T4-forum.pl https://www.t4-forum.pl/ |
|
Wymiana sprzęgła w ACV po modyfikacjach https://www.t4-forum.pl/viewtopic.php?f=52&t=10345 |
Strona 1 z 2 |
Autor: | notri [ środa, 26 listopada 2014, 00:34 ] |
Tytuł: | Wymiana sprzęgła w ACV po modyfikacjach |
Jak w temacie bo pasującego nie znalazłem. Mam sprzęgło do wymiany bo ledwo zipie po przeróbce na silnik AXG W grę wchodzą marki Valeo, LUK i SASH. Valeo ponoć to tylko zregenerowane fabrycznie (nie rozumiem tego sformułowania ale skoro tak piszą tak też mówię). Pozostaje luk lub sash. Jak czytałem na forach bywa że ktoś kupi luka a w pudełku sasha dostanie. Ale zakładając że kupi się to co widać na pudełku które polecacie. I druga sprawa czy jest jakieś wzmocnione sprzęgło lub coś w ten deseń. Mówimy o T4 ACV z silnikiem 151 PS Z postów wynika że jak już robić to kompletne sprzęgło a nie sama tarcza. Jakieś podpowiedzi ? I wypowiedzi w tym temacie ? |
Autor: | Kenobi [ środa, 26 listopada 2014, 08:17 ] |
Tytuł: | Re: Wymiana sprzęgła w ACV po modyfikacjach |
sprzęgła luk i sachs też są oferowane w Polsce w zestawach z regenerowaną dwumasą, napiszę więcej luk to w większości takie są i bardzo ciężko odróżnić, sachs przynajmniej opisuje, że nowy lub regenerowany ja kupiłem luka po regeneracji fabrycznej i jestem bardzo niezadowolony, po niecałych 50 tyś mam pierwsze objawy zużycia zestawu niestety większość sprzedawców wciska kit i sprzedają regenerowane fabrycznie bo tańsze, także zalecam mega ostrożność |
Autor: | chajny [ środa, 26 listopada 2014, 11:05 ] |
Tytuł: | Re: Wymiana sprzęgła w ACV po modyfikacjach |
kenobi a nie masz tam przypadkiem gwarancji na 2 latka skoro nowe brałeś? co do sprzedawców to racja wciskają kit aby tylko sprzedac bo i tak nie ponoszą kosztów gwarancji tylko odsyłają do producenta i zadowoleni.(...a weź to zdemontuj i wymień nie wspominając o miesiącu czekania na drugi...)Ja bym nie kupował regenerowanego....mam złe doświadczenia z dwumasami regenerowanymi(kilka osób też mi sie skarżyło na regenerowane wiec coś w tym jest) ostatnio w warsztacie też zakładałem gościowi docisk regenerowany to po kilku m-c przestał działać(a dalej wyglądał jak nowy). Ja bym osobiście kupił u niemców,w Polsce wciskają regenerowane albo z defektami z partii....przykro to słyszeć. Tylko nowe i to z pewnego źródła a najlepiej zachód!!! a valeo bym nawet nie brał pod uwage jesli mowa o dwumasach. |
Autor: | Sterciu [ środa, 26 listopada 2014, 11:10 ] |
Tytuł: | Re: Wymiana sprzęgła w ACV po modyfikacjach |
Z przykrością muszę dodać ze teraz praktycznie wszyscy producenci regenerują podzespoły sprzęgła... takie czasy... Są firmy które co prawda za grosze ale skupują zuzyte "rdzenie" czyli wszystko to co podlega regeneracji... LUK to teraz w 80% regenerowane zestawy , Valeo nie regeneruje jeszcze tak na potęge jak luk ale są dwie wersje Valeo czyli Valeo i PHC Valeo Made in Korea , oczywiście te Koreanskie sa duzo gorszej jakości ale odroznic je bardzo latwo po przedrostku producenta ktory robi dla Valeo czyli "PHC". Ostatnio oglądalem wysprzegliki , LUK i dwie ceny u jednego dystrybutora... zamowiłem jeden i drugi , ten tanszy typowo po regeneracji juz na pierwszy rzut oka, po piaskowaniu , pomalowany "srebrzanką"... Zdecydowałem się jednak na drozszego o około 50zł Sachs`a. Stary wysprzeglik mam przynieśc do hurtownii to dostane jeszcze zwrot około 40zł za jak to oni zwą "rdzeń" który pójdzie pewnie do regeneracji. chajny napisał(a): Ja bym osobiście kupił u niemców,w Polsce wciskają regenerowane albo z defektami z partii....przykro to słyszeć. Wszędzie w całej europie i nie tylko wciskają teraz regenerowane bo taka polityka jest teraz , zwa to ekologicznymi produktami zwykle czyli z odzysku... Tylko na zachodzie zauwazyłem ze w niektórych krajach jest obowiązek oznaczania regenerowanego fabrycznie towaru poprzez jakies naklejki z zielonym listkiem i tym podobnymi rzeczami , u nas oczywiście nic takiego nie ma... |
Autor: | Kenobi [ środa, 26 listopada 2014, 11:30 ] |
Tytuł: | Re: Wymiana sprzęgła w ACV po modyfikacjach |
ja napiszę więcej, niektórzy sprzedawcy nawet nie wiedzą, że to co im oferuje hurtownik to są zestawy po regeneracji część mechaników też, idą do InterCarsa albo innej hurtowni proszą o zestaw i dostają kto by tam czytał w małym kółeczku napis "montowany wcześniej" czyli regenerowany |
Autor: | Probe041 [ środa, 26 listopada 2014, 12:59 ] |
Tytuł: | Re: Wymiana sprzęgła w ACV po modyfikacjach |
Z tematu wynika, że skoro wieloklin ze skrzyni ACV nie pasuje na sprzęgło od AXG to chyba trzeba skrzynie do kompletu na DQR zmienić i po kłopocie |
Autor: | Cyklon [ środa, 26 listopada 2014, 13:26 ] |
Tytuł: | Re: Wymiana sprzęgła w ACV po modyfikacjach |
przerabiałem temat 88 i 102 ma to samo sprzęgło i przy upalaniu nie poradzi sobie nie wazne jakiego by nie było producenta gadałem z notrim najlepiej dla niego jeżeli jest docisk i dwu-mas oki to okuc tarcze na serie lub nową tarcze przynajmniej małe koszty ja tak mam ogarnięte 136 kucy i daje rade nieraz jak cofam z załadowaną lawetom to troszkę zaśmierdzi okładzina ale na razie uslizgu niema |
Autor: | chemik211 [ środa, 26 listopada 2014, 18:23 ] |
Tytuł: | Re: Wymiana sprzęgła w ACV po modyfikacjach |
Jak notri dorośnie w końcu to zagada ze mną a ja mu powiem co ma robić, żadne sprzęgło od acv nie wchodzi w rachubę tutaj należy zrobić zmote sprzęgłową |
Autor: | notri [ środa, 26 listopada 2014, 20:51 ] |
Tytuł: | Re: Wymiana sprzęgła w ACV po modyfikacjach |
chemik211 napisał(a): Jak notri dorośnie w końcu to zagada ze mną a ja mu powiem co ma robić, żadne sprzęgło od acv nie wchodzi w rachubę tutaj należy zrobić zmote sprzęgłową aleś mi teraz poooojechał |
Autor: | chemik211 [ środa, 26 listopada 2014, 21:36 ] |
Tytuł: | Re: Wymiana sprzęgła w ACV po modyfikacjach |
Jeszcze mi powiedź że się czujesz urażony, |
Autor: | b8tz [ środa, 26 listopada 2014, 21:48 ] |
Tytuł: | Re: Wymiana sprzęgła w ACV po modyfikacjach |
Chemik po to jest forum zeby sie dzielić wiedzą. Jeśli wiesz co powinien założyć to napisz tutaj |
Autor: | notri [ środa, 26 listopada 2014, 21:53 ] |
Tytuł: | Re: Wymiana sprzęgła w ACV po modyfikacjach |
poczucie humoru jeszcze ogarniam. |
Autor: | chemik211 [ środa, 26 listopada 2014, 22:26 ] |
Tytuł: | Re: Wymiana sprzęgła w ACV po modyfikacjach |
Zrobimy przetestuje i zda Notri osobiście relację przy okazji pijąc Browar |
Autor: | niebieski-n2 [ środa, 26 listopada 2014, 22:42 ] |
Tytuł: | Re: Wymiana sprzęgła w ACV po modyfikacjach |
Notri nie pije |
Autor: | chemik211 [ środa, 26 listopada 2014, 22:46 ] |
Tytuł: | Re: Wymiana sprzęgła w ACV po modyfikacjach |
hha |
Autor: | notri [ środa, 26 listopada 2014, 23:43 ] |
Tytuł: | Re: Wymiana sprzęgła w ACV po modyfikacjach |
ale browarka się napije |
Autor: | rotor [ piątek, 28 listopada 2014, 19:15 ] |
Tytuł: | Re: Wymiana sprzęgła w ACV po modyfikacjach |
Sprzęgło najlepiej kupić z Sachsa i zamontować w warsztacie który da Ci pełną gwarancje tzn. warsztat ma podpisana umowę z hurtownia w przypadku awarii sprzęgła jedziesz do nic i nic nie płacisz za przekładkę (oni dostają zwrot z hurtowni). Ja osobiście mam przerobioną 2.5 tdi AXG na syncro moc 165km i 320nm założone mam sprzęgło sachsa seria i zrobiłem już 45000 km i nic wszystko działa. Istnieje możliwość delikatnej przeróbki tarczy (okładziny kewlarowe + szlifowany docisk) podobno 30 % więcej przenosi ale tego jeszcze nie przetestowałem ale już mam przygotowany komplet na przekładke, przed wakacjami bedę wymieniał profilaktycznie. Masz jeszcze możliwość przy okazji założenia skrzyni+półosi+rozrusznika od oryginału AXG + sprzegło od AXG które w seri jest nie do zajechania. Miałem na takim zestawie zrobione ponad 230km i 450nm i zrobiłem na zestawie 110 000km i po demontażu wyglądało całkiem nie źle tylko sprężynki w tarczy luźne. Piratowi i z forum i kilku innym zakładałem sachsa jakiś czas temu do aut z podniesioną mocą i na razie działa |
Autor: | chemik211 [ piątek, 28 listopada 2014, 21:24 ] |
Tytuł: | Re: Wymiana sprzęgła w ACV po modyfikacjach |
Przy tej mocy co podałeś to org sprzęgło w axg nie wytrzymuje dużo jak się użytkuje moc , no chyba że jeździsz rekreacyjnie to w tedy faktycznie wytrzyma tyle co w serii |
Autor: | wierzba82 [ piątek, 28 listopada 2014, 22:13 ] |
Tytuł: | Re: Wymiana sprzęgła w ACV po modyfikacjach |
Ja też kupiłem LUK-a i objawy jak u kolegi Kenobi. W zasadzie od samego początku to sprzęgło mam jakieś dziwne, takie jak by sflaczałe. |
Autor: | rotor [ sobota, 29 listopada 2014, 10:04 ] |
Tytuł: | Re: Wymiana sprzęgła w ACV po modyfikacjach |
Zgodzę się z tym że w seryjnej 102 wytrzyma więcej ale na razie zgłębiłem temat bardzo głęboko i dla mojej wersji (syncro w 150km) nie ma innego wyjścia. Spróbuję dość do efektu około 80000kmi to mnie będzie satysfakcjonowało. A co do użytkowania mocy to wydaje mi się ze moje t4 teraz jeździ z wykorzystaniem 100% (wczesniej miałem 230km i niekiedy też było mało) teraz używam auta na wyjazdy wakacyjne to daje 50% przebiegu + reszta gdzie zazwyczaj wykorzystuje dużo mocy. Testuje napęd w średnim terenie np kopalnia piasku Kotlarnia (zapraszam chętnych 6 grudnia mutt gliwice). Zobaczymy co będzie dalej. |
Strona 1 z 2 | Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |