T4-forum.pl

Forum dyskusyjne posiadaczy i sympatyków VW Transportera T4!


Teraz jest czwartek, 25 lutego 2021, 01:21

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 12 lutego 2021, 10:59 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): wtorek, 26 stycznia 2021, 19:39
Posty: 3
model: Syncro
silnik: 2.5 TDI AXL

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
Cześć,

Będę przymierzał się do dorobienia blokady w syncro i jak narazie mam problem ze znalezieniem okablowania z panelu do mostu.
Znalazłem narazie jedną ofertę za 200 EUR z Niemiec i nic poza tym... Te części po tyle chodzą czy da się jednak znaleźć te kable gdzieś taniej lub zamontować jakieś zamienniki?

Jeżeli ktoś z forumowiczów ma taki zestaw, również z panelem to piszcie - napewno się dogadamy ;)

Pozdrawiam


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 13 lutego 2021, 06:59 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): sobota, 18 stycznia 2014, 11:39
Posty: 1002
Lokalizacja: Wielkopolska
model: Allstar Westa SYNCRO
silnik: ACV+

Podziękował: 25 razy
Pomógł: 77 razy
Do blokady syncro idą dwa wężyki podciśnienia i jeden do odpowietrzania dyfra. Dwa kable do kontrolki zapięcia blokady. Jak nie masz włącznika blokady podciśnieniowego to też nie szukaj. Można dać elektryczny na 12v. Dajesz go przy dyfrze i włączasz tylko zwykłym włącznikiem wbudowanym w deskę. Ciągniesz wtedy tylko jeden przewód podciśnienia do tyłu. Nie kupuj niczego za takie pieniądze. Wszystko dostaniesz na metry i zamkniesz się w ułamku tej kwoty. Nie wspomne ze wszystko będzie nowe. Jeśli zdecydujesz się robić wiązke sam to pisz w tym wątku to Ci powiem co do czego.


_________________
Prawdziwy mężczyzna ma odciski na dłoniach a nie rurki na dupie


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 14 lutego 2021, 09:23 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): niedziela, 24 stycznia 2021, 00:19
Posty: 5
model: T4
silnik: 2,5 Ob

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
Witam ostatnio zakupiłem syncro, i mam ten sam dylemat. 2,5 benzyna 1995 z Norwegii. Zastanawiam się, czy odpali taka nieużywana blokada po latach. Jeżeli jest sposób żeby to w sensownych kosztach uruchomić, to chętnie podłącze się do tematu.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 14 lutego 2021, 21:54 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): sobota, 18 stycznia 2014, 11:39
Posty: 1002
Lokalizacja: Wielkopolska
model: Allstar Westa SYNCRO
silnik: ACV+

Podziękował: 25 razy
Pomógł: 77 razy
Jeśli jest wszystko szczelne to zadziała. Najdroższy elemet to biały siłownik. Ciężko już dostać.


_________________
Prawdziwy mężczyzna ma odciski na dłoniach a nie rurki na dupie


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 14 lutego 2021, 22:17 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): niedziela, 24 stycznia 2021, 00:19
Posty: 5
model: T4
silnik: 2,5 Ob

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
To co trzeba zrobić. Opiszesz jakoś Łopato logicznie?

Wysłane z mojego Mi 9 SE przy użyciu Tapatalka


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 14 lutego 2021, 22:57 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): piątek, 8 czerwca 2012, 13:00
Posty: 2251
Lokalizacja: Łomianki/Warszawa
opis: Kapitan eMO
model: Escapade, holenderka
silnik: 2,5 TDI AXG,ACV,AJT+

Podziękował: 169 razy
Pomógł: 152 razy
sygnaturę wyłącz


_________________
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym.
Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie.
Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 15 lutego 2021, 08:28 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): sobota, 18 stycznia 2014, 11:39
Posty: 1002
Lokalizacja: Wielkopolska
model: Allstar Westa SYNCRO
silnik: ACV+

Podziękował: 25 razy
Pomógł: 77 razy
Zacznij od podjechania na kanał. Ręką namierz siłownik. Odpal auto i włącz blokade. Jeśli masz 2.5tdi to długi siłownik on się wyciąga na ok 4cm. Jak 2.4 lub 2.5benzyna do siłownik bedzie blizej prawego koła.


_________________
Prawdziwy mężczyzna ma odciski na dłoniach a nie rurki na dupie


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 16 lutego 2021, 12:44 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): niedziela, 24 stycznia 2021, 00:19
Posty: 5
model: T4
silnik: 2,5 Ob

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
Nie dokonca rozumiem jak mam to zrobić. Wysyłam zdjecie z dyfrem jaki jest u mnie ( ten z czarnym). Pewnie odpisujesz wersję z białym.


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


Ostatnio edytowano wtorek, 16 lutego 2021, 16:24 przez Kenobi, łącznie edytowano 1 raz
Poprawienie zdjęć.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 17 lutego 2021, 01:27 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): sobota, 18 stycznia 2014, 11:39
Posty: 1002
Lokalizacja: Wielkopolska
model: Allstar Westa SYNCRO
silnik: ACV+

Podziękował: 25 razy
Pomógł: 77 razy
Jeśli masz dyfer z górnego zdjęcia to to nie masz blokady. Czarna puszka to siłownik wolnego koła. Załącza się tylko wtedy gdy auto jedzie do tyłu. Podciśnienie jest tam podłączone na stałe. Po podaniu 12v na wtyczkę z tylnej lampy cofania załącza się siłownik wolnego koła i auto ciągnie 4x4 do tyłu. Jeśli mechanizm jest sprawny to podnieś auto na lewarku-przednie koło. I ruszaj do tyłu. Musi spaść z lewarka. Jak nie spadnie to nie ciągnie tył na wstecznym.


_________________
Prawdziwy mężczyzna ma odciski na dłoniach a nie rurki na dupie


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 17 lutego 2021, 06:52 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): niedziela, 24 stycznia 2021, 00:19
Posty: 5
model: T4
silnik: 2,5 Ob

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
O i sprawa się rozwiązała, mechanik wprowadził mnie w błąd, że jest niepodlaczona blokada. Dziekuje ci bardzo za pomoc.
A przy okazji zapytam, jaki dyfer by pasował do caravelle benzyna 2,5 litra z 1995 roku, silnik ACU


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 10 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  

Administracja t4-forum.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresci wypowiedzi zamieszczanych przez uzytkownikow Forum.
Forum uruchomione w dniu: niedziela, 11 kwietnia 2010, 09:52.
Powered by phpBB