T4-forum.pl

Forum dyskusyjne posiadaczy i sympatyków VW Transportera T4!


Teraz jest czwartek, 1 grudnia 2022, 15:44

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 52 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3
Autor Wiadomość
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 10 lipca 2020, 21:59 
Offline
podteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): środa, 17 stycznia 2018, 21:53
Posty: 336
Lokalizacja: Wlkp.
model: T4
silnik: 1.9TD i 2.4D
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 13 razy
Pomógł: 25 razy
jedyne co mi przychodzi do głowy to boczny dekiel ale wszystko i tak nie zleci.


_________________
bez T4 nie ma kariery <lol>


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 11 lipca 2020, 11:51 
Offline
teczkownik

Dołączył(a): sobota, 19 lutego 2011, 11:29
Posty: 860
Lokalizacja: Łańcut
model: Caravelle
silnik: 2.4D

Podziękował: 48 razy
Pomógł: 66 razy
Myślę że powinieneś powalczyć z tym korkiem i spróbować go odkręcić nawet jeśli miał byś go zniszczyć ,teraz dorażnie wymienisz olej lecz nie odkręcając korka nie pozbędziesz się ewentualnego syfu albo jakiś opiłek zaowocuje to przy następnym razie ( oby nie) ,a tak założysz nowy korek i nie będzie problemu na przyszłość


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 11 lipca 2020, 14:53 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): poniedziałek, 8 lutego 2016, 09:08
Posty: 1
model: T4
silnik: 2.5

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
Przyspawać łeb sruby migomatem + nakrętka i odkręcić


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 11 lipca 2020, 17:12 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 09:52
Posty: 2253
Lokalizacja: De - KLE
model: t4/t4/t4/sharan
silnik: AAB/ACU/AAF/AAA

Podziękował: 28 razy
Pomógł: 92 razy
Tylko tam jest tak mało miejsca,że nie mozna uzyć nic solidnego aby odkręcic.Do tego jeszcze imbus 17. Grubsza nakrętka przez przedłużenie płaskiego klucza nie daje rady.
Człowiek myślał ,ze jak kupuje prywatne auto z rąk mechanika to będzie dopieszczone.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 11 lipca 2020, 17:47 
Offline
teczkownik

Dołączył(a): sobota, 19 lutego 2011, 11:29
Posty: 860
Lokalizacja: Łańcut
model: Caravelle
silnik: 2.4D

Podziękował: 48 razy
Pomógł: 66 razy
Powiem tak miałem przypadek VW New Beetle korek od miski usytuowany od strony zawieszenia brak miejsca, oczywiście misa aluminium korek na imbus który był już okrągły ,obracał się , rozwiązanie : dospawałem nakrętkę do korka na gorącym delikatnie rozruszałem i poszło ,potem trzeba poprawić gwint gwintownikiem i dobrać nowy korek ,niestety nie mogłem dobrać korka pod ten wymiar więc przegwintowałem na większy ( było na tyle ''mięska '') że wystarczyło bez uszczerbku na całości


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 11 lipca 2020, 18:28 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): wtorek, 24 listopada 2015, 13:59
Posty: 3306
Lokalizacja: Warszawa
model: T4 Multivan '95
silnik: 2.4D AAB
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 218 razy
Pomógł: 215 razy
Tak przy okazji, czy ktoś wiew od czego jest w skrzytni taki korek jak na fotce i czym grozi jego niemanie?
Znalazłem luzem w wannie, a po numerze wyszło, że to coś jest od góry, wtykane w skrzynię.


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 11 lipca 2020, 18:57 
Offline
podteczkownik raczkujący
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 13 marca 2011, 22:26
Posty: 133
Lokalizacja: Warszawa
model: t4 multivan
silnik: 1.9 tdi

Podziękował: 20 razy
Pomógł: 23 razy
Przez ten otwór rewizyjny widzisz znaki na kole zamachowym jeśli dobrze pamiętam . Brak jego to już użyj wyobraźni co się stanie gdy coś wpadnie do środka np. śrubka


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 11 lipca 2020, 19:20 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): wtorek, 24 listopada 2015, 13:59
Posty: 3306
Lokalizacja: Warszawa
model: T4 Multivan '95
silnik: 2.4D AAB
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 218 razy
Pomógł: 215 razy
Dzięki za uspokojenie, myślałem że to jest rewizja do wnętrza skrzyni i dziwiłem się, że nie widać wychlapującego się oleju, tak jak to bywa gdy się zgubi korek wlewu oleju silnikowego :)


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 18 listopada 2022, 14:42 
Offline
podteczkownik raczkujący
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 27 listopada 2016, 14:02
Posty: 69
model: T4 polift
silnik: 1.9TD

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 1 raz
Witam. Problem dotyczy 1.9TD ABL Od dłuższego czasu mam problem ze skrzynią słychać grzechot na postoju, jak wcisnę sprzęgło jest cisza ( dodam że to nie jest wina sprzęgła ani łożyska oporowego- wymieniłem miesiąc temu komplet) czasami grzechocze ciągle czasami z przerwami kilkusekundowymi. Spuściłem olej , było ok 3 litry, był mętny, było troszkę opiłków i śmierdział. Wymieniłem olej na nowy syntetyk oczywiście przejechałem ok 200km ,nic się nie zmieniło. Nie wiem czy dobrze zrobiłem ale ktoś mi doradził dolać ceramizera. Niestety po dodaniu i przejechaniu już ok 300km bez zmian. Skrzynia chodzi troszkę płynniej i lżej ale grzechot jak był tak jest. Dodam że również od dłuższego czasu zgrzyta delikatnie dwójka ale to prawdopodobnie synchronizator.



Za ten wpis autor Marcin1987 podziękował: Sebolowy (niedziela, 20 listopada 2022, 18:56)
  Statystyki: 4.55%
Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 18 listopada 2022, 18:23 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:37
Posty: 12120
Lokalizacja: DW
opis: Artur
model: T4
silnik: 2.0 TDI VP
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 313 razy
Pomógł: 1011 razy
Skrzynia do demolki i przeglądu, wymiany co zużyte i tyle.


_________________
Nie pomagam na PW. Masz problem szukaj/pisz na forum


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 18 listopada 2022, 19:01 
Offline
podteczkownik raczkujący
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 27 listopada 2016, 14:02
Posty: 69
model: T4 polift
silnik: 1.9TD

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 1 raz
tak myślałem , dam znajomemu do ogarnięcia bo wszystko robię przy aucie sam ale za skrzynie się nie tykam. Regenerowanej nie mam zamiaru kupować bo ceny spore i nie wiadomo co w ogóle zrobią. Dzięki za radę.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 19 listopada 2022, 23:02 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): wtorek, 19 lipca 2022, 00:50
Posty: 6
model: T4 Multivan
silnik: 2.5 D

Podziękował: 3 razy
Pomógł: 0 razy
Dzięki wszystkim za podzielenie się swoimi doświadczeniami ,
jestem szczęśliwym właścicielem T4 dopiero od 3 miesięcy i
jestem na etapie odkrywania wszystkich ciekawostek tego auta z duszą
mój ma przejechane 350 tys i na pewno będę wymieniał olej e skrzyni, aby przynajmniej wiedzieć , co tam jest w środku :)


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 52 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  

Administracja t4-forum.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresci wypowiedzi zamieszczanych przez uzytkownikow Forum.
Forum uruchomione w dniu: niedziela, 11 kwietnia 2010, 09:52.
Powered by phpBB