T4-forum.pl

Forum dyskusyjne posiadaczy i sympatyków VW Transportera T4!


Teraz jest piątek, 18 października 2019, 08:03

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 29 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 17 maja 2017, 11:56 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:37
Posty: 11310
Lokalizacja: DW
opis: Artur
model: T4
silnik: 2.0 TDI VP
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 286 razy
Pomógł: 730 razy
Jak chcesz mieć dobrze zrobione to od wewnątrz trzeba wyjąć deskę, osłony słupków i podsufitkę i tam też rant sprawdzić


_________________
Nie pomagam na PW. Masz problem szukaj/pisz na forum


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 17 maja 2017, 12:13 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 11:23
Posty: 7046
Lokalizacja: Warszawa
opis: niech moc będzie z wami
model: Caravelle
silnik: ACV

Podziękował: 62 razy
Pomógł: 662 razy
Co do wypowiedzi xxxkamil to jak zostawisz tam cokolwiek rudej to szkoda roboty, żaden reaktywny tego nie zabezpieczy, wiem po sobie. Deska tak jak wyżej do wyrwania bo ruda nawet minimalnie zawinięta do środka wylezie, niestety tego też doświadczyłem.


_________________
"Światem rządzi miłość! Ja na przykład kocham się napić "
Jedyną rzeczą sprawiedliwie rozdzieloną między ludzi jest rozum,
jeszcze nie spotkałem osoby która stwierdziłaby, że ma go za mało


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 17 maja 2017, 12:52 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): sobota, 30 marca 2013, 23:27
Posty: 1193
Lokalizacja: ESI
model: Zwykły TRANSPORTER
silnik: 2.5 TDI ACV

Podziękował: 68 razy
Pomógł: 93 razy
Zgadza się Kenobi, dla tego ja pozostaje zwolennikiem dokładnego wyczyszczenia z rdzy lub wstawieniu nowgo elementu i zastosowaniu epoksydu. Pisałem tu bardziej ogólnikowo bo bywają sytuacje że nie da się całkowicie pozbyć rdzy i podkład reaktywny daje jakoś tam rade, oczywiście nie jest to rozwiązanie idealne. Ponadto zaznaczam że mowa tu o profesjonalnych podkładach a nie gotowcach w spraju.
Co do deski i plastików we wnątrz to potwierdzam wypowiedzi kolegów, nie pisałem o tym bo myślałem że kolega zdaje sobie z tego sprawe ;)


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 30 lipca 2017, 09:19 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 11 października 2010, 12:17
Posty: 1060
model: T4
silnik: ARL+

Podziękował: 23 razy
Pomógł: 48 razy
Witam.
Mam wrażenie że w dużym stopniu do wykwitów rdzy na podszybiu przyczynia się uszczelka szyby wrzynając się z czasem w lakier i go rozszczelniając punktowo.
Przy następnej akcji zabezpieczenia blachy po wklejeniu szyby myślę tą uszczelkę wyjąć jako że stanowi ona pozycję osadzenia, myślę że wilgoć wtedy będzie miała większą szansę na odparowanie. Co szanowne grono myśli o tym ?


_________________
220/440 <09>


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 30 lipca 2017, 16:55 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:37
Posty: 11310
Lokalizacja: DW
opis: Artur
model: T4
silnik: 2.0 TDI VP
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 286 razy
Pomógł: 730 razy
Szybiarz mi ostatnio to samo mówił aczkolwiek ja bym po bokach zostawił co by nie mieć płynu do spryskiwaczy i wody na bocznych szybach :-)


_________________
Nie pomagam na PW. Masz problem szukaj/pisz na forum


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 10 stycznia 2019, 22:08 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): czwartek, 13 grudnia 2018, 19:13
Posty: 49
model: multivan
silnik: 2,5 tdi

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
witam,moje pytanie co prawda nie tyczy się rdzy podszybia w t4 lecz w pasacie ale rdza to rdza,a wiec mam tzw purchle,bąble zwał jak zwał ale w górnej części szyby(szyba -dach) ,chciałbym to zrobić sam,oczywiście szyba do wycięcia przed robotą ,żadnej drogi na skróty.Owe purchle wychodzą na ok 4cm wzdłuż górnego kleju szyby. Proszę o poradę czy jest sens lakierować to spreyem w puszce oczywiście lakier dobrany według kodu,natomiast drugi pomysł to ten plast dip,czyli ta matowa warstwa taka ala guma,nie zamierzam malować całego dachu a tylko taki pasek równoległy do szyby np na 5cm.Na plus dla spreyu jest kolor dobrany do nadwozia,ale nie daje mi spokoju to że nie ma w nich utwardzacza i boję się że po np roku wyjdzie zaś rdza.Natomiast ten plast dip w związku z tym że jest matowy to wymyśliłem sobie że pomalował bym cały dach,proszę o poradę co użyć ,co zda lepszy egzamin?Teraz kilka słów czemu sam chcę to zrobić a nie zlecić lakiernikowi otóż po pierwsze nie mam zaufanego lakiernika to jedna rzecz a druga to taka że żeby zrobić to porządnie to trzeba poświęcić trochę czasu,konkretnie oczyścić rdzę itd,robota generalnie nie wdzięczna,mało kto będzie chciał się tego podjąć i nia wiadomo jak zrobi.Dlatego,chciałbym to sam jakoś ogarnąć.Nie musi być cycuś glancuś lakierniczo,zależy mi pozbyć się tej rdzy i nie zaglądać tam.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 10 stycznia 2019, 22:32 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): piątek, 8 czerwca 2012, 13:00
Posty: 2149
Lokalizacja: Łomianki/Warszawa
opis: Kapitan eMO
model: Escapade, holenderka
silnik: 2,5 TDI AXG, AJT+

Podziękował: 160 razy
Pomógł: 138 razy
Podkład - słowo klucz.


_________________
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym.
Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie.
Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 10 stycznia 2019, 23:44 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 11:23
Posty: 7046
Lokalizacja: Warszawa
opis: niech moc będzie z wami
model: Caravelle
silnik: ACV

Podziękował: 62 razy
Pomógł: 662 razy
Zdjęcia warte więcej niż słowa. Szlfowanie, ruststop ( na głębokie wżery ), epoksyd ( dwie warstwy ) i akryl ( dwie warstwy ) dwuskładnikowy z pistoletu i lakier, wklejenie szyby po tygodniu schnięcia.
Załącznik:
DSCN0888.JPG

Załącznik:
DSCN0890.JPG

Załącznik:
DSCN0891.JPG

Załącznik:
DSCN0892.JPG

Załącznik:
DSCN0929.JPG

Załącznik:
DSCN0930.JPG

Załącznik:
DSCN0934.JPG

Załącznik:
DSCN0940.JPG

Załącznik:
DSCN0948.JPG


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


_________________
"Światem rządzi miłość! Ja na przykład kocham się napić "
Jedyną rzeczą sprawiedliwie rozdzieloną między ludzi jest rozum,
jeszcze nie spotkałem osoby która stwierdziłaby, że ma go za mało


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 23 maja 2019, 19:04 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): środa, 22 maja 2019, 15:47
Posty: 15
model: BUS 97r
silnik: 2.4 D
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
Spróbował bym tak.
Wysusz auto. Poczekaj na dwa bardzo ciepłe dni. Jak już doschnie. Odtłuszczasz powierzchnię i naklej folie polimerową lub lepiej wylewaną. Tylko nie monomer bo szlag trafi bardzo szybko. Taki szerszy bryt z 10 cm. Twarda rakla wciśnij po uszczelkę, jeżeli się da. Wytrzyma do następnego malowania. Jak będziesz potrzebował instruktaż gdzie kupić folie i jak kleić daj znać. Postaram się wytłumaczyć. Co do malowania. To mnie wyszło przy belce drzwi przesuwnych. Wyczyściłem dałem Rstop i już po zimie ruda. Może nie jak u ciebie ale są plamy.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 29 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  

Administracja t4-forum.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresci wypowiedzi zamieszczanych przez uzytkownikow Forum.
Forum uruchomione w dniu: niedziela, 11 kwietnia 2010, 09:52.
Powered by phpBB