T4-forum.pl

Forum dyskusyjne posiadaczy i sympatyków VW Transportera T4!


Teraz jest piątek, 29 marca 2024, 07:37

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 9 marca 2013, 12:50 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): piątek, 26 listopada 2010, 20:00
Posty: 1703
Lokalizacja: ZCH
model: t4 caracelle
silnik: VR6

Podziękował: 52 razy
Pomógł: 217 razy
Witam forumowiczów. Poszukuje firmy do wykonania kapitalnego remontu silnika w okolicy szczecina do 150km. Prawdopodobnie potrzeba jest wykonanie tulejowanie cylindrów. Silnik który posiadam ma dość duże progi na cylindrach i słabą kompresje na trzech cylindrach. Pytanie kto i za ile to wykona.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 9 marca 2013, 18:08 
Offline
podteczkownik

Dołączył(a): środa, 14 marca 2012, 19:55
Posty: 155
Lokalizacja: Alt Damm
model: business class
silnik: axg

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 22 razy
krakowska 1 molenda


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 9 marca 2013, 19:05 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): niedziela, 4 marca 2012, 16:33
Posty: 13
Lokalizacja: Busko-Zdrój
model: transporter
silnik: 2.5 acv

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
W Swiętokrzyskim polecam Warsztat Maciek Lenartowicz miejscowość BRONINA koło BUSKA ZDROJU
wykonuje takie usługi i vrki śmigają aż miło ale to kawałek drogi niech zostanie dla potomnych a koszt przetulejowania + nowe tłoki + rozrząd i wsio co do uszczelnienia potrzebne to od 5-6tysięcy.Niestety ten silniczek jest kasożerny <17>


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 9 marca 2013, 21:17 
Offline
teczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): czwartek, 15 kwietnia 2010, 08:51
Posty: 752
Lokalizacja: POLSKA
model: T4
silnik: 2.5

Podziękował: 20 razy
Pomógł: 41 razy
http://www.motorszlif.com/index.php

zapytaj Krzyśka, oni czasami robią kompleksowe remonty silników


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 9 marca 2013, 21:41 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): piątek, 26 listopada 2010, 20:00
Posty: 1703
Lokalizacja: ZCH
model: t4 caracelle
silnik: VR6

Podziękował: 52 razy
Pomógł: 217 razy
Skąd taka cena . W Niemczech silnik po regeneracji kosztuje 1200-1300 Euro. A my jesteśmy w Polsce. Może jakieś inne propozycje.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 9 marca 2013, 22:51 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): niedziela, 4 marca 2012, 16:33
Posty: 13
Lokalizacja: Busko-Zdrój
model: transporter
silnik: 2.5 acv

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
Same tłoki jak zamówisz dwa tygodnie i koszt teź nie mały około 2.8-9 tysi reszta leci jak z płatka a vr6 to auto wymagające .Wrzuce linka z remontu vr6 vw passat pl http://forum.vw-passat.pl/threads/11491 ... Misiek2247 i prosze szczegółowo nie oceniać


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 9 marca 2013, 23:11 
Offline
teczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): czwartek, 15 kwietnia 2010, 08:51
Posty: 752
Lokalizacja: POLSKA
model: T4
silnik: 2.5

Podziękował: 20 razy
Pomógł: 41 razy
kiedyś sie liczyło na remont 500pln za cylinder, teraz stawki pewnie wieksze, kup jakieś dorżnięte auto z dobrym silnikiem, wytargasz motor reszte sprzedasz na części i wyjdzie najtaniej

kolega tak reanimował T3 westfalie z 1,6td, kupił toledo 1,9td wziął silnik, reszte opchnął i wyszedł na zero

piotr 22 napisał(a):
Wrzuce linka z remontu vr6 vw passat


trzeba się zalogować


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 10 marca 2013, 00:51 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): niedziela, 4 marca 2012, 16:33
Posty: 13
Lokalizacja: Busko-Zdrój
model: transporter
silnik: 2.5 acv

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
A przepraszam to regionalny link po zalogowaniu ale ja jeszcze nie widziałem zdrowej vry z rozbitka to czysty przypadek to nie jest diesel który robi przebiegi rzędu 600- 800 bez remontu vra to max 250 i leci rozrząd i progi na cylindrach na 3 szlif wychdzą to jest fakt. Także to że pompa oleju rozwali rozrzd jest faktem - za duże ciśnienie oleju podawane na napinacze olejowe w układzie rozrządu


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 8 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  

Administracja t4-forum.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresci wypowiedzi zamieszczanych przez uzytkownikow Forum.
Forum uruchomione w dniu: niedziela, 11 kwietnia 2010, 09:52.
Powered by phpBB