T4-forum.pl
https://www.t4-forum.pl/

stary a nowy przod T4
https://www.t4-forum.pl/viewtopic.php?f=25&t=2648
Strona 1 z 1

Autor:  JOHNSON [ wtorek, 26 lipca 2011, 16:14 ]
Tytuł:  stary a nowy przod T4

Witam.Mam pytanko.Czy podluznica w starym modelu T4 jest taka sama jak po liftingu?przypuszczam ze tak ale chce sie upewnic i czy zrobienie ze starego przodu na przod po liftingu to tylko wymiana blotnnikow lamp maski atrapy?

Autor:  slimak [ wtorek, 26 lipca 2011, 16:50 ]
Tytuł:  Re: stary a nowy przod T4

Podłużnice są takie same ale do wymiany jest więcej niż wymieniłeś czyli chłodnica, pas przedni, zderzak, ucho do holowania i pewnie jeszcze coś.

Autor:  chemik211 [ wtorek, 26 lipca 2011, 17:23 ]
Tytuł:  Re: stary a nowy przod T4

Zderzak zależności który rok auta

Autor:  slimak [ wtorek, 26 lipca 2011, 17:30 ]
Tytuł:  Re: stary a nowy przod T4

Jeśli zmieniasz przód na nowy zderzak do wymiany, bez względu na rok.

Autor:  chemik211 [ wtorek, 26 lipca 2011, 18:52 ]
Tytuł:  Re: stary a nowy przod T4

Nawet jeśli już są okrągłe zderzaki, zawsze myślałem że są te same

Autor:  slimak [ wtorek, 26 lipca 2011, 18:57 ]
Tytuł:  Re: stary a nowy przod T4

Nie, różnią się mocowaniami. Stary okrągły jest mocowany pod rejestracja, nowy pod przednim pasem.

Autor:  chemik211 [ wtorek, 26 lipca 2011, 19:15 ]
Tytuł:  Re: stary a nowy przod T4

To lepiej napisz jak się ściąga nowy liftingowy zderzak może być na PW

Autor:  slimak [ wtorek, 26 lipca 2011, 20:28 ]
Tytuł:  Re: stary a nowy przod T4

Ściągasz przedni pas i odkręcasz śruby pod nim. Potem śruba w nadkolu i pod zderzakiem i możesz wyciągać zderzak.

Autor:  Kenobi [ wtorek, 26 lipca 2011, 20:49 ]
Tytuł:  Re: stary a nowy przod T4

aby odkręcic pas pod lampami należy wyjąc kierunki - po nimi są śruby ukryte, oraz grila
sam pas jeszcze trzyma się błotnika na wsuwkach plastikowych z zatrzaskiem - trzeba wsadzic rękę i nacisnąc dopiero wtedy ciągniesz do przodu

Autor:  Żybis [ wtorek, 26 lipca 2011, 22:22 ]
Tytuł:  Re: stary a nowy przod T4

Jeszcze co do nowego "ryja" to potrzebne są fartuchy które trzeba wspawać

Autor:  slimak [ wtorek, 26 lipca 2011, 22:50 ]
Tytuł:  Re: stary a nowy przod T4

Masz na myśli te trójkątne blachy pod błotniki? Widziałem przykręcane.

Autor:  Żybis [ środa, 27 lipca 2011, 09:01 ]
Tytuł:  Re: stary a nowy przod T4

Tak , ja tylko spawane

Autor:  JOHNSON [ środa, 27 lipca 2011, 13:15 ]
Tytuł:  Re: stary a nowy przod T4

Dziekuje koledzy za info wnioskuje z tego ze nie oplaca mi sie przerobka ze starego na nowy

Autor:  pacark [ środa, 27 lipca 2011, 16:03 ]
Tytuł:  Re: stary a nowy przod T4

slimak napisał(a):
Masz na myśli te trójkątne blachy pod błotniki? Widziałem przykręcane.


chyba do 95r były spawane a po 95r przykręcane, ale pewny nie jestem

Autor:  olek [ czwartek, 28 lipca 2011, 11:54 ]
Tytuł:  Re: stary a nowy przod T4

To tak na szybko co pamiętam bo bardzo niedawno to robiłem.
Błotniki + reperaturki pd strony drzwi, przykręcane, reperaturki od strony komory silnika, przykręcane.
Lampy + kierunki
Zderzak
Maska
Zawiasy trzeba zmieniać, tą część na masce i tą na podszybiu także.
2 grile
Pas dolny i górny
Okulary do lamp
Chłodnica
Węże do chłodnicy
To wszystko co pamiętam.
Acha i jak masz osłonę silnika od spodu to niestety nie za bardzo pasuje, mam ten problem obecnie.

Autor:  Kloit777 [ piątek, 12 czerwca 2015, 10:59 ]
Tytuł:  Re: stary a nowy przod T4

olek czy trzeba zmienić te zawiasy cyt."Zawiasy trzeba zmieniać, tą część na masce i tą na podszybiu także." ?
Zabieram się do przekładki a wolę wiedzieć do przodu co mnie może niemiłego spotkać.

Autor:  xxxkamil [ piątek, 12 czerwca 2015, 13:42 ]
Tytuł:  Re: stary a nowy przod T4

Olek logowal sie ostatni raz rok temu więc chyba ci już nie odpowie. A zawiasy trzeba zmieniać jeśli sa starego typu takie norzyce które się blokowały bez podpórki maski. Ty masz ACV więc raczej już masz nowsze zawiasy i twoje będą ok.

Autor:  slimak [ piątek, 12 czerwca 2015, 14:45 ]
Tytuł:  Re: stary a nowy przod T4

Może warto sprecyzować ile rodzajów przodu miał T4:
- stary (błotniki zgrzewane)
- poliftowy krótki
- poliftowy długi.

Autor:  peters [ niedziela, 14 czerwca 2015, 12:33 ]
Tytuł:  Re: stary a nowy przod T4

Dokładnie tak jak pisze kolega Ślimak,musimy wiedzieć co mamy. Ja mam poliftowy długi i fartuchy są spawanie do karoserii 2001 rok.Są na nich nakładki tzw blachy co są przykręcanie obustronnie dzieki czemu błonnik wymieniamy w pare minut. Jak ktos ma jakieś blacharskie elementy na zbyciu do przeróbki to proszę o kontakt przez PW. Szczególnie potrzebuje fartucha prawego i zawiasy co są w podszybiu.

Strona 1 z 1 Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/