T4-forum.pl

Forum dyskusyjne posiadaczy i sympatyków VW Transportera T4!


Teraz jest czwartek, 28 marca 2024, 11:32

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 49 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 15 października 2013, 21:54 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 11:23
Posty: 7425
Lokalizacja: Warszawa
opis: niech moc będzie z wami
model: Caravelle x 2
silnik: ACV i AHY

Podziękował: 71 razy
Pomógł: 801 razy
notri napisał(a):
w AXL są inne wtryski i program przez co ma 102 PS.

wtryski są dokładnie takie same jak w ACV od 2000 roku, program oczywiście inny
notri napisał(a):
ten temat był już poruszany Kenobi

wiem, sam go zapoczątkowałem i byłem pierwszy na forum który rozgryzł ten temat, na podstawie samochodu który kiedyś posiadał jeden z niestety teraz już nie pojawiających się forumowiczów


_________________
"Światem rządzi miłość! Ja na przykład kocham się napić "
Jedyną rzeczą sprawiedliwie rozdzieloną między ludzi jest rozum,
jeszcze nie spotkałem osoby która stwierdziłaby, że ma go za mało


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 15 października 2013, 22:06 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): środa, 15 grudnia 2010, 18:00
Posty: 4148
Lokalizacja: Kraków
model: Bestel > Business
silnik: T4 2.5 ACV > AXG

Podziękował: 81 razy
Pomógł: 226 razy
Kenobi napisał(a):
notri napisał(a):
w AXL są inne wtryski i program przez co ma 102 PS.

wtryski są dokładnie takie same jak w ACV od 2000 roku, program oczywiście inny
notri napisał(a):
ten temat był już poruszany Kenobi

wiem, sam go zapoczątkowałem i byłem pierwszy na forum który rozgryzł ten temat, na podstawie samochodu który kiedyś posiadał jeden z niestety teraz już nie pojawiających się forumowiczów


lubię jak się rozumiemy <good>


_________________
Obrazek


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 18 stycznia 2014, 13:29 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): czwartek, 16 stycznia 2014, 16:58
Posty: 3
model: Multivan
silnik: 150km/AXG

Podziękował: 1 raz
Pomógł: 0 razy
Witajcie no ja mam Multivana 150km-AXG z 11.2002r.i znalazłem Gościa co je przerabia we Wrocławiu(ktoś miał z nim styczność???).Ma on nawet ogłoszenia na Allegro .Różnica 102km/a 150 to inny intercooler-duży jak chlodnica płynu,zmienna geometria łopatek na Turbinie,program i pewnie pare dupereli na dolocie i wydechu!!!Pozdrawiam


Ostatnio edytowano sobota, 18 stycznia 2014, 13:57 przez maja, łącznie edytowano 1 raz
układaj poprawnie zdania


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 18 stycznia 2014, 22:14 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): piątek, 8 czerwca 2012, 13:00
Posty: 2373
Lokalizacja: Łomianki/Warszawa
opis: Kapitan eMO
model: Escapade, holenderka
silnik: 2,5 TDI AXG,ACV,AJT+

Podziękował: 186 razy
Pomógł: 207 razy
Smaljohny napisał(a):
Witajcie no ja mam Multivana 150km-AXG z 11.2002r.i znalazłem Gościa co je przerabia we Wrocławiu(ktoś miał z nim styczność???).Ma on nawet ogłoszenia na Allegro .Różnica 102km/a 150 to inny intercooler-duży jak chlodnica płynu,zmienna geometria łopatek na Turbinie,program i pewnie pare dupereli na dolocie i wydechu!!!Pozdrawiam


Jak już masz to na co chcesz przerabiać???

Też taki mam i bym przerobił, ale na co??


_________________
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym.
Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie.
Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 18 stycznia 2014, 22:39 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): środa, 15 grudnia 2010, 18:00
Posty: 4148
Lokalizacja: Kraków
model: Bestel > Business
silnik: T4 2.5 ACV > AXG

Podziękował: 81 razy
Pomógł: 226 razy
co innego jest przeróbka silnika AXL a co innego ACV zakładając ze zamierzamy zrobic 151 PS


_________________
Obrazek


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 19 stycznia 2014, 00:30 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): czwartek, 16 stycznia 2014, 16:58
Posty: 3
model: Multivan
silnik: 150km/AXG

Podziękował: 1 raz
Pomógł: 0 razy
Przepraszam namieszałem ,ja bym chciał swojego AXG przerobić na Syncro,A co do Kolejnego Zdania o Mocy 150km to było raczej na inny Dział.
Pozdrówka


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 19 stycznia 2014, 17:28 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): środa, 15 grudnia 2010, 18:00
Posty: 4148
Lokalizacja: Kraków
model: Bestel > Business
silnik: T4 2.5 ACV > AXG

Podziękował: 81 razy
Pomógł: 226 razy
Smaljohny napisał(a):
Przepraszam namieszałem ,ja bym chciał swojego AXG przerobić na Syncro,A co do Kolejnego Zdania o Mocy 150km to było raczej na inny Dział.
Pozdrówka


to są spore koszta już nie mówiąc o tym że komplet do tego potrzebny jest trudno dostępny. Do tego dochodzi problem co zrobić z kołem rezerwy i pasowałoby dostać mocowanie na tylną klapę/skrzydełka do tego koła co nie tyle że drogie to jak fiks (jakieś 1500 zł kiedyś widziałem) to jeszcze wzmocnienia trzeba montować. Albo trzymać w bagażniku.


_________________
Obrazek


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 19 stycznia 2014, 23:16 
Offline
podteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): piątek, 4 maja 2012, 23:47
Posty: 242
Lokalizacja: Katowice
model: t4
silnik: 2.5tdi 170km syncro

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 31 razy
Wszystko się da zrobić :)
Kwestia czasu i kasy.
Jak ktoś jest chętny to mam namiar na gości który sprzedaje całe zestawy (skrzynia, przekładnia, wał, dyfer, wszystkie belki srubki i śrubeczki) średnio za 7000zł.
Kupłiłem już dwa zestawy i wszystko jest Ok.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 18 marca 2014, 23:30 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): piątek, 18 maja 2012, 17:02
Posty: 12
Lokalizacja: Wrocław
model: T4
silnik: AXL 174 KM :-)

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 1 raz
poczytaj o moim viewtopic.php?f=52&t=3188&start=20
masz już motur i pół skrzyni.
Potrzebujesz skrzynię od syncro i to co za skrzynią.
Ja tylko nie rozwiązałem problemu dwumasy, ale obecne sprzęgło już przejechało prawie 30 tys. i jest git.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 9 kwietnia 2021, 17:25 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): sobota, 20 czerwca 2020, 21:28
Posty: 1
Lokalizacja: Radlin
model: Multivan Generation
silnik: 2,5 150

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
Cześć Wszystkim.
Jestem tutaj nowy więc dziękuję za przyjęcie w szacowne grono.
Od 2020 Jeżdżę Multi Generation z 2002.
Obecnie biorę się za przekładkę syncro do niego.
Mam całego dawce t4 2,5 102ps, z ABS i blokadą mostu.
Przeczytałem cały wątek i ...mam jedno pytanie. Co w takim układzie z ESP?
Czy to jakoś koliduje, mam coś wziąć dodatkowo pod uwagę jeśli dawca ESP nie ma?
Czy ESP


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 17 kwietnia 2021, 22:35 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): sobota, 18 stycznia 2014, 11:39
Posty: 1047
Lokalizacja: Wielkopolska
model: Allstar Westa SYNCRO
silnik: ACV+

Podziękował: 26 razy
Pomógł: 99 razy
Nigdy nie było esp w syncro. Esp to układ który teoretycznie nie koliduje z syncro. Jak dasz cały napęd syncro to esp zostaje z Twojego. Widziałem dwie szt syncro z dokładanym esp i jeżdżą normalnie. Mam syncro i też bede dokładał esp do niego ( mam nadzieję , że jeszcze w tym wcieleniu)
Śmiało przekładaj
Uważaj na sprzęgło bo 150km i małe sprzęgło z synco nie szło w parze.
Pomyśl o jakimś wyczynowym lub zwyczajnie uważaj z mocą w terenie.


_________________
Prawdziwy mężczyzna ma odciski na dłoniach a nie rurki na dupie


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 6 lipca 2021, 18:31 
Offline
podteczkownik raczkujący
Avatar użytkownika

Dołączył(a): wtorek, 30 lipca 2019, 22:41
Posty: 8
Lokalizacja: Górzyn PL / Ochsenhausen DE
model: Caravelle
silnik: 2.5 TDi AXG

Podziękował: 11 razy
Pomógł: 1 raz
Witam.
Kolego rotor, robiłeś sam tą przekładkę czy zleciłeś ją komuś? Jeśli zleciłeś to czy mogę prosić o namiary i o przybliżony koszt? Dziękuję z góry <hi> .


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 4 stycznia 2022, 22:51 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): poniedziałek, 27 grudnia 2021, 09:38
Posty: 43
model: Multivan
silnik: Acv

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
Pytanie dla osób mających syncro z dużą mocą
Wyczytałem ze nie powinno się przekraczać 350Nm ale założę się ze są mocniejsze syncro
Jeśli by dać mocniejsze sprzęgło
To co komu rozerwało/ wybuchło w następnej kolejności?


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 5 stycznia 2022, 15:07 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): sobota, 18 stycznia 2014, 11:39
Posty: 1047
Lokalizacja: Wielkopolska
model: Allstar Westa SYNCRO
silnik: ACV+

Podziękował: 26 razy
Pomógł: 99 razy
Mam w swoim prawie 140ps i 300 newtonów. Jeżdże dwa lata. Sprzęgło oryg 102ps. Nic się nie dzieje. Robiłem też chip na prawie 190ps w syncro z silnikiem 151km. Nic nie wybuchnie. Spokojnie. Kwestia tylko oszczędzania sprzęgła. W błocie bym nie katował. Do normalnej jazdy i lekkiego terenu nadaje się oryg sprzęgło. Troche mocniejsze sprzęgło jest w silniku AXL syncro ale po 2000roku. Nie jest takie jak 2wd acv ale nie jest takie duże jak 151km.


_________________
Prawdziwy mężczyzna ma odciski na dłoniach a nie rurki na dupie


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 5 stycznia 2022, 21:41 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): poniedziałek, 27 grudnia 2021, 09:38
Posty: 43
model: Multivan
silnik: Acv

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
Ok a napisz coś więcej o tym sprzęgłem AXL/ACV
bo wszędzie pokazuje że to jest to samo?


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 6 stycznia 2022, 14:25 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): sobota, 18 stycznia 2014, 11:39
Posty: 1047
Lokalizacja: Wielkopolska
model: Allstar Westa SYNCRO
silnik: ACV+

Podziękował: 26 razy
Pomógł: 99 razy
Sam byłem zdziwiony ale latem wymieniałem tarcze i docisk w doce syncro z 2001roku z silnikiem axl i całe sprzęgło było inne. Mam kilka używanych sprzęgieł od 2.5tdi i żadne nie pasowało. W syncro była inna tarcza. Większa z mocniejszymi sprężynami i inny docisk. Wszystko troche większe niż acv.


_________________
Prawdziwy mężczyzna ma odciski na dłoniach a nie rurki na dupie


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 6 stycznia 2022, 15:58 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): poniedziałek, 27 grudnia 2021, 09:38
Posty: 43
model: Multivan
silnik: Acv

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
Hmm czyli dwumas ten sam a docisk i tarcza inna?
Udało Ci się kupić takie sprzęgło?
Masz może jakieś nr tego sprzęgła albo link
Bo ja mam właśnie axl ale w puzlach bez całego koła zamachowego myślałem że z acv bo katalog pokazuje to samo


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 6 stycznia 2022, 18:48 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): sobota, 18 stycznia 2014, 11:39
Posty: 1047
Lokalizacja: Wielkopolska
model: Allstar Westa SYNCRO
silnik: ACV+

Podziękował: 26 razy
Pomógł: 99 razy
Dwumas został nie wymieniałem ale moim zdaniem inny. Brałem z hurtownii i nawet oni byli zdziwieni. Pierwszy zestaw dali zły. Zawoziłem stary na wzór i dopiero dali odpowiedni. Do swojego zwykłego 2wd ACV dokładałem syncro ze skrzynią od axl i sprzęgło mam oryg acv. Wszystko jest ok.


_________________
Prawdziwy mężczyzna ma odciski na dłoniach a nie rurki na dupie


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 6 stycznia 2022, 20:55 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): poniedziałek, 27 grudnia 2021, 09:38
Posty: 43
model: Multivan
silnik: Acv

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
A wiesz może dokładnie czy się różni ja mam silnik alx i skrzynie z kpl chyba dRh
Ale Nie mam całego koła i tak musze kupić kpl sprzęgła i dwumasy to mógłbym kupić nie z acv tylko ale
Tylko Nie wiem czym się to różni


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 7 stycznia 2022, 23:00 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): sobota, 18 stycznia 2014, 11:39
Posty: 1047
Lokalizacja: Wielkopolska
model: Allstar Westa SYNCRO
silnik: ACV+

Podziękował: 26 razy
Pomógł: 99 razy
Mogę Ci dać vin z tej doki syncro AXL i sobie sprawdzisz zamówisz


_________________
Prawdziwy mężczyzna ma odciski na dłoniach a nie rurki na dupie


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 49 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  

Administracja t4-forum.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresci wypowiedzi zamieszczanych przez uzytkownikow Forum.
Forum uruchomione w dniu: niedziela, 11 kwietnia 2010, 09:52.
Powered by phpBB