T4-forum.pl

Forum dyskusyjne posiadaczy i sympatyków VW Transportera T4!


Teraz jest sobota, 27 kwietnia 2024, 16:02

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 37 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 5 kwietnia 2012, 21:38 
Offline
podteczkownik

Dołączył(a): środa, 14 marca 2012, 19:55
Posty: 155
Lokalizacja: Alt Damm
model: business class
silnik: axg

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 22 razy
przed pryskaniem brunoksem podgrzej blache lekko opalarka lub palniczkiem gazowym, szybciej schnie. ok 3-4 godz


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 6 kwietnia 2012, 20:05 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): sobota, 31 marca 2012, 12:20
Posty: 31
model: T4
silnik: 1.9TD [ABL]

Podziękował: 1 raz
Pomógł: 0 razy
Hej, a więc tak: zmyłem Nitrem cortanin, przemyłem benzynka ekstrakcyjną i poszedł dwa razy Brunox w oczywiście w odstępie półtora godzinnym - to prawa strona

lewa strona oczyszczona flexem z druciakiem, przemyta benzynką i dwa razy brunox

autko obklejone i jutro z rana lecę z podkładem wash primer ale z Inter trotonu (zjeździłem całe miato i nie było novola :/) i po południu zeszlifuję trochę i walnę podkładem akrylowym a po świętach R902 :]


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 6 kwietnia 2012, 20:30 
Offline
podteczkownik

Dołączył(a): środa, 14 marca 2012, 19:55
Posty: 155
Lokalizacja: Alt Damm
model: business class
silnik: axg

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 22 razy
podkład aby nie był na bazie wody, czym bardziej śmierdzi chemią to lepszy


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 7 kwietnia 2012, 12:33 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): sobota, 31 marca 2012, 12:20
Posty: 31
model: T4
silnik: 1.9TD [ABL]

Podziękował: 1 raz
Pomógł: 0 razy
no to busik w podkładzie, jeszcze po 15stej pójdę zmatowić na sucho i we wtorek lakier

sorrrryyy za gazety ale z lakiernictwem na codzień nie mam nic wspólnego więc nie mam papieru z metra <02>

Obrazek

Obrazek


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 7 kwietnia 2012, 12:43 
Offline
podteczkownik

Dołączył(a): środa, 14 marca 2012, 19:55
Posty: 155
Lokalizacja: Alt Damm
model: business class
silnik: axg

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 22 razy
tylko pod lakier weż podkład przewidziany dla niego


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 7 kwietnia 2012, 12:45 
Offline
podteczkownik

Dołączył(a): środa, 14 marca 2012, 19:55
Posty: 155
Lokalizacja: Alt Damm
model: business class
silnik: axg

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 22 razy
po matowaniu wymień gazety, bo ci sie kurz na lakierek dostanie


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 7 kwietnia 2012, 12:50 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): sobota, 31 marca 2012, 12:20
Posty: 31
model: T4
silnik: 1.9TD [ABL]

Podziękował: 1 raz
Pomógł: 0 razy
kobitka w mieszalni dała mi taki beżowy więc nim popryskałem - widać na foto


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 7 kwietnia 2012, 15:37 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): sobota, 31 marca 2012, 12:20
Posty: 31
model: T4
silnik: 1.9TD [ABL]

Podziękował: 1 raz
Pomógł: 0 razy
grandcherokee powiedz mi jak Ty to widzisz abym mógł spokojnie spać przez Święta

szczotkowanie rdzy na flexie
brunox dwie warstwy
dwa razy podkład reaktywny Wash Primer
lekkie zeszlifowanie/zmatowienie/wyrównanie papierkiem podkładu w tych miejscach gdzie było smarowane brunoxem (nie szpachlowałem bo to bus gospodarczy a nie auto wyjazdowe i te leciutkie dołeczki mnie nie drażnią ;) )
dwa razy podkład wypełniający akrylowy
zmatowienie i czekanie do wtorku na lakier

wytrzyma to chociaż z rok?


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 7 kwietnia 2012, 15:44 
Offline
podteczkownik

Dołączył(a): środa, 14 marca 2012, 19:55
Posty: 155
Lokalizacja: Alt Damm
model: business class
silnik: axg

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 22 razy
jak robiłeś wszystko dokładnie to spoko. mi dopiero po 5 latach lekko wyszły parchy na nadkolach, ale to wina naszych dróg(sól)

zrób jeszcze nadkola od wewnątrz w podobny sposób, zakończenie barankem i na to biteksik. i blacha zabezpieczona z 2 stron.dolny rant progu też powinieneś zabezpieczyć baranem + chlorokauczuk biały na to.


Ostatnio edytowano niedziela, 15 kwietnia 2012, 00:12 przez maja, łącznie edytowano 1 raz
edytuj posty


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 7 kwietnia 2012, 15:50 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): sobota, 31 marca 2012, 12:20
Posty: 31
model: T4
silnik: 1.9TD [ABL]

Podziękował: 1 raz
Pomógł: 0 razy
oki, dzięki za wielką pomoc

muszę jeszcze kiedyś zrobić tylną klapę i wokół szyby przedniej :(


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 7 kwietnia 2012, 16:16 
Offline
podteczkownik

Dołączył(a): środa, 14 marca 2012, 19:55
Posty: 155
Lokalizacja: Alt Damm
model: business class
silnik: axg

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 22 razy
przednia szyba to standard, operacja jak przy progu. tyle ze trza wyciąć szybę.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 7 kwietnia 2012, 16:18 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): sobota, 31 marca 2012, 12:20
Posty: 31
model: T4
silnik: 1.9TD [ABL]

Podziękował: 1 raz
Pomógł: 0 razy
wesołych Panowie :)


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 11 kwietnia 2012, 20:31 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): sobota, 31 marca 2012, 12:20
Posty: 31
model: T4
silnik: 1.9TD [ABL]

Podziękował: 1 raz
Pomógł: 0 razy
witam po świętach :)

busik wczoraj został zaprawiony, za kilka dni jak będzie chwila czasu to pójdzie matowienie P2000 i polerka całego <31>

... i oby bezawaryjnie jeździł taki bielutki przez dddddłłłłłłłłuuuuuugggggiiiii ccccczzzzzaaaassssssss :)

Jak zrobię polerkę to pochwalę się moim wołem roboczym w odpowiednim dziale


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 14 kwietnia 2012, 17:14 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): sobota, 31 marca 2012, 12:20
Posty: 31
model: T4
silnik: 1.9TD [ABL]

Podziękował: 1 raz
Pomógł: 0 razy
Grandi podpowiedz jak zreanimować Golfa IV

porażka totalna.. rdza, szpachla, podwójny lakier itd... ale silniczek i zawieszenie cacy, spalanie do 5l ON/100km więc warto trochę zaprawić <pajac>

lakier: baza i klar

co po kolei dawać na tą rzdę aby ten golfik jeszcze trochę pojeździł...

Obrazek

Obrazek

Obrazek


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 14 kwietnia 2012, 17:36 
Offline
podteczkownik

Dołączył(a): środa, 14 marca 2012, 19:55
Posty: 155
Lokalizacja: Alt Damm
model: business class
silnik: axg

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 22 razy
popatrz w poscie, wszystko tak jak w T4.( tylko podkład pod metalic) . w przypadku metalica malujesz cały element, chyba że masz magika od pistoletu co popryska tylko to co robiłes i reszte zaleje klarem. mój koleś to robi,ale on już 40 lat macha pistoletem.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 14 kwietnia 2012, 23:35 
Offline
podteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 16:52
Posty: 405

Podziękował: 1 raz
Pomógł: 8 razy
Czytam i czytam i .... powiem od siebie jak ja bym to zrobił , przede wszystkim należy zdjac błotniki i wyczyścić rudą od wewnątrz bo jak zrobisz z wierzchu to co widzisz to choć byś złotem pomalował po roku wyjdzie a dlaczego ? Bo od wnęki wylezie bo tam jest winowajca , jak wyczyścisz rdzę wszędzie to wszędzie (gdzie trzeba szpachel) podkład , baza i najważniejsze klar i OD WEWNĄTRZ , i gwarantuję rdzy nie będzie . Ja pracuję na standoxie , i nic się nie dzieje.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 25 lutego 2013, 19:07 
Offline
podteczkownik raczkujący
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 2 września 2012, 23:42
Posty: 6
Lokalizacja: Gorzów Wlkp
opis: Zaczynam od forum T4 ponieważ chcę wiedzieć więcej.
model: Multivan
silnik: 2.4 D

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
Witam serdecznie :-)

Do zabezpieczania antykorozyjnego polecam farbę Brantho-Korrux "3 w 1" jest jednoskładnikowym materiałem powłokowym, o jedwabistym połysku oraz bardzo dużej przyczepności i elastyczności. Znajduje się w nim niewielka ilość rozpuszczalników, jest aktywnie pigmentowany, ma dużą siłę krycia. Jest uniwersalny do zastosowań jako powłoka gruntowa lub jako powłoka gruntowa i gotowa. Charakteryzuje się bardzo duża trwałością, można ją stosować w ochronie przeciwkorozyjna konstrukcji, pojazdów i maszyn z żelaza, stali, stali szlachetnej, aluminium itp. metali nieżelaznych, twardych tworzyw sztucznych itd. wystawionych na działanie powietrza wiejskiego, miejskiego, przemysłowego i morskiego. Do pierwszego malowania i malowania w ramach konserwacji, jako powłoka gruntowa i kryjąca, jako powłoka gruntowa do wszystkich jednoskładnikowych lakierów kryjących lub większości dwuskładnikowych lakierów kryjących, nadaje się praktycznie na wszystkie podłoża, ma dużą siłę wypełniania i szybko schnie. Ja użyłem tej farby do konserwacji podwozia (3 warstwy) a na koniec pociągnąłem to Boolem i jest OK.Farba ta występuje również w różnych kolorach więc stosując ją w górnych częściach karoserii można dobrać kolor :-)

Pozdrawiam serdecznie :-)


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 37 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 42 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  

Administracja t4-forum.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresci wypowiedzi zamieszczanych przez uzytkownikow Forum.
Forum uruchomione w dniu: niedziela, 11 kwietnia 2010, 09:52.
Powered by phpBB