T4-forum.pl

Forum dyskusyjne posiadaczy i sympatyków VW Transportera T4!


Teraz jest wtorek, 19 marca 2024, 04:35

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 24 czerwca 2019, 09:23 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): piątek, 21 czerwca 2019, 10:34
Posty: 1
model: t4
silnik: brak

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
Na początku witam wszystkich użytkowników forum!

Zwracam się z prośbą o techniczna poradę. Obecnie jeżdżę nissanem patrolem ale z powodu powiększenie rodziny planuje zakup busa na bardziej interesuje mnie t4 syncro, pasuje mi gabarytowo, wygoda, prędkości przelotowe i spalanie po patrolu to wszystko na plus. Ale mam pytanie czy do skrzyni syncro jest możliwość dołożenia reduktora np taki jak jest w patrolu czy ktoś robił taka przeróbkę? Prześwit i napęd 4x4 w syncro są dla mnie w zupełności wystarczające jednak brak reduktora mnie bardzo zniechęca.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 24 czerwca 2019, 11:40 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): poniedziałek, 13 marca 2017, 11:55
Posty: 42
model: T4 syncro long
silnik: 2,4 D

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 3 razy
Nie widzę takiej możliwości.
W Patrolu reduktor jest zintegrowany ze skrzynią biegów i z niej wychodzą wały napędowe do obu mostów.
W T4 syncro napęd przednich kół realizowany jest półosiami wychodzącymi bezpośrednio ze skrzyni biegów.
Ale po co komu reduktor w T4 syncro, skoro 1 bieg jest tak wolny, że jedzie się jak na reduktorze ?
Wcześniej jeździłem Uazami, Nivą, Honkerem, Nissanem D22, teraz T4 syncro i nie odczuwam braku reduktora.
Imho ważniejsze są dobre opony i blokada tylnego dyfra.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 26 czerwca 2019, 23:14 
Offline
podteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 23 października 2016, 21:26
Posty: 192
model: T4
silnik: 2.5 TDI

Podziękował: 52 razy
Pomógł: 45 razy
Jedynka naprawdę jest wolna i da się bez reduktora. Ważniejsze jest aby wszystkue graty od dołu zabezpieczyć jak chcesz po kamieniach jeździć.
T4 to całkowicie inne auto niż Patrol, warto o tym pamiętać.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
cron

Administracja t4-forum.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresci wypowiedzi zamieszczanych przez uzytkownikow Forum.
Forum uruchomione w dniu: niedziela, 11 kwietnia 2010, 09:52.
Powered by phpBB