Witamy na forum transportera T4!
WAŻNA INFORMACJA DLA REJESTRUJĄCYCH SIĘ NA FORUM: Z uwagi na niezwykle zaciekłe ataki "botów internetowych" próbujących stworzyć liczne wirtualne konta zmuszeni byliśmy zmodyfikować standardowy proces tworzenia nowego konta na forum. Zaskoczeniem może być konieczność wypełnienia rubryki "pytanie - odpowiedź". Pytanie: Jak wabił się pies z czołgu 102?
Rejestracja na T4-forum.pl jest przywilejem, nie obowiązkiem. Pamiętaj jednak, że przywilej ten może zostać w każdej chwili odebrany, dlatego prosimy: stosuj się do zasad panujących na naszym forum. Zależy nam, by Wasze wizyty na Forum były dla każdego przyjemnością, a kontakt z innymi userami i administracją opierał się na wzajemnym szacunku. Większość kwestii określa Regulamin, od niego zacznij korzystanie z forum, czytając wszystko dokładnie.
I
WAŻNE INFORMACJE DLA NOWYCH UŻYTKOWNIKÓW FORUM:
-każdy z trzech pierwszych postów usera z grupy "
Nowi Użytkownicy" musi zostać zatwierdzony przez administratora lub moderatora;
-z chwilą zaakceptowania trzeciego postu nowy user automatycznie przechodzi do grupy "
Zarejestrowani Użytkownicy" i uzyskuje pełny dostęp do zasobów i funkcji T4-forum.pl, które nie są dostępne dla nowych użytkowników czyli:
-możliwość samodzielnego pisania postów i tworzenia nowych wątków;
-dostęp do prywatnych wiadomości;
-dostęp do działu "Giełda"
-dostęp do forumowego czata.
Napisanie na Forum pierwszego postu oznacza przeczytanie, zrozumienie oraz przyjęcie do wiadomości i przestrzegania poniższego Regulaminu:
II.
REGULAMIN1. Jeżeli nowy uczestnik forum od pierwszych swoich postów wykazuje, że nie przeczytał regulaminu, przeczytał go niedokładnie lub bez zrozumienia, bądź zrozumiał, a mimo to nie stosuje się do niego, będzie miał natychmiast (bez ostrzeżenia) zablokowaną możliwość pisania na forum.
2. Zakaz umieszczania zdjęć powszechnie uznanych za obraźliwe.
3. Zakaz umieszczania tego samego postu (tematu) w kilku działach.
4. Tematy niezgodne z tematyką danego Forum (tzw. NTG) będą przenoszone do odpowiadających tematyce, zamykane lub całkowicie usuwane. Dyskusje o innych modelach samochodów będą usuwane.
5. Tematy zdublowane (o tej samej tematyce) będą kasowane.
6. Posty bezsensowne lub bardzo odbiegające od tematu będą usuwane.
7. Tytuł tematu powinien jak najdokładniej określać czego ów temat dotyczy. W przeciwnym wypadku patrz pkt 6.
8. Moderatorzy i Administrator mają prawo do usunięcia postu, który obraża w jakiś sposób innych użytkowników.
9. W ekstremalnych przypadkach dostęp do forum będzie zablokowany (ban).
10. Sygnatura nie może zawierać więcej niż jednej grafiki (zdjęcie) oraz ma mieć "przyzwoitą" długość (wielkość). Również umieszczanie ogłoszeń czy emotek nie jest dobrze widziane i może spowodować usunięcie wpisu.
11. Zakaz prowadzenia prywatnych wojen.
12. Zakaz poruszania tematów związanych z polityką.
13. Zwalczane będą wszelkie przejawy chamstwa.
14. Użytkownik nie może używać takiego samego avatara jak Administrator lub Moderatorzy. Avatar nie może zawierać treści wulgarnych ani obraźliwych.
15. Zakaz używania przekleństw i wulgaryzmów (nie tylko w języku polskim). Mowa tutaj również o wygwiazdkowanych (***, $@^%$^) itp słowach.
Ponieważ nie ma i nie będzie na naszym forum przyzwolenia na używanie słów powszechnie uznawanych za wulgarne każdorazowe przekleństwo (również wykropkowane) zaowocuje nie tylko edytowaniem wulgaryzmu ale też bezwzględnym udzieleniem autorowi wypowiedzi ostrzeżenia. Trzy ostrzeżenia będą oznaczały 30 dniowy ban a jeśli mimo to user ponownie załamie regulamin zostanie bezterminowo usunięty z naszego forum.
16. Uwagi o błędach ortograficznych czy interpunkcyjnych, oraz wszelkie słowne utarczki załatwia się prywatnymi wiadomościami (PW).
17. Na Forum nie można zamieszczać reklam innych For.
18. Moderatorzy i Administrator mają prawo do zamknięcia tematu w przypadku gdy jego autor dowiedział się tego, czego chciał, lub dyskusja odbiega od początkowych założeń (tzw. OT).
19. Sprawy typu "przyślij też do mnie na
moj_mail@adres.pl" załatwia się prywatnymi wiadomościami (PW). Posty tego typu będą usuwane.
20. Wszelkie przejawy nabijania postów będą skrupulatnie zwalczane. Rozumie się przez to również posty typu "Gdybym wiedział to bym Ci powiedział, ale nie wiem" jak również posty jednego autora pisane jeden pod drugim.
21. Zabrania się używania dwóch lub więcej kont przez jedną osobę lub zakładania kolejnego konta aby uniknąć nadzoru.
22. Zamieszczenie na forum pierwszego postu jest równoznaczne z wyrażeniem przez autora zgody na publikację jego wypowiedzi.
23. Napisane posty, ich treść oraz zawarte w nich informacje stają się własnością forum i w przypadku usunięcia lub zbanowania konta użytkownika mogą pozostać na forum .
24. W razie wątpliwości lub problemów z funkcjonowaniem forum należy skontaktować się z którymś z
moderatorów lub też opisać problem w wątku
Problemy techniczne.
25. Niedozwolone jest publiczne zwracanie uwagi innym użytkownikom, że złamali regulamin. To robota dla administratora lub moderatora, zajmą się tym we właściwy sposób.
26. Nie będziemy tolerować analfabetyzmu. Post ma być czytelny i zrozumiały. Zdania oraz nazwy własne pisane z wielkiej litery, ze znakami interpunkcyjnymi i spacjami po nich (a nie przed nimi). Jeśli ktoś chce pisać posty bez polskich znaków diaktrycznych, to nie stanowi to żadnego problemu, lecz zasady ortografii i interpunkcji nadal obowiązują. Również pisanie z włączonym CapsLockiem co powszechnie uważane jest za krzyk nie będzie tolerowane. Posty pisane tzw. pismem pokemonów będą natychmiast kasowane a ich autor usunięty z forum bez ostrzeżenia.
27. Osoby nie przestrzegające Regulaminu otrzymają ostrzeżenie. Trzecie ostrzeżenie oznacza BAN.
28. Osoby działające na niekorzyść forum będą wykluczane z Forum (banowane).
29. Wszelkie umieszczanie odnośników stron XXX będą usuwane z zakazem wejścia na forum.
III.
ADMINISTRATOR1. Administrator ma prawo w każdej chwili zmienić regulamin dlatego też warto tu czasem zaglądnąć.
2. Administrator nie ponosi żadnej odpowiedzialności za merytoryczną treść postów zamieszczanych na forum.
3. Administrator nadzoruje działanie Forum i przyjmuje wszelkie uwagi na ten temat w dziale Sami swoi -->
Zmiany na forum