszystkie uszczelniacze to jest 4 sztuki klej do uszczelnienia obudowy i wyszło prawie 1400 zł w serwisie vw ale było warto.



Za ten wpis autor zyraza podziękował: toudi100 (piątek, 3 marca 2023, 11:22)
  Statystyki: 4.55%
Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 1 lutego 2015, 02:36 
Offline
podteczkownik

Dołączył(a): niedziela, 23 stycznia 2011, 21:23
Posty: 355
model: T4
silnik: 1.9 TDI (1Z)

Podziękował: 4 razy
Pomógł: 9 razy
Nie poszło, bo jeszcze się do tego nie zabrałem - głównie przez brak kasy i czasu. Może w drugiej połowie lutego mi się uda za to wziąć. Znalazłem natomiast na angielskim forum rewelacyjny foto-tutorial, krok po kroku opisana rozbiórka takiej skrzyni jak moja: http://www.vwt4forum.co.uk/showthread.p ... 741&page=2 - na pewno będę z tego korzystał, a już mi to pomogło na tyle, że wiem, że da rade to samemu zrobić, ew. na wymianę łożysk trzeba będzie podjechać na jakąś prasę.

A co było u ciebie powodem rozbierania skrzyni?


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 1 lutego 2015, 07:56 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): środa, 7 stycznia 2015, 19:52
Posty: 114
Lokalizacja: Kołobrzeg/N Fredrikstad
model: carawell
silnik: 2,5 tdi AJT

Podziękował: 4 razy
Pomógł: 15 razy
Hałas był powodem im szybciej jechałem tym głośniej było w środku,ale dzień przed rozebraniem skrzyni wymieniłem łożysko podporowe półosi z nadzieją że to pomoże ale po wymianie tego łożyska dalej to samo było więc upewniłem się że to skrzynia jest do remontu zapomniałem jeszcze wspomnieć o wymianie dekla od 5 biegu bo rdza go zjadła.
A i na tym angielskim forum nic nie mogłem znależć o kasowaniu luzów na łożyskach stożkowych a trochę zabawy z tym jest,polega ona na wymianie podkładek na grubsze lub cieńsze pod bieżniami łożysk.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 2 lutego 2015, 03:32 
Offline
podteczkownik

Dołączył(a): niedziela, 23 stycznia 2011, 21:23
Posty: 355
model: T4
silnik: 1.9 TDI (1Z)

Podziękował: 4 razy
Pomógł: 9 razy
zyraza napisał(a):
A i na tym angielskim forum nic nie mogłem znależć o kasowaniu luzów na łożyskach stożkowych a trochę zabawy z tym jest,polega ona na wymianie podkładek na grubsze lub cieńsze pod bieżniami łożysk.


No tam koleś pod koniec 9 strony składa na próbę skrzynie, żeby zobaczyć czy nie jest za ciasno i niby jest ok. A ty u siebie kasowałeś te luzy? Metoda prób i błędów czy jakiś patent na to jest? I skąd podkładki, serwis, czy dorabiane? Jest to dla mnie bardzo istotna informacja, bo majster z warsztatu regenerującego skrzynie taką mi postawił diagnozę: "luzy na łożyskach wałka sprzęgłowego" i bardzo prawdopodobne, że stąd właśnie wynikają te stuki u mnie.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 2 lutego 2015, 21:41 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): środa, 7 stycznia 2015, 19:52
Posty: 114
Lokalizacja: Kołobrzeg/N Fredrikstad
model: carawell
silnik: 2,5 tdi AJT

Podziękował: 4 razy
Pomógł: 15 razy
A więc tak ja miałem za ciasno na mechanizmie różnicowym,za lużno na wałku sprzęgłowym i idealnie na wałku głównym. Jak jest luz to jest "dobrze" bo można go zmierzyć i podkładkę dobrać do niego ale jak jest ciasno to jest problem a szczególnie jak się nie ma orginalnych podkładek,które w serwisie kosztują około 800zł za 2 komplety na dwie choinki i jeden komplet na mechanizm różnicowy. Najbardziej obawiałem się regulacji na choince głównej ponieważ nie miałem takiego sciągacza do bieżni jak ten gość z angielskiej strony ale jej nie musiałem ruszać bo było idealnie(żadnego najmniejszego luzu i kręciła się lekko) Jedną podkładkę na choinkę wałka sprzęgłowego dotoczył mi tokarz którą i tak musiałem szlifować na papierze sciernym 4 razy wyciągałem bieżnię żeby było idealnie natomiast podkładkę od mechanizmu różnicowego to po 10 razie przestałem liczyć ale w końcu się udało.
Szlifowałem ręcznie kakałek prostej metalowej płyty duży magnes do trzymania podkładki i dużo czasu żeby było dobrze z pasowane.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 2 lutego 2015, 23:55 
Offline
podteczkownik

Dołączył(a): niedziela, 23 stycznia 2011, 21:23
Posty: 355
model: T4
silnik: 1.9 TDI (1Z)

Podziękował: 4 razy
Pomógł: 9 razy
Powiem ci, że mnie nie pocieszyłeś. A jak skrzynia chodzi w ogóle? Ile zrobione od naprawy?


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 3 lutego 2015, 21:18 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): środa, 7 stycznia 2015, 19:52
Posty: 114
Lokalizacja: Kołobrzeg/N Fredrikstad
model: carawell
silnik: 2,5 tdi AJT

Podziękował: 4 razy
Pomógł: 15 razy
U mnie powodem rozebrania skrzyni był hałas a dokładnie wycie takie "łuuuu", najbardziej słyszalne od 3 biegu w górę im szybciej tym głośniej, drugi powód to drgania się pojawiły podczas jazdy(ale nie takie jak u ciebie) a trzeci to ciężko czasem wchodził 2 bieg. Po naprawie hałas znikł jest cicho w kabinie, ale 2-ka dalej ciężko wchodzi i drgania dalej są z drganiami to nawet gorzej bo wcześniej zaczynały się od 110km/h a teraz 90km/h ale za 2 tygodnie do pl wracam i biorę się z dwumasę.
Od naprawy zrobiłem 2000 km.
Dodam że synchronizator od 2 biegu wymieniłem bo jak rozebrałem skrzynię to ząbki na nim były niższe niż na innych biegach i wydawało mi się że to jest przyczyną ciężkiego zapinania 2 biegu ale jak się póżniej okazało synchronizator 2 biegu jest 3 częściowy inny niż na reszcie biegów (reszta jest jedno częściowa) ale to dopiero się okazało jak rozebrałem choinkę na części pierwsze a między czasie zamówiłem go w ASO a póżniej nie mogłem go zwrócić(dla świętego spokoju założyłem nowy efekt po był taki sam jak przed remontem z drugim biegiem )


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 25 września 2015, 15:12 
Offline
podteczkownik

Dołączył(a): niedziela, 23 stycznia 2011, 21:23
Posty: 355
model: T4
silnik: 1.9 TDI (1Z)

Podziękował: 4 razy
Pomógł: 9 razy
Jak tam kolego Zaryza skrzynia się sprawuje?

Ja może dopiero w ten weekend wjadę na kanał, przeciągnąłem trochę temat ;)


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 26 września 2015, 20:37 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): środa, 7 stycznia 2015, 19:52
Posty: 114
Lokalizacja: Kołobrzeg/N Fredrikstad
model: carawell
silnik: 2,5 tdi AJT

Podziękował: 4 razy
Pomógł: 15 razy
Elegancko. Drgania podczas jazdy zostały ale skrzynka się"wyrobiła" i teraz wszystko wchodzi jak w masełko.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 27 września 2015, 01:18 
Offline
podteczkownik

Dołączył(a): niedziela, 23 stycznia 2011, 21:23
Posty: 355
model: T4
silnik: 1.9 TDI (1Z)

Podziękował: 4 razy
Pomógł: 9 razy
Czyny, nie słowa ;)

Obrazek

Obrazek

Przy okazji, jak zdjąć przedłużenie półosi? prędkościomierz wyjąłem, odkręciłem 4 śruby, ale nie chce zejść. To samo pytanie mam również co do tej flanszy po drugiej stronie (tam gdzie lewa półoś przychodzi) - jak to jest zblokowane?


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 27 września 2015, 07:57 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:44
Posty: 4159
model: ...
silnik: ...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 48 razy
Pomógł: 161 razy
W środku masz śrube na klucz ampulowy 6mm


_________________
Bandyci Mogą Wszystko
Pamiętaj ,ze gaz niszczy silniki ,ale tylko tym ,którzy go nie maja :mrgreen:
"Nie dyskutuj z idiotą, sprowadzi cie do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem..."


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 27 września 2015, 13:50 
Offline
podteczkownik

Dołączył(a): niedziela, 23 stycznia 2011, 21:23
Posty: 355
model: T4
silnik: 1.9 TDI (1Z)

Podziękował: 4 razy
Pomógł: 9 razy
O, dzięki. Samarem było uwalone jeszcze, to nie widziałem.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 28 września 2015, 00:07 
Offline
podteczkownik

Dołączył(a): niedziela, 23 stycznia 2011, 21:23
Posty: 355
model: T4
silnik: 1.9 TDI (1Z)

Podziękował: 4 razy
Pomógł: 9 razy
Wyczyściłem ze smaru i pojawił się problem, bo nie widzę otworu żadnego na imbusa (strona lewa):

Obrazek

Wygląda jakby ktoś wyfrezował tam, czy się mylę? Jest jakiś inny patent na odkręcenie tego?

Przedłużeni półosi z kolei ma taką dość twarda gumę/plastik wewnątrz tej flanszy i nie widzę żadnej możliwości podważenia tego bezinwazyjnie.

Obrazek

To jak to jest, jak odkręcić te flansze?


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 28 września 2015, 01:01 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:37
Posty: 12295
Lokalizacja: DW
model: T4
silnik: 1.9 TD...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 326 razy
Pomógł: 1036 razy
Flanszę razem z wałkiem się wybija z przedłużenia półosi a potem odkręcasz jej obudowę. Nie zapomnij i wyjęciu najpierw impulsatora


_________________
Nie pomagam na PW. Masz problem szukaj/pisz na forum



Za ten wpis autor Probe041 podziękował: bartek__ (piątek, 23 marca 2018, 18:15)
  Statystyki: 4.55%
Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 29 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 14 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  

Administracja t4-forum.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresci wypowiedzi zamieszczanych przez uzytkownikow Forum.
Forum uruchomione w dniu: niedziela, 11 kwietnia 2010, 09:52.
Powered by phpBB