T4-forum.pl

Forum dyskusyjne posiadaczy i sympatyków VW Transportera T4!


Teraz jest piątek, 29 marca 2024, 00:56

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 70 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4  Następna strona
Autor Wiadomość
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 4 października 2018, 18:58 
Offline
teczkownik

Dołączył(a): piątek, 18 stycznia 2013, 17:19
Posty: 627
Lokalizacja: Oleśnica
model: T4 Multivan
silnik: 2,5 Tdi 151AXG

Podziękował: 68 razy
Pomógł: 26 razy
Poleci ktoś jakąś firmę która dobrze regeneruje maglownice.
Nie koniecznie musi być Wrocław,noże być coś z neta.
Z góry dziękuję.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 4 października 2018, 20:22 
Offline
teczkownik

Dołączył(a): sobota, 19 lutego 2011, 11:29
Posty: 869
Lokalizacja: Łańcut
model: Caravelle
silnik: 2.4D

Podziękował: 48 razy
Pomógł: 68 razy
Robiłem u nich pompę wspomagania jakieś 5 lat temu do dzisiaj śmiga, gość rozbiera weryfikuje wycenia i dzwoni do klienta czy robimy w podanej cenie, tak to się odbywało u mnie

http://www.przekladnie.rzeszow.pl/



Za ten wpis autor mjanusz69 podziękował: słowik (piątek, 5 października 2018, 08:49)
  Statystyki: 4.55%
Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 4 października 2018, 20:50 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:37
Posty: 12295
Lokalizacja: DW
model: T4
silnik: 1.9 TD...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 326 razy
Pomógł: 1036 razy
Servo car, droga na radwanice po prawej stronie na światłach


_________________
Nie pomagam na PW. Masz problem szukaj/pisz na forum



Za ten wpis autor Probe041 podziękował: słowik (piątek, 5 października 2018, 08:48)
  Statystyki: 4.55%
Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 4 października 2018, 23:41 
Offline
nadteczkownik

Dołączył(a): wtorek, 13 kwietnia 2010, 23:05
Posty: 1032
Lokalizacja: Powiat żuromiński,woj. Mazowieckie
model: T4
silnik: ACV ,AXG

Podziękował: 70 razy
Pomógł: 37 razy
Unikac firmy pod Toruniem, jadac na Gdańsk. Wyciagneli kase ode mnie. Niby zregenerowali w srodku ale jak sie ciezko krecilo tak jest nadal. Mieli mi zalatwic I wymienic na taka po 96 rok ale juz ich klamstwie nie wierze I nie dzwonie. Bo to kreciarze. Szczegolnie ten pan w biurze.



Za ten wpis autor peters podziękował: słowik (piątek, 5 października 2018, 08:48)
  Statystyki: 4.55%
Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 5 października 2018, 10:15 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): wtorek, 24 listopada 2015, 13:59
Posty: 3360
Lokalizacja: Warszawa
model: T4 Multivan '95
silnik: 2.4D AAB
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 223 razy
Pomógł: 223 razy
Czy ktoś jeździł Teczką i przed- i poliftową na tyle dużo, że może potwierdzić różnicę w kręceniu nie wynikającą z zużycia a z samej konstrukcji? Bo stoję przed dylematem czy ten typ tak ma czy trzeba regenerować moją albo szukać nowszej konstrukcyjnie maglownicy.
Dopytuję, bo po dniu jazdy po górach mocno czuję ramiona, ale że mam dodatkowo mniejszą kierownicę to nie wiem czego to skutek. Nie chciałbym wtopić jak @peters

Podobno można problem przeskoczyć dając mocną pompę od jakiego Audi (info z ostatniego Zlotu)


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 5 października 2018, 16:00 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): piątek, 8 czerwca 2012, 13:00
Posty: 2373
Lokalizacja: Łomianki/Warszawa
opis: Kapitan eMO
model: Escapade, holenderka
silnik: 2,5 TDI AXG,ACV,AJT+

Podziękował: 186 razy
Pomógł: 207 razy
Masz pewnie maglownicę ze srebrną naklejką, wymień na taką z niebieską (albo z żółtą) i będzie lżej.
W Twoim przypadku nie o potrzebę regeneracji chodzi, a o typ maglownicy raczej.


_________________
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym.
Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie.
Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.



Za ten wpis autor niebieski-n2 podziękował: Adampio (piątek, 5 października 2018, 16:03)
  Statystyki: 4.55%
Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 5 października 2018, 16:05 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): wtorek, 24 listopada 2015, 13:59
Posty: 3360
Lokalizacja: Warszawa
model: T4 Multivan '95
silnik: 2.4D AAB
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 223 razy
Pomógł: 223 razy
W którym miejscu szukać tej naklejki i czy jest jakiś typoszereg maglownic rożniacych sie naklejkami?


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 5 października 2018, 18:54 
Offline
nadteczkownik

Dołączył(a): wtorek, 13 kwietnia 2010, 23:05
Posty: 1032
Lokalizacja: Powiat żuromiński,woj. Mazowieckie
model: T4
silnik: ACV ,AXG

Podziękował: 70 razy
Pomógł: 37 razy
Naklejka, zrobiona z blaszki aluminiowej jest zamocowana na 2 nitach tak posrodku patrzac z "tylu" na maglownice. Potwierdzam ze maglownice po lifcie sie lzej kreca. Ten kto przerobi stara maglownice na nowa aby sie lekko krecilo dostanie ode mnie nagrode Nobla. Zaklady nie chca tego zrobic. A ja nie mam sprzetu I czasu aby w to sie bawic. Mam dwa auta 1993 I 2001.


Ostatnio edytowano piątek, 5 października 2018, 22:16 przez peters, łącznie edytowano 1 raz


Za ten wpis autor peters podziękował: Adampio (piątek, 5 października 2018, 19:43)
  Statystyki: 4.55%
Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 5 października 2018, 21:01 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): piątek, 8 czerwca 2012, 13:00
Posty: 2373
Lokalizacja: Łomianki/Warszawa
opis: Kapitan eMO
model: Escapade, holenderka
silnik: 2,5 TDI AXG,ACV,AJT+

Podziękował: 186 razy
Pomógł: 207 razy
W starych parchach - srebrne, potem w 2,5 tdi- niebieskie, w 151KM - żółte. W benzynach nie mam pojęcia.
Temat o regeneracji, więc trzymajmy się tematu.


_________________
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym.
Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie.
Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 5 października 2018, 22:22 
Offline
nadteczkownik

Dołączył(a): wtorek, 13 kwietnia 2010, 23:05
Posty: 1032
Lokalizacja: Powiat żuromiński,woj. Mazowieckie
model: T4
silnik: ACV ,AXG

Podziękował: 70 razy
Pomógł: 37 razy
Z tego co zauwazylem na na tej naklejce czy lepiej brzmi tabliczka znamionowa bo tam sa numery to kazda jest alu. Kwestia folii co jest przyklejona do niej. Widzialem ze jak folie niebieska oderwe to jest pod spodem ladna blaszka alu. Czy to w tym sek ? Czy chodzi o cos innego ?
Czy sama tabliczka ze jest cala wykonana z roznych kolorow?Bez wzgledu na kolor folii ochronnej ?


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 6 października 2018, 07:28 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): piątek, 8 czerwca 2012, 13:00
Posty: 2373
Lokalizacja: Łomianki/Warszawa
opis: Kapitan eMO
model: Escapade, holenderka
silnik: 2,5 TDI AXG,ACV,AJT+

Podziękował: 186 razy
Pomógł: 207 razy
peters napisał(a):
Kwestia folii co jest przyklejona do niej

Chyba odpowiedziałeś sobie sam


_________________
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym.
Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie.
Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 6 października 2018, 13:28 
Offline
nadteczkownik

Dołączył(a): wtorek, 13 kwietnia 2010, 23:05
Posty: 1032
Lokalizacja: Powiat żuromiński,woj. Mazowieckie
model: T4
silnik: ACV ,AXG

Podziękował: 70 razy
Pomógł: 37 razy
Tylko ze folie mozna szybko I latwo zerwac I juz jest inna maglownica. Raczej chodzi tu o cos innego.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 6 października 2018, 14:04 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): piątek, 8 czerwca 2012, 13:00
Posty: 2373
Lokalizacja: Łomianki/Warszawa
opis: Kapitan eMO
model: Escapade, holenderka
silnik: 2,5 TDI AXG,ACV,AJT+

Podziękował: 186 razy
Pomógł: 207 razy
Ale komu chodzi i o co????
Maglownica jest wtedy taka sama tylko bez folii.

Adampio pytał o ewentualną konieczność regeneracji - to mu doradziłem, że w jego przypadku raczej nie w tym rzecz. Koniec!
Reszte rozterek rozwieje mu fachowiec u którego aktualnie auto stoi, jak będzie zainteresowany, aby sobie poprawić kręcenie fajerą i poznać ewentualne koszty takiej operacji.

Skończmy już w tym temacie dywagacje o naklejkach, gdyż dotyczy on regeneracji maglownicy, nieważne jaka ona by nie była.
Sam jestem zainteresowany warsztatem, który robi to rzetelnie i to nie kilka lat temu, a obecnie (bo i to się zmienia w czasie)


_________________
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym.
Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie.
Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 6 października 2018, 14:56 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): wtorek, 24 listopada 2015, 13:59
Posty: 3360
Lokalizacja: Warszawa
model: T4 Multivan '95
silnik: 2.4D AAB
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 223 razy
Pomógł: 223 razy
Ja prowadzę od jakiegoś czasu nieśpieszne rozmowy z Regen-Auto z Wesołej
www.regeneracjamaglownicwesola.pl
Na razie mi wyplukali uklad. Poprawila się zasadniczo plynność wspomagania i plyn jest po 5kkm nadal czysty. Moja maglownica na biegu jałowym ma male opoźnienie, coś jak turbo. Jak sie lekko skreci kierownicą i poczeka ok sekundy to dalszy ruch wymaga mniejszego wysiłku niż bez czekania.
Nie widziałem ich parku naszynowego i chyba nie jest im znana koncepcja trzech kolorów naklejek/tabliczek. Twierdzili natomiast, że dużo zależy od jakiejś wewnętrznej spreżyny innej do osobówek i innej do blaszaków.

Ponieważ wstepny koszt regeneracji (prawdopodobnie tulejowania) to u nich ok 1300, jeśli już to wolałbym robić tę mocniejszą. Radzono poczekać aż bedzie zimno nawet za dnia i wtedy sprawdzić czy jest zasadnicza różnica w oporze zaraz po odpaleniu i potem bo taką różnice miałem na brudnym płynie. Jesli bedzie różnica mimo czystego płynu to ich zdaniem tylko regeneracja.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 6 października 2018, 17:46 
Offline
nadteczkownik

Dołączył(a): wtorek, 13 kwietnia 2010, 23:05
Posty: 1032
Lokalizacja: Powiat żuromiński,woj. Mazowieckie
model: T4
silnik: ACV ,AXG

Podziękował: 70 razy
Pomógł: 37 razy
Wg. tego co "liznolem" kiedys to diabel tkwi gdzies wewnatrz. Bo z zewnatrz nie idzie poznac ktora jest nowsza a ktora starsza. Jesli oczywiscie zapomimy o kolorach folii na tabliczce znamionowej oraz na wybitej dacie w koleczku na korpusie.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 8 października 2018, 13:11 
Offline
podteczkownik

Dołączył(a): czwartek, 15 kwietnia 2010, 18:06
Posty: 283

Podziękował: 5 razy
Pomógł: 30 razy
Adampio napisał(a):
Ja prowadzę od jakiegoś czasu nieśpieszne rozmowy z Regen-Auto z Wesołej
http://www.regeneracjamaglownicwesola.pl
Na razie mi wyplukali uklad. Poprawila się zasadniczo plynność wspomagania i plyn jest po 5kkm nadal czysty. Moja maglownica na biegu jałowym ma male opoźnienie, coś jak turbo. Jak sie lekko skreci kierownicą i poczeka ok sekundy to dalszy ruch wymaga mniejszego wysiłku niż bez czekania.
Nie widziałem ich parku naszynowego i chyba nie jest im znana koncepcja trzech kolorów naklejek/tabliczek. Twierdzili natomiast, że dużo zależy od jakiejś wewnętrznej spreżyny innej do osobówek i innej do blaszaków.

Ponieważ wstepny koszt regeneracji (prawdopodobnie tulejowania) to u nich ok 1300, jeśli już to wolałbym robić tę mocniejszą. Radzono poczekać aż bedzie zimno nawet za dnia i wtedy sprawdzić czy jest zasadnicza różnica w oporze zaraz po odpaleniu i potem bo taką różnice miałem na brudnym płynie. Jesli bedzie różnica mimo czystego płynu to ich zdaniem tylko regeneracja.

Noe kombinj Piotrze ,znajde Ci poliftowa sprawna uzywke i juz.



Za ten wpis autor Viking podziękował: Adampio (poniedziałek, 8 października 2018, 13:13)
  Statystyki: 4.55%
Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 1 listopada 2018, 14:38 
Offline
nadteczkownik

Dołączył(a): wtorek, 13 kwietnia 2010, 23:05
Posty: 1032
Lokalizacja: Powiat żuromiński,woj. Mazowieckie
model: T4
silnik: ACV ,AXG

Podziękował: 70 razy
Pomógł: 37 razy
To mam dylemat. Mam maglownice z niebieska blaszka a ciezko sie kreci. Sprawdzilem przy okazji w drugim aucie a tam kreci sie lekko. Co trzeba zmienic. Przy starym poszly drazki skretne nie od TDI. Ma to znaczenie? Czy celowac w pompe wspomagania. Ale robilem kiedys podmiane I nic nie pomoglo. Niech ktos bardziej kumaty sie wypowie.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 1 listopada 2018, 15:35 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): wtorek, 24 listopada 2015, 13:59
Posty: 3360
Lokalizacja: Warszawa
model: T4 Multivan '95
silnik: 2.4D AAB
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 223 razy
Pomógł: 223 razy
Przypomnij sobie jak to bylo. Dokładnie ta sama maglownicaprzenieś pompkę w innym samochodzie działa lżej? Jesli tak to trzeba porównać oba. Ta sama srednica kierownicy? Jak mozna to przenieś pompę


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 1 listopada 2018, 16:37 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:37
Posty: 12295
Lokalizacja: DW
model: T4
silnik: 1.9 TD...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 326 razy
Pomógł: 1036 razy
Drążki skrętne nic do tego nie mają


_________________
Nie pomagam na PW. Masz problem szukaj/pisz na forum


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 1 listopada 2018, 19:09 
Offline
podteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 31 stycznia 2011, 18:47
Posty: 257
Lokalizacja: Zakopane
model: T4 escApAde
silnik: 2.5 TDI 102km

Podziękował: 16 razy
Pomógł: 26 razy
Jak będziesz regenerował to tylko na zasadzie dajesz twoją i odbierasz dokładnie tą którą dałeś. Nawet zaznacz to jakoś specyficznie. Ja zrobiłem błąd oddając swoją i biorąc inną okazalo się że, wspomaganie było bardzo słabe. Dzwonię do firmy a oni wiadomo że nie możliwe że oni to testują i srataa taa ta. Mówią mi że moja pompa jest pewnie już zużyta wiec zamawiam inną. Po przyjściu okazuje się że pompa nie ta a zamawiana po vinie... mi auto potrzebne więc nie mam czasu na wyciąganie części i uziemianie auta bo ono jest moim narzędziem pracy. Po 3 zamówieniu przyszła dobra pomp zakładam i..... troszkę lepiej no więc w nerwach do gościa że to maglownica musi być zła udało się wkońcu że wysłali 2 maglownice więc zakładam i dalej brak wspomagania! 2 maglownica, 2 pompa przewody drożne i nic wpomaganie jest w 50%. Minęło z 6 mc i tak jeździłem zrobiłem z 10 tyś km i ani lepiej ani gorzej. Kierownicę po tym czasie mam tak wytartą jak po milionowym przebiegu no ale co robić auto musi jeździć. W końcu mówię sobie wymienię pompę jeszcze raz bo te co kupiłem to jakaś z średniej półki była a wrócić do starej nie mogę bo trzeba zdać starą, byłem tak zirytowany że pojechałem do aso i mówię trudno kupuję oryginał mam w dup... chcę wspomaganie. Cena w aso około 3tys !!!!! Ale ja chcę mieć wspomaganie i po 6mc jazdy bez wspomagania, kombinowania z mechanikami przekładania maglownic pomp itp mam dość i mówię do chłopa poproszę a on do mnie że mam zdać starą, a ja do niego że po co im stara a on że nowa za 3 tyś to tak naprawdę regenerowana... no ręce opadają !! Podziękowaniem i znalazłem z wielkim bulem oryginalną pompę założyłem i wspomaganie wróciło.

Piszę to tylko dlatego że ja mam dość regenerowanych części po tych przeżyciach. Może miałem pecha nie wiem ale już nigdy nie kupię regenerowanej maglownicy czy pompy. I nie mówię tego na próżno bo właśnie w drugim aucie u żony pada maglownica i zamówiłem oryginał z aso i czekam tylko na paczke z usa. Pozdrawiam i zrób jak uważasz trzymam kciuki abyś nie przechodził tego co ja.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 70 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  

Administracja t4-forum.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresci wypowiedzi zamieszczanych przez uzytkownikow Forum.
Forum uruchomione w dniu: niedziela, 11 kwietnia 2010, 09:52.
Powered by phpBB