T4-forum.pl

Forum dyskusyjne posiadaczy i sympatyków VW Transportera T4!


Teraz jest czwartek, 28 marca 2024, 22:56

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 143 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5 ... 8  Następna strona
Autor Wiadomość
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 21 czerwca 2013, 12:29 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): wtorek, 18 czerwca 2013, 07:34
Posty: 21
Lokalizacja: Gdynia
model: VW T4 syncro
silnik: 2,5 TDI - 75KW

Podziękował: 4 razy
Pomógł: 0 razy
No cóż, nie pozostaje nic innego jak zrobić prototyp.
W tej chwili rozpocząłem renowację mojego syncro, myślę, że w ciągu miesiąca będę mógł go zaprezentować już z uchwytem.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 21 czerwca 2013, 13:17 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): wtorek, 18 czerwca 2013, 07:34
Posty: 21
Lokalizacja: Gdynia
model: VW T4 syncro
silnik: 2,5 TDI - 75KW

Podziękował: 4 razy
Pomógł: 0 razy
Odnośnie poprzedniego pytania:

chmielik napisał(a):
TO sam sobie troszeczkę odpowiedziałeś po części ......nic nie wiesz a pytasz ile ludzi chce coś kupić...
Zrób kalkulację cenową czyli ile materiały ile robocizna ile ty chcesz na tym zarobić i podaj cenę ostateczną....
A wcześniej jeszcze za nim zaczniesz sprzedawać to musisz to zamontować i pokazać że dział inaczej to raczej nici z robienia czegokolwiek...`


Przepraszam, pytam bo nie wiem jak "popularny" jest problem braku uchwytu koła zapasowego i ile ktoś był by skłony wydać na takowy.
Reszta jest oczywista, czyli wykonanie prototypu, próby użytkowe, kalkulacja, cena ostateczna, zysk.
Niestety wiedzę odnośnie zapotrzebowania i opłacalności produkcji uzyskać można jedynie przez badanie "rynku" i kalkulację, po to właśnie moje pytanie.
:-) też byłem na tym wykładzie :-)


Ostatnio edytowano piątek, 21 czerwca 2013, 15:35 przez sjw, łącznie edytowano 1 raz

Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 21 czerwca 2013, 14:07 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): wtorek, 18 czerwca 2013, 07:34
Posty: 21
Lokalizacja: Gdynia
model: VW T4 syncro
silnik: 2,5 TDI - 75KW

Podziękował: 4 razy
Pomógł: 0 razy
W chwili obecnej moje syncro wygląda tak:

Obrazek

Obrazek

Za mniej więcej miesiąc, mam nadzieję zaprezentować je w nowej lepszej odsłonie :-)


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 21 czerwca 2013, 17:27 
Offline
teczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): wtorek, 13 kwietnia 2010, 17:58
Posty: 706
Lokalizacja: Gdynia
model: T4 & ASB
silnik: APL+LPG

Podziękował: 13 razy
Pomógł: 37 razy
Widzę, że masz wersję długą więc będzie rzeźba ponieważ słupek w tej wersji ma inną budowę (nie jestem pewny na 100%) wewnątrz i oryginalne wzmocnienia pod zawiasy nie będą pasować. W wersji długiej koło zapasowe idzie do wewnątrz na boczną ścianę.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 21 czerwca 2013, 19:03 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): wtorek, 18 czerwca 2013, 07:34
Posty: 21
Lokalizacja: Gdynia
model: VW T4 syncro
silnik: 2,5 TDI - 75KW

Podziękował: 4 razy
Pomógł: 0 razy
W tej chwili moje syncro to pusta puszka na kołach z napędem 4x4, robię z niego multivanowego campera, i koło w środku tak jak jest w tej chwili nie pasuje ze względu na planowaną zabudowę.
Jestem przekonany, że uda się zrobić uchwyt na koło zapasowe na zewnątrz, już wiem z czego i jak, zobaczymy co z tego wyjdzie, ale dziękuje za uwagę.
Pozdrawiam,
sjw


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 23 czerwca 2013, 09:38 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): wtorek, 7 grudnia 2010, 10:34
Posty: 91
Lokalizacja: suwalszczyzna
model: westfalia
silnik: 1.9 tdi AFN

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 3 razy
Uchwyty zewnętrzne na koło zapasowe były też montowane w wersji długiej. Jak zrobisz ten uchwyt to się pochwal, bo też takiego szukam - 2 lata.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 28 czerwca 2013, 09:32 
Offline
teczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): wtorek, 13 kwietnia 2010, 17:58
Posty: 706
Lokalizacja: Gdynia
model: T4 & ASB
silnik: APL+LPG

Podziękował: 13 razy
Pomógł: 37 razy
motoria napisał(a):
Zrób zaprezentuj to może i ja zakupie do mojego ,chociaż to nie syncro.I moze wiecej ludzi kupi taki gadzet do 4x2 tak dla podniesienia sobie prestizu na przykład.


E tam zaraz prestiż, raczej względy praktyczne, ja nie mam syncro ale w miejscu koła zapasowego wisi u mnie 100 litrowa butla z gazem więc to oczywiste, ze chcę koło wyrzucić z bagażnika.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 28 czerwca 2013, 09:49 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): wtorek, 18 czerwca 2013, 07:34
Posty: 21
Lokalizacja: Gdynia
model: VW T4 syncro
silnik: 2,5 TDI - 75KW

Podziękował: 4 razy
Pomógł: 0 razy
Witam,
uchwyt gotowy i czeka na montaż, niedługo prezentacja :-)
Pozdrawiam,
sjw


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 28 czerwca 2013, 18:48 
Offline
podteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): piątek, 4 maja 2012, 23:47
Posty: 242
Lokalizacja: Katowice
model: t4
silnik: 2.5tdi 170km syncro

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 31 razy
Czekam na prezentacje.
Też jestem zainteresowany.


Ostatnio edytowano piątek, 28 czerwca 2013, 20:09 przez slimak, łącznie edytowano 1 raz
Usunięto oferte sprzedaży


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 11 lipca 2013, 12:58 
Offline
podteczkownik raczkujący
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 25 października 2010, 20:29
Posty: 129
Lokalizacja: Poznań
opis: rocznik 1995
model: T4 Multivan Syncro
silnik: 2.4D ABB

Podziękował: 14 razy
Pomógł: 9 razy
sjw napisał(a):
W tej chwili moje syncro to pusta puszka na kołach z napędem 4x4, robię z niego multivanowego campera, i koło w środku tak jak jest w tej chwili nie pasuje ze względu na planowaną zabudowę.
Jestem przekonany, że uda się zrobić uchwyt na koło zapasowe na zewnątrz, już wiem z czego i jak, zobaczymy co z tego wyjdzie, ale dziękuje za uwagę.
Pozdrawiam,
sjw

Ja mam multivana syncro i koło jest oryginalnie mocowane w środku i leży z tyłu na płask pod rozkładaną kanapą. Na początku trochę żałowałem, że nie miał mocowania na zewnątrz, ale po 3 latach eksploatacji uważam, że tak jest lepiej. Jeździmy nim na wakacje, śpimy w nim we dwójkę i wozimy wewnątrz całe mnóstwo klamotów (np. deski windsurfingowe, czy rowery) i koło nam w środku zupełnie nie przeszkadza. VW T4 ma przecież 5000 m sześc. powierzchni bagażowej a wersja długa jeszcze więcej :-)


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 1 czerwca 2014, 18:30 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): poniedziałek, 18 października 2010, 21:29
Posty: 3
Lokalizacja: Warszawa-Polska Aust-torpa-Norwegia
model: multvan syncro
silnik: 1.9 tdi

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
cześć mam takie mocowanie na moim syncro oryginalne


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 1 lipca 2014, 19:53 
Offline
podteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): piątek, 4 maja 2012, 23:47
Posty: 242
Lokalizacja: Katowice
model: t4
silnik: 2.5tdi 170km syncro

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 31 razy
Dostałem namiar na gościa w Polsce który robi takie cos:

http://www.ebay.de/itm/VW-T4-syncro-Res ... _686wt_960


cena to 350eur

namiar na firme w Polsce:

http://www.gk-tuning.pl/
tel. 509-772-220

NIE POLECAM.
Wykonanie beznadziejne.


Ostatnio edytowano niedziela, 1 lutego 2015, 12:07 przez rotor, łącznie edytowano 1 raz

Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 17 sierpnia 2014, 21:54 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): sobota, 1 czerwca 2013, 19:45
Posty: 37
model: T4
silnik: 1.9 TD

Podziękował: 2 razy
Pomógł: 1 raz
Witam!! Czy ktoś mógłby mi podać wymiary takiego uchwytu do syncro


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 9 listopada 2014, 09:57 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): sobota, 1 listopada 2014, 20:10
Posty: 16
model: T4
silnik: 2,5 tdi

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
Witam.
Podpinam sie pod temat. Gdzie kupic lub zlecić wykonanie uchwytu na koło zapasowe do t4. Klapę mam otwierana do gory.
Jarek


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 15 listopada 2014, 11:58 
Offline
podteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): piątek, 4 maja 2012, 23:47
Posty: 242
Lokalizacja: Katowice
model: t4
silnik: 2.5tdi 170km syncro

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 31 razy
tu masz temat i moje zdjecia.
viewtopic.php?f=13&t=201&start=20


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 16 listopada 2014, 12:07 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): sobota, 1 listopada 2014, 20:10
Posty: 16
model: T4
silnik: 2,5 tdi

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
hej,
nie obciąża klapy za bardzo?
Jarek


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 17 listopada 2014, 19:19 
Offline
podteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): piątek, 4 maja 2012, 23:47
Posty: 242
Lokalizacja: Katowice
model: t4
silnik: 2.5tdi 170km syncro

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 31 razy
Na pewno obciąża.
Kiedy się zacznie coś dziać nie wiem.
na razie mam jakieś 3000km zrobione i nic nie widać ale bacznie się przyglądam.
Zobaczymy po wakacjach.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 6 stycznia 2015, 21:04 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): sobota, 1 listopada 2014, 20:10
Posty: 16
model: T4
silnik: 2,5 tdi

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
Witam,
Pod jakimi hasłami szukac na niemieckim ebay takigo uchwytu? Jeszcze sie zastanawaim zastosowaniem do przerobki od kia sprtage? Czy ktos wie jak bedzie z rozstawem srub w kole?
Jarek


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 10 stycznia 2015, 23:27 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): niedziela, 2 lutego 2014, 16:32
Posty: 27
model: 3 Xt4 syncro 2.5 tdi
silnik: 2.5 TDI

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
Witam wpisz w szukajce t4 Reserveradhalterung
Reserverad Halterung Halter Reserveradhalter
musisz kolego szukać na naszym podwórku, bo w d.e ceny zwalają z nóg nawet do 500E+.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 13 stycznia 2015, 17:45 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): środa, 15 grudnia 2010, 18:00
Posty: 4148
Lokalizacja: Kraków
model: Bestel > Business
silnik: T4 2.5 ACV > AXG

Podziękował: 81 razy
Pomógł: 226 razy
Troche panowie zgłębiam temat więc po trochę będę wrzucał zdjęcia i wszelkie pomoce łącznie z wymiarami co i jak zrobić.

Wiele rzeczy mam do obróbki i do zeskalowania więc trochę to zajmie. Mam tylko nadzieję że nie robie bezsensownej roboty

1. Widok ogólny jak to wygląda (ale to każdy prawie wie)

Obrazek

Obrazek

Obrazek

2. Mocowanie górne oraz dolne

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

usytuowanie mocowania górnego zawiasu myślę najlepiej odmierzyć po przyłożeniu wykonanego na zamówieniue szkieletu na koło. Inaczej będzie problem pomimo podanych wymiarów bo możemy swię minąć z wymiarami

3. Otwory montażowe

Obrazek

Obrazek

Obrazek

4. Wymiary kolejno dolny i górny

Obrazek

Obrazek


_________________
Obrazek



Za ten wpis autor notri podziękowali: 2 chillcloud (czwartek, 18 lutego 2021, 02:41) • ravscin (wtorek, 26 kwietnia 2016, 22:23)
  Statystyki: 9.09%
Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 143 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5 ... 8  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  

Administracja t4-forum.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresci wypowiedzi zamieszczanych przez uzytkownikow Forum.
Forum uruchomione w dniu: niedziela, 11 kwietnia 2010, 09:52.
Powered by phpBB