T4-forum.pl

Forum dyskusyjne posiadaczy i sympatyków VW Transportera T4!


Teraz jest sobota, 27 kwietnia 2024, 20:46

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 29 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 7 czerwca 2012, 14:35 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:44
Posty: 4159
model: ...
silnik: ...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 48 razy
Pomógł: 161 razy
orel11 napisał(a):
chemik211 napisał(a):
dał kilka warstw i później wszystko spolerował, na koniec bezbarwny efekt był rewelacyjny

Jak mógł spolerowac i dac bezbarwny?Tu zaprzecza jedno drugiemu.
Pod bezbarwny sie ewentualnie matuje ,bo po polerce bezbarwny by nie chwycił ,a raczej krótko pózniej odpadł.

Powiem ci tak tu masz racje bo lakier powinien odpaść, i teraz się zastanawiam czy po polerce czasem nie matował :?: kurde jutro zapytam bo mnie to teraz zaciekawiło, a że mnie to też czeka bo auto u blacharza stoi to należy się dowiedzieć wszystkiego


_________________
Bandyci Mogą Wszystko
Pamiętaj ,ze gaz niszczy silniki ,ale tylko tym ,którzy go nie maja :mrgreen:
"Nie dyskutuj z idiotą, sprowadzi cie do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem..."


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 7 czerwca 2012, 14:58 
Offline
nadteczkownik

Dołączył(a): czwartek, 21 lipca 2011, 13:46
Posty: 1502
model: T 4
silnik: 2,5 tdi
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 29 razy
Pomógł: 39 razy
Jeśli pomalujesz samochód to lakier można tzw zmatowić , wygładzić potem dopiero daje się bezbarwny . Jeśli pierwsze zrobisz polerkę potem dasz bezbarwny to po jakimś czasie zacznie się łuszczyć i odpadać. Samochód poleruje się na samym końcu aby lakier nabrał odpowiedniego połysku i żeby go zakonserwować


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 7 czerwca 2012, 15:00 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:44
Posty: 4159
model: ...
silnik: ...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 48 razy
Pomógł: 161 razy
To może najpierw zmatowił później bezbarwny i na koniec polerka?? teraz to już nie wiem


_________________
Bandyci Mogą Wszystko
Pamiętaj ,ze gaz niszczy silniki ,ale tylko tym ,którzy go nie maja :mrgreen:
"Nie dyskutuj z idiotą, sprowadzi cie do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem..."


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 7 czerwca 2012, 15:04 
Offline
nadteczkownik

Dołączył(a): czwartek, 21 lipca 2011, 13:46
Posty: 1502
model: T 4
silnik: 2,5 tdi
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 29 razy
Pomógł: 39 razy
Na pewno robił tak jak piszesz zmatowił potem bezbarwny i polerka .I oby tak było bo jeśli zrobił pierwszą polerkę to może ci bezbarwny odpadać


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 7 czerwca 2012, 21:23 
Offline
podteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 16:52
Posty: 405

Podziękował: 1 raz
Pomógł: 8 razy
Poleruje się po to żeby syfy zlikwidować a nie żeby lakier połysku nabrał , jak po lakierowaniu klar jest matowy to znaczy że lakiernik źle proporcje dobrał , złe warunki były , albo źle lakierował , gdy wszystkie te warunki są ok to lakier po lakierowaniu sie błyszczy i nie trzeba polerować bo się go wtedy niszczy , tak dla ścisłości


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 8 czerwca 2012, 00:01 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:44
Posty: 4159
model: ...
silnik: ...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 48 razy
Pomógł: 161 razy
Żybis napisał(a):
Poleruje się po to żeby syfy zlikwidować a nie żeby lakier połysku nabrał , jak po lakierowaniu klar jest matowy to znaczy że lakiernik źle proporcje dobrał , złe warunki były , albo źle lakierował , gdy wszystkie te warunki są ok to lakier po lakierowaniu sie błyszczy i nie trzeba polerować bo się go wtedy niszczy , tak dla ścisłości

Tu akurat z tego co wiem a wiem nie wiele zawsze po lakierowaniu jest skórka pomarańczy tak zwana, niektórzy polerują na lustro


_________________
Bandyci Mogą Wszystko
Pamiętaj ,ze gaz niszczy silniki ,ale tylko tym ,którzy go nie maja :mrgreen:
"Nie dyskutuj z idiotą, sprowadzi cie do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem..."


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 8 czerwca 2012, 09:30 
Offline
nadteczkownik

Dołączył(a): czwartek, 21 lipca 2011, 13:46
Posty: 1502
model: T 4
silnik: 2,5 tdi
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 29 razy
Pomógł: 39 razy
Nie po to się poleruje żeby syf zlikwidować ale, po to żeby części lakierowane nie odbiegały od części nie lakierowanych również po to żeby zakonserwować lakier oraz dla odpowiedniego połysku.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 8 czerwca 2012, 17:34 
Offline
podteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 16:52
Posty: 405

Podziękował: 1 raz
Pomógł: 8 razy
chemik211 napisał(a):
Żybis napisał(a):
niektórzy polerują na lustro
to źle , na lustro to motory można polerować a nie auta.

staszek napisał(a):
Nie po to się poleruje żeby syf zlikwidować ale po to żeby części lakierowane nie odbiegały od części nie lakierowanych również po to żeby zakonserwować lakier oraz dla odpowiedniego połysku

poleruje się stare elementy żeby nabrały połysku kolego , jak jest element naprawiany polakierowany tak jak technologia każe to się go nie poleruje bo po co ??? Zresztą temat zszedł z kursu , ja się poddaję , koledzy wiecie jak widzę wszystko najlepiej więc zakończmy dyskusję na tym etapie , życzę sukcesów i dużo pieniędzy , <england>


Ostatnio edytowano piątek, 8 czerwca 2012, 22:59 przez grzesiex, łącznie edytowano 1 raz
post pod postem


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 8 czerwca 2012, 21:03 
Offline
podteczkownik raczkujący
Avatar użytkownika

Dołączył(a): czwartek, 12 kwietnia 2012, 21:09
Posty: 93
Lokalizacja: pod bystrzycą kłodzką DKL
opis: T4 93"'
golf
mk 1 80""
pOLO 6N OPEN AIR
model: t4 pryczka
silnik: 1,9d

Podziękował: 19 razy
Pomógł: 5 razy
To ja pomaluję pakę dla próby , zobaczymy co z tego wyjdzie.


_________________
diesel kopci diesel czadzi a t4 cie nie zdradzi
Zaliczony I Zlot w RADKOWIE


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 29 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 32 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  

Administracja t4-forum.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresci wypowiedzi zamieszczanych przez uzytkownikow Forum.
Forum uruchomione w dniu: niedziela, 11 kwietnia 2010, 09:52.
Powered by phpBB