T4-forum.pl

Forum dyskusyjne posiadaczy i sympatyków VW Transportera T4!


Teraz jest sobota, 27 kwietnia 2024, 18:42

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 26 sierpnia 2013, 01:01 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): sobota, 10 sierpnia 2013, 20:36
Posty: 11
model: Caravelle
silnik: 2.5 AAF

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
Zastanawiam się czym najlepiej polakierować T4 jeżeli nie mam pistoletu z kompresorem:
1) Sprayem
2) Wałkiem - jakoś mam wątpliwości co do tej metody
3) Pistoletem elektrycznym

Czy macie może jakieś doświadczenia przy użyciu powyższych narzędzi?


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 26 sierpnia 2013, 10:13 
Offline
podteczkownik

Dołączył(a): czwartek, 8 sierpnia 2013, 11:08
Posty: 157
model: t4 białas
silnik: 2,5 TDI

Podziękował: 18 razy
Pomógł: 0 razy
1) sprejem jeżeli potrafisz to pomalujesz ładnie i równo, jak z kompresora. Kwestia jest tylko taka że lakier ze spreju nie jest taki trwały jak lakier samochodowy nakladany kompresorem i mogą dosyć szybko powstawać odpryski.
2) wałkiem struktura baranka, no i uzyskania rónego malowania bez smug jest dosyć trudne
3) niestety nigdy nie korzystałem, ale być może jak dobry pistolet który będzie w stanie natryskiwać odpowiedniej gęstosci farbę, może się udać

Pytanie jest jedno: jaki efekt chcesz otrzymać, czy ładny lakier czy zabezpieczenie przed korozją :) ?


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 26 sierpnia 2013, 18:39 
Offline
podteczkownik raczkujący
Avatar użytkownika

Dołączył(a): sobota, 27 lipca 2013, 10:35
Posty: 30
model: T4
silnik: 1900

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
A co dokładnie chcesz lakierować kolego?


_________________
Nie jestem leniwy, po prostu mam wadliwy system dystrybucji energii.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 26 sierpnia 2013, 22:05 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): sobota, 10 sierpnia 2013, 20:36
Posty: 11
model: Caravelle
silnik: 2.5 AAF

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
Mam na oku jednego T4, którego prawdopodobnie będę musiał pomalować w całości.
Niestety nie mam kompresora, ani też nie chciałbym wydawać zbyt dużo kasy na profesjonalne lakierowanie dlatego pomyślałem, że mógłbym to zrobić sam.
Sprayem już kiedyś lakierowałem pojedyncze elementy samochodu ale znajomi podpowiadali mi też te dwie pozostałe metody.
Zastanawia mnie zwłaszcza lakierowanie pistoletem elektrycznym.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 27 sierpnia 2013, 18:32 
Offline
nadteczkownik

Dołączył(a): czwartek, 21 lipca 2011, 13:46
Posty: 1502
model: T 4
silnik: 2,5 tdi
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 29 razy
Pomógł: 39 razy
Ja malowałem Lublina całego wałkiem zostaje delikatny baranek wałek miałem z wkładem z gąbki a reszta wyszła nad podziw idealnie żadnych smug itd


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 27 sierpnia 2013, 21:37 
Offline
podteczkownik raczkujący
Avatar użytkownika

Dołączył(a): czwartek, 12 kwietnia 2012, 21:09
Posty: 93
Lokalizacja: pod bystrzycą kłodzką DKL
opis: T4 93"'
golf
mk 1 80""
pOLO 6N OPEN AIR
model: t4 pryczka
silnik: 1,9d

Podziękował: 19 razy
Pomógł: 5 razy
nie dajmy się zwariować ? będziesz się później na to patrzył jak wszystkim błyszczą i można wypolerować a twój wygląda beznadziejnie ? spreyem można zaprawki male porobić . Na większe elementy nie dasz rady żadnym sposobem tego ogarnąć nie polecam .


_________________
diesel kopci diesel czadzi a t4 cie nie zdradzi
Zaliczony I Zlot w RADKOWIE


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 29 sierpnia 2013, 23:31 
Offline
podteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 16:52
Posty: 405

Podziękował: 1 raz
Pomógł: 8 razy
Znajdż kogoś kto za parę stówek na fuchę ci to obleci i będzie OK , jeden minus to są musisz furę do lakierowana przygotować.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 30 sierpnia 2013, 13:25 
Offline
nadteczkownik

Dołączył(a): czwartek, 21 lipca 2011, 13:46
Posty: 1502
model: T 4
silnik: 2,5 tdi
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 29 razy
Pomógł: 39 razy
Kolega się za bardzo nie określił jaki ma być ten efekt malowania czy ma to wyglądać porządnie czy tylko byle jak żeby był jakiś lakier na autku jeśli to drugie to najtańszym sposobem to 2 litry farby w puszce i wałek



Za ten wpis autor staszek podziękował: piotus23 (piątek, 30 sierpnia 2013, 20:49)
  Statystyki: 4.55%
Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 13 listopada 2013, 22:55 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): czwartek, 22 kwietnia 2010, 13:19
Posty: 2390
Lokalizacja: Utrecht w NL , Zakopane w PL
model: VW T4 Fake Syncro
silnik: Diesel POWER
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 65 razy
Pomógł: 108 razy
Jako malarz <01> muszę was wyprowadzić troszkę z błędu,otóż czy wiecie,że można malować wałkiem tak ,aby wyszedł efekt "lustro" ???? czyli żadnych smug itp , po prostu prawie jak szyba!!! I do tego broń BOŻE nie używamy wałka gąbkowego ,tylko z bardzo krótkim włosiem <53> Przynajmniej ja tak maluję ,a drzwi frontowe do każdej willi jaka malowałem ,to moja wizytówka <hi>



ALE ZARAZ, O CZYM MY TU PISZEMY??? PRZECIEŻ NIKT ZDROWY NA UMYŚLE NIE POMALUJE SAMOCHODU WAŁKIEM!!!!!!!!


_________________
Vw T4 2.5TDI ACV
BMW e38 740i 286KM
BMW f11 535i 380KM
Było:
T4 BLACK2.5TDI AJT131KM,T5 WHITE2.5TDI 4 Motion 131KM,T4 GRAY2.5b AET115KM,T4BLUE 2.5TDI AJT129KM,T5 BLACK2.0BiT225KM,VW T4 WHITE2.4D AAB78KM,


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 14 listopada 2013, 09:11 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 09:52
Posty: 2317
Lokalizacja: De - KLE
model: t4/t4/t4/sharan
silnik: AAB/ACU/AAF/AAA

Podziękował: 32 razy
Pomógł: 97 razy
Jeżeli ktoś ma zdolności w dłoniach, to dlaczego ma nie pomalować wałkiem ? Moja była żona pomalowała wałkiem pół auta Peugeota J5 max ( od dołu do szyb ) i nikt nie mógł uwierzyć czym to zrobiła.


_________________
T4 95r 2.4 AAB , T4 93r 2.5 ACU , T4 95r 2.5 ACU , Sharan 97 2.8vr6 , Rav 4 mkII 2.0


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 15 listopada 2013, 20:55 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): czwartek, 17 lutego 2011, 10:15
Posty: 6
Lokalizacja: Sulejówek k/Wa-wy
model: caravelle
silnik: 2,8 VR6 103kW/140kM

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
może tak bez kompresora
https://www.youtube.com/watch?v=JUloQWYnNUM


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 11 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 40 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  

Administracja t4-forum.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresci wypowiedzi zamieszczanych przez uzytkownikow Forum.
Forum uruchomione w dniu: niedziela, 11 kwietnia 2010, 09:52.
Powered by phpBB