T4-forum.pl

Forum dyskusyjne posiadaczy i sympatyków VW Transportera T4!


Teraz jest czwartek, 13 grudnia 2018, 06:09

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 814 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 37, 38, 39, 40, 41  Następna strona
Autor Wiadomość
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 1 października 2017, 11:00 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 11 października 2010, 12:17
Posty: 1054
model: T4
silnik: ARL+

Podziękował: 23 razy
Pomógł: 48 razy
To zmienia postać rzeczy, teraz widzę tą dokładkę, wtedy był całkiem inny filmik.
Tu też podobny temat tylko w Audi A2.

https://www.youtube.com/watch?v=uN7nVOtdDzY


_________________
220/440 <09>


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 14 listopada 2017, 13:41 
Offline
podteczkownik raczkujący
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 2 listopada 2014, 01:08
Posty: 41
Lokalizacja: Oświęcim
model: t4 caravelle
silnik: 2.5 ACV

Podziękował: 8 razy
Pomógł: 0 razy
Które skrzynie będą pasować za FJS ? szukałem FTV DYA DXZ AFL AFK bo mi sie rozleciała. Dzwoniąc za jednym z ogłoszen AFK gosciu powiedział że występuje wsteczny na linke, to prawda? Ja osobiscie w FJS mam ciegna metalowe tak jakby "glowne i pomocniczne"


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 14 listopada 2017, 15:31 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 11:23
Posty: 6835
Lokalizacja: Warszawa
opis: niech moc będzie z wami
model: Caravelle
silnik: ACV

Podziękował: 52 razy
Pomógł: 621 razy
Bez zmiany lewarka który obsługuje linkę zabezpieczenia wstecznego w AFK wszystkie z wymienionych, najpopularniejsza to DXZ. Temat opisany na forum viewtopic.php?f=52&t=14006&p=177042&hilit=linka+wstecznego#p177042
Tak na marginesie to co ma twój problem wspólnego z szybką skrzynią biegów, że pytanie tu umieściłeś robiąc zamieszanie?


_________________
"Światem rządzi miłość! Ja na przykład kocham się napić "
Jedyną rzeczą sprawiedliwie rozdzieloną między ludzi jest rozum,
jeszcze nie spotkałem osoby która stwierdziłaby, że ma go za mało


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 16 grudnia 2017, 09:10 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): sobota, 16 grudnia 2017, 00:48
Posty: 3
model: T4
silnik: 2,4

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
Witam jestem tu nowy , nie mogę znaleźć informacji na temat skrzyni CTV silnik 2,4 D syncro , Chciałbym jej wydłużyć V bieg, jak to zrobić?


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 16 grudnia 2017, 13:46 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 11:23
Posty: 6835
Lokalizacja: Warszawa
opis: niech moc będzie z wami
model: Caravelle
silnik: ACV

Podziękował: 52 razy
Pomógł: 621 razy
W tej skrzyni piątka jest jak na T4 bardzo szybka 32:47 = 0,681. W syncro szkopuł tkwi w wolnym przełożeniu głównym. Może ktoś inny pomoże czy samą piątkę da się znaleźć szybszą od tej co masz. Twoja skrzynia jest rozpisana w tabelce na wiki do której link jest na pierwszej stronie tego tematu więc nie wiem czemu twierdzisz ,że nie możesz znaleźć informacji na jej temat.


_________________
"Światem rządzi miłość! Ja na przykład kocham się napić "
Jedyną rzeczą sprawiedliwie rozdzieloną między ludzi jest rozum,
jeszcze nie spotkałem osoby która stwierdziłaby, że ma go za mało


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 16 grudnia 2017, 15:03 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:37
Posty: 10746
Lokalizacja: DW
opis: Artur
model: T4
silnik: AFN+
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 265 razy
Pomógł: 681 razy
800-1000zł i bieg od t5 lub t6


_________________
Nie pomagam na PW. Masz problem szukaj/pisz na forum


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 16 grudnia 2017, 15:18 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): sobota, 16 grudnia 2017, 00:48
Posty: 3
model: T4
silnik: 2,4

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
Wiec jeśli moje przelozenia są nie najwolniejsze , to czy mogę zmienić przelozenie główne na szybsze , jeśli tak to na jakie


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 16 grudnia 2017, 19:01 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:37
Posty: 10746
Lokalizacja: DW
opis: Artur
model: T4
silnik: AFN+
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 265 razy
Pomógł: 681 razy
W syncro nie możesz tego zrobić, bo zmielisz tylny dyfer


_________________
Nie pomagam na PW. Masz problem szukaj/pisz na forum


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 21 grudnia 2017, 17:11 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): sobota, 16 grudnia 2017, 00:48
Posty: 3
model: T4
silnik: 2,4

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
A co do biegu z t5 to jakiej skrzyni bądź trybu szukać ?


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 7 stycznia 2018, 12:30 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): środa, 13 grudnia 2017, 13:41
Posty: 4
model: Transporter
silnik: 2,5 tdi AJT

Podziękował: 2 razy
Pomógł: 0 razy
Witam Kolegów!
Podłącze się pod temat. Mianowicie kupiłem t4 z silnikiem ajt 88km. Sprzedający oznajmił, że jakiś czas temu zostala w aucie wymieniona skrzynia bo wczesniejsza niby się posypała. Auto fajnie się zbiera, ale wydaje mi się że jest troche za wolne na trasie. Na trasie przy 100km/h mam 3tys obr. Moje pytanie brzmi czy te auta tak maja czy poprostu ktos namieszal ze skrzynia. I co ewentualnie mozna zrobic, zeby poprawic troche osiągi.
Z góry dzięki za pomoc I Pozdrawiam!


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 7 stycznia 2018, 13:48 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 11:23
Posty: 6835
Lokalizacja: Warszawa
opis: niech moc będzie z wami
model: Caravelle
silnik: ACV

Podziękował: 52 razy
Pomógł: 621 razy
Kyzialek napisał(a):
Na trasie przy 100km/h mam 3tys obr.

Klasycznie dla skrzyni z 2.4D, ktoś wymienił na tańszą i łatwiej dostępną.
Najlepszym wyjściem byłoby wstawić oryginał z AJT.


_________________
"Światem rządzi miłość! Ja na przykład kocham się napić "
Jedyną rzeczą sprawiedliwie rozdzieloną między ludzi jest rozum,
jeszcze nie spotkałem osoby która stwierdziłaby, że ma go za mało



Za ten wpis autor Kenobi podziękował: Kyzialek (niedziela, 7 stycznia 2018, 17:12)
  Statystyki: 5%
Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 7 stycznia 2018, 14:23 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): środa, 13 grudnia 2017, 13:41
Posty: 4
model: Transporter
silnik: 2,5 tdi AJT

Podziękował: 2 razy
Pomógł: 0 razy
Bez wymiany skrzyni się nie obejdzie? Np. 5 bieg ze skrzyni DUJ?


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 7 stycznia 2018, 15:48 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:37
Posty: 10746
Lokalizacja: DW
opis: Artur
model: T4
silnik: AFN+
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 265 razy
Pomógł: 681 razy
Nie


_________________
Nie pomagam na PW. Masz problem szukaj/pisz na forum



Za ten wpis autor Probe041 podziękował: Kyzialek (niedziela, 7 stycznia 2018, 17:13)
  Statystyki: 5%
Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 7 stycznia 2018, 17:12 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): środa, 13 grudnia 2017, 13:41
Posty: 4
model: Transporter
silnik: 2,5 tdi AJT

Podziękował: 2 razy
Pomógł: 0 razy
Czyli koszta. Narazie bede latal na tej co jest, ale bede sie rozgladal za DUJ. Dzięki za pomoc!


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 18 stycznia 2018, 14:31 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): czwartek, 18 stycznia 2018, 14:22
Posty: 3
model: t4
silnik: 2.5tdi

Podziękował: 1 raz
Pomógł: 0 razy
Witam serdecznie.
Posiadam T4 ze skrzynią EWB i silnikiem 2.5TDI AJT, jest ktoś w stanie mi powiedzieć jakie dokładnie części potrzebuję do wydłużenia 5tego biegu? Domyślam, się, że w 40 stronach tematu znalazłbym odpowiedź ale może mi ktoś pomoże od ręki - proszę o wyrozumiałość. Jak nie to będę zmuszony poświęcić trochę czasu na czytanie.
Pozdrawiam.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 18 stycznia 2018, 15:40 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): wtorek, 7 stycznia 2014, 19:36
Posty: 73
Lokalizacja: Lublin
model: T4
silnik: 1.9Tdi

Podziękował: 3 razy
Pomógł: 4 razy
EWB to skrzynia z najdłuższymi przełożeniami jaka występowała fabrycznie w obudowie 02B - przełożenie 5-tki to 0,700. Na tej skrzyni przy fabrycznych oponach 195/70/15 powinieneś mieć przy 3tyś obr/min 125km/h. Jeżeli chcesz dłuższą piątkę to musisz szukać dwóch trybów piątego biegu ze skrzyni od T5


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 18 stycznia 2018, 16:20 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): czwartek, 18 stycznia 2018, 14:22
Posty: 3
model: t4
silnik: 2.5tdi

Podziękował: 1 raz
Pomógł: 0 razy
Masz może informacje które to mają być dokładnie numery?
02Z311361
02Z311158A
Któryś z tych?


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 18 stycznia 2018, 16:33 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): wtorek, 7 stycznia 2014, 19:36
Posty: 73
Lokalizacja: Lublin
model: T4
silnik: 1.9Tdi

Podziękował: 3 razy
Pomógł: 4 razy
Te numery które podałeś mają odpowiednio 23 zęby i 41z one pasują do skrzyni tylko nie wiem czy ze sobą współpracują. Może ktoś inny będzie wiedział. Jeżeli ten pierwszy numer ma na końcu również literkę A to jest to komplet który pasuje do Twojej skrzyni - przełożenie 0,658 czyli przy 3 tyś/obr będziesz miał 133km/h


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 18 stycznia 2018, 17:00 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): czwartek, 18 stycznia 2018, 14:22
Posty: 3
model: t4
silnik: 2.5tdi

Podziękował: 1 raz
Pomógł: 0 razy
Musiałbym wymienić tylko te 2 tryby, tak?
Pod numerem 02Z311361A występuję tylko jedno koło zębate, nic więcej nie potrzebuję?


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 18 stycznia 2018, 17:47 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): wtorek, 7 stycznia 2014, 19:36
Posty: 73
Lokalizacja: Lublin
model: T4
silnik: 1.9Tdi

Podziękował: 3 razy
Pomógł: 4 razy
Do zmiany przełożenia potrzebujesz dwóch współpracujących ze sobą trybów. Czyli do trybu 02Z311361A potrzebujesz jeszcze tryb 02Z311158A. Oczywiście nie jest to jedyne przełożenie jakie będzie pasowało, są jeszcze przełożenia 0,621 lub 0,681



Za ten wpis autor PawelM podziękował: zuz9 (czwartek, 18 stycznia 2018, 20:16)
  Statystyki: 5%
Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 814 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 37, 38, 39, 40, 41  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  

Administracja t4-forum.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresci wypowiedzi zamieszczanych przez uzytkownikow Forum.
Forum uruchomione w dniu: niedziela, 11 kwietnia 2010, 09:52.
Powered by phpBB