T4-forum.pl

Forum dyskusyjne posiadaczy i sympatyków VW Transportera T4!


Teraz jest niedziela, 14 sierpnia 2022, 15:11

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 19 ] 
Autor Wiadomość
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 31 marca 2012, 10:43 
Offline
podteczkownik raczkujący
Avatar użytkownika

Dołączył(a): sobota, 15 października 2011, 18:49
Posty: 43
model: Transporter
silnik: AJT

Podziękował: 1 raz
Pomógł: 2 razy
Witam.Wymieniłem w swoim AJT wtryski na inne.Są to wtryskiwacze z silnika AFN 1.9 TDI pochodzące z golfa III. Po co była ta wymiana? Po to aby lepiej palił i jeździł bigsmile .Oczywiście można by było założyć wtryski od T4 z wersji 150 konnej lub tak zwane 216, ale to są inne koszty.Zakup wtrysków z osobówki w dobrym stanie 300-400zł, zakup 216(900zł nowe) lub z AHY(600-800) .
Pokażę jak to zrobić.
Po pierwsze i najważniejsze to narzędzia.WD-40, rozpuszczalnik lub aceton, nowe wężyki przelewowe, nowe podkładki pod wtryski, komputer z Vagiem.

1.Rozkręcamy przednią część auta tak żeby mieć lepszy dostęp do silnika,odkręcamy również "wannę" pod silnikiem.Ja mam dołożony intercooler ,który też wykręciłem.Jak już mamy dostęp do wtrysków odkręcamy metalowe przewody paliwowe z góry wtrysków, oraz odkręcamy przewody od pompy paliwa.Do tego używamy klucz 17.Przewody są złączone plastikowymi spinkami których nie rozłączamy. Odkręcamy lewą grupę rurek(potrójną) później prawą (podwójną).
Obrazek

Obrazek

Obrazek



2.Teraz wykręcamy mocowanie wtryskiwaczy.Są one przykręcone śrubą imbusową 6.Trzeba również ściągnąć kapturki ze świec żarowych, aby nie przeszkadzały.
Obrazek

Obrazek

Obrazek

3.Po odkręceniu mocowań trzeba wyjąć wtryskiwacz do góry, nie jest to takie proste.Po latach wtrysk dość mocno siedzi w swoim gnieździe, aby ułatwić zadanie należy popsikać WD-40 lub innym środkiem na około wtryskiwacza.Odczekać parę minut i przy pomocy klucza 15 ruszamy wtrysk prawo-lewo jednocześnie wyciągając go do góry.Przy wtrysku sterującym trzeba rozłączyć wtyczkę z kablem na dole.
Obrazek

Obrazek

4.Jak już mamy wtryski wyjęte z głowicy, czyścimy gniazdo przy pomocy szmaty nawiniętej na śrubokręt i zamoczonej w rozpuszczalniku lub innym płynie.Przed założeniem wtrysków wkładamy nową miedzianą podkładkę.
Obrazek

5.Wkładamy wtryski i przykręcamy mocowania.Trzeba to zrobić z umiarem, najlepiej sprawdzić z jaką siłą należy dokręcić śruby.Ja nie mam klucza dynamometrycznego ,więc dokręcałem "na oko". Przy wtrysku sterującym będzie trochę zabawy z dopasowaniem metalowego przewodu, ponieważ wtrysk z AFN jest dłuższy niż ten oryginalny z AJT.Trzeba delikatnie wyginając dopasować koniec rurki do gniazda od góry wtrysku.Wtrysk z AFN-a ma za krótki kabel który trzeba wydłużyć kabelkiem o podobnym przekroju.Zlutować i porządnie zaizolować.
Obrazek

6.Przykręcamy rurki paliwowe na dole pompy, zakładamy nowe wężyki przelewowe.Na wtryskach na razie nie dokręcamy nakrętek, bo trzeba jeszcze odpowietrzyć przewody paliwowe.W tym celu należy pokręcić rozrusznikiem do momentu aż ropa zacznie wylatywać przez nakrętki we wszystkich wtryskach.Dopiero wtedy dokręcamy nakrętki.
Obrazek

7.Po skręceniu wszystkiego do kupy auto zapaliło z pół obrotu.Na zimnym chodziło bardzo dobrze ale po osiągnięciu temperatury na wolnych obrotach zaczęło rzucać silnikiem.Należy zmienić dawkę paliwa ponieważ jest za wysoka.Oryginalnie miałem 2.6 Mgr .Ruszyłem nastawnikiem i zmieniłem na 3.6Mgr. Rzucanie ustało, silnik chodzi równo.Kąt wtrysku zmienił się z 48-51 na 46-48 czyli jest w normie i nie będę przestawiał.

Jazda próbna i rogal na twarzy bigsmile Ciągnie równo od dołu i co najważniejsze bezdymnie.Nie wiem ile wzrosła moc i moment, myślę że taki zabieg dał ok 5-10KM i 10-20Nm więcej.Może i nie dużo ale jest podstawa pod program na 130KM.


_________________
Nie ma nic niemożliwego dla człowieka, jeśli nie musi tego sam robić.



Za ten wpis autor Dżygit podziękował: Kenobi (sobota, 31 marca 2012, 17:29)
  Statystyki: 4.55%
Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 31 marca 2012, 17:05 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 22 listopada 2010, 14:52
Posty: 1429
Lokalizacja: obrzeża Kotliny Kłodzkiej
opis: " Sekcja Dolnośląsko-Opolska!"
model: transporter
silnik: 2,5tdi

Podziękował: 225 razy
Pomógł: 33 razy
Bardzo ładnie <brawo>


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 31 marca 2012, 18:24 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 00:21
Posty: 17
model: Caravelle
silnik: AHY+

Podziękował: 1 raz
Pomógł: 0 razy
Wtryski 0.216 są wlasnie z AHY, AXG


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 31 marca 2012, 18:43 
Offline
podteczkownik raczkujący
Avatar użytkownika

Dołączył(a): sobota, 15 października 2011, 18:49
Posty: 43
model: Transporter
silnik: AJT

Podziękował: 1 raz
Pomógł: 2 razy
Zgadzam się że 0.216 to rozmiar otworków w końcówce wtryskiwacza z wyżej wymienionych silników.Oryginalne AJT mają 0.184 czyli takie jak 1.9 tdi 90-konne. Wtryski z ACV maja otworki 0.205 czyli takie jak w AFN 110 koni.


_________________
Nie ma nic niemożliwego dla człowieka, jeśli nie musi tego sam robić.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 1 kwietnia 2012, 11:36 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): czwartek, 2 lutego 2012, 12:25
Posty: 44
model: Caddy Life
silnik: 1.9 TDI

Podziękował: 6 razy
Pomógł: 0 razy
Fajny zabieg, ja zaczynam mieć kłopoty z ukł. wtryskowym w AJT a on ma oryginalne wtryski STANADYNE, ciekawa zmiana.
Jestem laikiem w układach wtryskowych i sterowaniu, ale jeśli wtrsyki mają większy otwór i dawkę zmieniłeś z 2.6 na 3.6 to czy nie znaczy, że oryginalna dawka nie jest za wysoka tylko jest zbyt niska?? (Nie znam się więc proszę mnie nie opr..:))


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 1 kwietnia 2012, 14:27 
Offline
podteczkownik raczkujący
Avatar użytkownika

Dołączył(a): sobota, 15 października 2011, 18:49
Posty: 43
model: Transporter
silnik: AJT

Podziękował: 1 raz
Pomógł: 2 razy
W przypadku pomp rotacyjnych w silnikach TDI dawka paliwa im bliżej zera ,tym większa.Czyli 2.6Mgr jest większa niż 3.6Mgr.W silniku 1.9 tdi AFN fabrycznie jest ustawiona na 4.0-4.2 po zmianie na 3.2-3.4 jest zdecydowana poprawa osiągów i przyśpieszenia zwłaszcza z dołu.Silnik dostaję więcej paliwa.Ale też są minusy tego, może bardziej kopcić.


_________________
Nie ma nic niemożliwego dla człowieka, jeśli nie musi tego sam robić.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 1 kwietnia 2012, 21:07 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): czwartek, 2 lutego 2012, 12:25
Posty: 44
model: Caddy Life
silnik: 1.9 TDI

Podziękował: 6 razy
Pomógł: 0 razy
I już dużo więcej wiem, dzięki


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 1 kwietnia 2012, 21:18 
Offline
podteczkownik raczkujący
Avatar użytkownika

Dołączył(a): piątek, 28 stycznia 2011, 18:58
Posty: 81
Lokalizacja: KOL
model: CARAVELLE
silnik: 102/150

Podziękował: 3 razy
Pomógł: 0 razy
Przy wyciąganiu wtrysków można sobie tez spróbować poluźnić śrubę mocującą wtrysk i zakręcić parę razy silnikiem przy odłączonej pompie, kompresja może ale nie musi podnieś wtrysk do góry, mowa o wtryskach z tdi nie wkręcanych w głowicę bezpośrednio.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 15 kwietnia 2012, 17:41 
Offline
podteczkownik raczkujący
Avatar użytkownika

Dołączył(a): piątek, 3 lutego 2012, 11:45
Posty: 11
Lokalizacja: Czarna Białostocka/Warszawa
opis: DOKA SYNCRO, 1999
model: T4
silnik: 2.5 TDI ACV

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
Witam serdecznie!
4 lata temu kupiłem urzeźbionego t4, w starej budzie 2.5 tdi acv z wersją 88km. 150 tys bez przeszkód. Teraz pompa umarła, po regeneracji pompy padł wtrysk sterujący - lukas. Szarpie autem i v max to 70 km/h.
Ciekawy temat, i mam zamiar wykonać taki zabieg wymiany wtryskiwaczy na z 1.9 tdi. Ciekawi mnie ile całość może kosztować kompleksowo? Inaczej, ile powinno kosztować?


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 22 kwietnia 2012, 20:41 
Offline
podteczkownik raczkujący
Avatar użytkownika

Dołączył(a): piątek, 3 lutego 2012, 11:45
Posty: 11
Lokalizacja: Czarna Białostocka/Warszawa
opis: DOKA SYNCRO, 1999
model: T4
silnik: 2.5 TDI ACV

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
Jestem po wymianie wtryskiwaczy w swoim T4.
Marcin pompiarz z pod warszawskich Jawczyc za wymianę i wtryski od 1.9 tdi policzył 650 zł.
Polecam, autko nie kopci na zimnym i wreszcie jeździ:).
Może przydałoby się zwiększyć dawkę na pompie.
Pozdrawiam.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 29 kwietnia 2012, 15:04 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): piątek, 10 lutego 2012, 20:47
Posty: 55
model: t4
silnik: 2.4d

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 5 razy
A jak ze spalaniem po takim zabiegu??? Teoretycznie powinno spaść;)


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 7 maja 2012, 20:31 
Offline
podteczkownik raczkujący
Avatar użytkownika

Dołączył(a): piątek, 3 lutego 2012, 11:45
Posty: 11
Lokalizacja: Czarna Białostocka/Warszawa
opis: DOKA SYNCRO, 1999
model: T4
silnik: 2.5 TDI ACV

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
Spalanie 7,3:P


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 29 lipca 2013, 19:57 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): piątek, 3 maja 2013, 19:31
Posty: 6
model: t4
silnik: acv

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
Czytając posty na forum często spotykam się z błędami odnośnie korekty ilości wtrysku
na wolnych obrotach.

Odnośnie wartości wyświetlanych, to ilość wtryskiwanego paliwa na wolnych obrotach
podawana jest w wartościach rzeczywistych mg/R czyli miligramy na cykl,
tak samo jest podawana ilość powietrza w miligramach na cykl, jak również wszelkie pomiary
temperatury czy ciśnienia są wartościami prawdziwymi, czyli jak czegoś jest więcej to jest więcej.
Np. temperatura 30st. C jest większa od 25st. C
jak również pomiar przepływu powietrza, wartość 850 mg/R jest większą niż 375 mg/R
czyli tak samo jest z wtryskiem wartość 3.6 mg/R jest wartością większą niż 2.6 mg/R
Natomiast nawiązując do wymienionych wtryskiwaczy z większymi dyszami, logika jest taka:
że przy większych otworkach aby wtryskiwacz nie lał to musi wtryskiwać paliwo pod większym ciśnieniem,
natomiast aby pompa otwarła wtryskiwacz musi dłużej dawać wyższe ciśnienie co w komputerze z nie zmienionym softem
przekłada się na przestawienie dawki na wyższą ( z 2.6 mg/R na 3.6 mg/R) co w rzeczywistości wcale nie musi być ilościowo więcej paliwa.
Inną sprawą jest przeprogramowywanie wartości w nastawach podstawowych nie wiadomo
dlaczego logika jest odwrotna i aby mieć więcej trzeba wpisać mniej.
Tak więc trzeba rozgraniczyć czy się podaje wartość w adaptacji np. zmiana z 3768 na 3800,
czy podaje się zmianę w bloku wartości mierzonych, w tym wypadku na mniej.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 8 sierpnia 2013, 14:12 
Offline
podteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): czwartek, 9 grudnia 2010, 23:31
Posty: 194
Lokalizacja: Krosno
opis: TDI
TYLKO DLA
INTELIGENTNYCH
model: T4 LONG
silnik: 2.5TDI AJT

Podziękował: 2 razy
Pomógł: 5 razy
u mnie też umarł wtrysk sterujący a poza tym pozostałe są już na wykończeniu.Stoję teraz przed trudnym wyborem co założyć aby było lepiej jak oryginalnie????


_________________
TDI----TYLKO DLA INTELIGENTNYCH!!!!


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 12 września 2013, 11:16 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): piątek, 3 maja 2013, 19:31
Posty: 6
model: t4
silnik: acv

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
Właśnie jestem po wymianie wtrysków na 210 od AEL (ciągnie płynnie od samego dołu).
Dostałem cenną radę od znajomego którą warto się podzielić.
Wtrysków nie należy poluzowywać przez obruszanie kluczem,
gdyż można go rozkręcić i rozkalibrować.
Ja pospawałem sobie wybijak, to znaczy do nakrętki pasującej na gwint
wtryskiwacza przyspawałem pręt z grzybkiem w postaci dużej podkładki.
Duży młotek bez trzonka nakładem na pręt, całość nakręcam na wtrysk,
odkręcam pół obrotu i suwając młotkiem po prowadnicy wybijam wtrysk na zewnątrz.
Czynność prosta bez ryzyka uszkodzenia sprzętu.

Dużo szukałem w necie ale nigdzie nie mogę znaleźć informacji jakiej wielkości
są fabryczne dysze wtrysków do ACV 97r.
Za odpowiedź z góry dziękuję.


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 22 maja 2017, 16:39 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): środa, 2 grudnia 2015, 14:03
Posty: 54
model: transporter 2002r
silnik: 2,5 TDI AJT

Podziękował: 1 raz
Pomógł: 0 razy
Witam, przepraszam, że odkopie temat, ale taka informacja może się przydać tym, którzy planują wymiane wtrysków, a nie są pewni jak po dłuższym czasie taka modyfikacja wpłyneła na zachowanie się auta.

Jak po dłuższym czasie użytkowania oceniacie wymiane wtrysków na 1,9tdi ? Czy auto spisuje się po tej modyfikacji bez zarzutu ? Będe wdzięczny za odpowiedź.


_________________
Kreator stron www


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 26 lutego 2022, 15:54 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): czwartek, 18 lipca 2013, 17:23
Posty: 60
model: t4
silnik: 2,5=102km

Podziękował: 2 razy
Pomógł: 1 raz
Kompendium wiedzy na temat wtryskiwaczy w naszych TDI:

Wtryski z ACV maja otworki źródło /wuzetem.pl / informuje o średnicy 0,175mm, co chyba jest najbardziej prawdopodobne.

Przy demontażu można poluzować mocowanie i zakręcić rozrusznikiem, jeżeli nie dysponujemy wybijakiem.

NR BOSCH 0433175150,
ZESTAW 2437010059,
ASLA150P706,
SEAT LEON, TOLEDO, SKODA OCTAVIA, VW GOLF IV, GOLF III, POLO, JETTA, CADDY, VENTO, AUDI A3, SILNIK 1,9 TDI, 66kW, (90KM), KOD SILNIKA: ALH, ALE, AHU,
VW T4 2,5TDI, 65-80kW, 0,175 mm

Pełne określenie:
DSLA 150P357 - otworki rozpylające o średnicy 0,187mm.Silnik AHU,ALE,AFF 1,9TDi.

DSLA150P706 - 0,175 mm silniki ALH,ALE 1,9TDi oraz 2,5 TDi ACV
0 433 175 150 nr BOSCH
ZESTAW NAPRAWCZY WTRYSKIWACZA BOSCH
2437010059 = 0 433 175 150

NR BOSCH 0433175087, ZESTAW BOSCH 2437010082,
PDSLA150P502
AUDI 2,5 TDI 103 kW, SILNIK AEL, VOLVO 850, S70, V70, 2,5 TDI, 103 kW, 140KM, SILNIK D5252T,
średnica otworków 0,210mm, do wtryskiwacza 0432193786, 0432193807, 0432193771, 0432193784, 046130201f


NR BOSCH 0433175093, ZESTAW BOSCH 2437010077
PDSLA150P520
VW BORA, PASSAT, SHARAN, VENTO, GOLF III, IV, AUDI A4, A6, FORD GALAXY, SEAT TOLEDO, CORDOBA, IBIZA, LEON, SKODA OCTAVIA, 1,9 TDI 81 kW, KOD SILNIKA AFN AHF AVG AFF AGR ALH ALE,
średnica otworów 0,205mm,
WTRYSK 028130201S

NR BOSCH 0433175058, BOSCH ZESTAW 2437010083,
FIRAD ASLA150P357,
VW AUDI SEAT SILNIK 1,9 TDI 66 kW 90KM, KOD SILNIKA: 1Z; AFF; AHU;
średnica otworków 0,185mm, 028130201G

NR BOSCH 0433175072, ZESTAW BOSCH 2437010076
PDSLA150P442
LEON, TOLEDO, CORDOBA, IBIZA, 1,9SDI, 1,9TDI, 90KM VW BORA,
1,9SDI, KOD SIL: ASV, AQM, AGR, ACV, AUF, AYC, AXL, AGX, AGP,
TRANSPORTER T4, LT, AUDI A3, OCTAVIA, 2,5TDI, 1.9 TDI,
średnica otworów 0,185mm 0432193823 074130201c


NR BOSCH 0433175176, ZESTAW BOSCH 2437010060,
DSLA150P764
VW 2,5 TDI 111 kW, KOD SILNIKA AHY, T4 Transporter
średnica otworków 0,216 mm, podkładka F00VC17505
DSLA150P764 +30 średnica otworków 0,230 mm
DSLA150P764 +60 średnica otworków 0,260 mm


NR BOSCH 0433175239, 2437010111,
DSLA 150 P 873,
AUDI A3 1,9TDI, SKODA OCTAVIA 1,9 TDI 110KM, VW BORA, GOLF IV, POLO, 1,9TDI,
SEAT LEON, TOLEDO, SILNIK 1,9 TDI 81 kW, (110 KM), KOD SILNIKA: ASV,
0432193595, 0432193594


0.216 mają symbol DSLA 150 P 764 i są z silników AHY, AXG z transporterów



Niezależnie od producenta - te oznaczenia są stosowane przez wszystkich i wybijane na korpusie rozpylacza. Dodatkowo mogą się różnić pierwszą literą i przykładowo FIRAD będzie miał ASLA...WZM - PDSLA...itd
2437010084 (P280-) 2,5 TDI SILNIK_115KM AAT
2437010076 (P442) 1,9 TDI SILNIK AGR + 2,5 TDI SILLNIK AGX,AHD,BBF,APA,AXC,AYC,BBE
2437010083 (P357) 1,9 TDI SILNIKI_90KM 1Z,AHU,ALE,AFF średnica otworków 0,185mm
2437010082 (P502) 2,5 TDI SILNIK_140KM AEL średnica otworków 0,210mm
2437010077 (P520) 1,9 TDI SILNIKI_110KM AHF,AFN,AVG średnica otworków 0,205mm
2437010059 (P706) 2,5 TDI SILNIKI_90-102KM AYY,ACV,AUF,AXL,AYC,ANJ + 1,9 TDI SILNIKI ALH,ALE, średnica otworków 0,175 mm
2437010060 (P764) 2,5 TDI SILNIK_150KM AHY,AXG średnica otworków 0,216mm z możliwością zamówienia większych średnic = tuning
2437010111 (P837) 1,9 TDI silnik ASV średnica otworków 0,205mm CIŚNIENIE OTWARCIA 220/230 BAR


Znalazłem w necie ciekawe porównanie wydajności dla wtrysków, co prawda nie ma podanej na 100%
NOZZLE FLOW%
150 P 706 100 0,175_mm CIŚNIENIE OTWARCIA 221-231 BAR
150 P 357 104.65 0,185_mm CIŚNIENIE OTWARCIA 190 BAR
150 P 520 120.93 0,205_mm 80x22x22mm CIŚNIENIE OTWARCIA 190,0 BAR
150 P 502 136.62 0,210_mm CIŚNIENIE OTWARCIA 220-240 BAR
150 P 764 139.6 0,216_mm

Ale dotarłem do katalogowych wartości przepływu dzięki współpracy z wuzetem.pl

Tak dla porównania:
P706 – 5x0,175; 850 cm3/min
P520 – 5x0,205; 1040 cm3/min
P502 – 5x0,215; 1185 cm3/min

Najlepszym odpowiednikiem rozpylacza P706 będzie rozpylacz P520. Rozstaw kątowy jest taki sam. Jeśli chodzi o rozpylacz P502 to ma przesunięcie kątowe o 1°, więc też nie było by problemu z tym że ma już znacznie większe otworki i mogą być problemy z dawkami.

Skok igły dla każdego z tych rozpylaczy jest taki sam więc nie będzie problemu z ustawieniem ciśnienia otwarcia.


Bardzo pomocny jest kontakt do polskiego producenta końcówek wtryskiwaczy:
Adam Jóźwiak
Konstruktor
e-mail: adam.jozwiak@wuzetem.pl
Tel. +48 22 27 03 453 | http://www.wuzetem.pl

Myślę, że uporządkowałem materiał do dalszych już świadomych decyzji i ewentualnych zmian.

Naniosłem także korekty informacyjne z postów poniżej.


Ostatnio edytowano sobota, 26 lutego 2022, 22:22 przez carol, łącznie edytowano 2 razy

Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 26 lutego 2022, 17:50 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): niedziela, 7 lipca 2019, 16:42
Posty: 41
Lokalizacja: dsw
model: multivan
silnik: axg

Podziękował: 2 razy
Pomógł: 0 razy
AXG ma końcówki 0.205


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 26 lutego 2022, 19:43 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:37
Posty: 12068
Lokalizacja: DW
opis: Artur
model: T4
silnik: 2.0 TDI VP
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 310 razy
Pomógł: 1002 razy
Acv ma wtryski 0,173mm


_________________
Nie pomagam na PW. Masz problem szukaj/pisz na forum


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 19 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  

Administracja t4-forum.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresci wypowiedzi zamieszczanych przez uzytkownikow Forum.
Forum uruchomione w dniu: niedziela, 11 kwietnia 2010, 09:52.
Powered by phpBB