T4-forum.pl

Forum dyskusyjne posiadaczy i sympatyków VW Transportera T4!


Teraz jest sobota, 27 kwietnia 2024, 18:33

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2 ] 
Autor Wiadomość
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 16 czerwca 2013, 13:36 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): niedziela, 16 czerwca 2013, 00:52
Posty: 1
model: T4
silnik: 2.5 TDI

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
Witam!
Posiadam VW T4 2.5TDI 102KM '99 i na trasie zauważyłem, że zaczął kopcić na biało, ale spadku mocy nie zauważyłem. Gdy zacząłem wykonywać logi już nie kopcił na biało. Powodem może być zły kąt wtrysku, bo chyba jest za wysoki?

Poniżej wykryte błędy:
17656 - Injection Start Regulation: Control Deviation
P1248 - 35-10 - - - Intermittent
18062 - Please check DTC Memory of Instrument Cluster
P1654 - 35-00 - -

00562 - Sensor for Oil Level/Temperature (G266)
30-00 - Open or Short to B+

01176 - Key
65-10 - Unauthorized - Intermittent

Logi statyczne:
Log (0 - 003)
Log (1 - 000)
Log (2 - 003)
Log (3 - 011)

Logi dynamiczne:
Log (0 - 000)
Log (1 - 003)
Log (2 - 008)
Log (3 - 011)
Log (4 - 010)


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 16 czerwca 2013, 13:57 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 11:23
Posty: 7427
Lokalizacja: Warszawa
opis: niech moc będzie z wami
model: Caravelle x 2
silnik: ACV i AHY

Podziękował: 72 razy
Pomógł: 801 razy
tragicznie rozjechany kąt wtrysku maks to 80-90 bez skutków ubocznych u ciebie ponad 170
17656 - ten bład też to sugeruje ( oznacza problemy z zaworem ustawiania kata wtrysku ) zawór N108 regulacji kąta nie wyrabia go nadgonic
ale jest pewien myk, ten błąd wyskakuje też gdy sam zawór jest uszkodzony ( to też powoduje przestawienie kąta ) lub jest przytkany układ paliwowy - gdy silnik dostaje za mało paliwa to ECU próbuje to nadgonic przyspieszaniem lub opóźnianiem kąta wtrysku
najrzadziej ten bład też pojawia się gdy jest uszkodzony wtrysk sterujący

ogólnie zrób jeszcze logi grupy 004, czyli właśnie samego kąta wtrysku

authority napisał(a):
18062 - Please check DTC Memory of Instrument Cluster
P1654 - 35-00 - -

to można olac, częsty błąd bez skutków ubocznych
authority napisał(a):
00562 - Sensor for Oil Level/Temperature (G266)
30-00 - Open or Short to B+

opisane na forum uszkodzenie czujnika temperatury oleju - po trzeciej wymianie na nowy sam uznasz, że trzeba to olac też
authority napisał(a):
01176 - Key
65-10 - Unauthorized - Intermittent

chwilowa zawiecha immo - jak odpala to też do olania


_________________
"Światem rządzi miłość! Ja na przykład kocham się napić "
Jedyną rzeczą sprawiedliwie rozdzieloną między ludzi jest rozum,
jeszcze nie spotkałem osoby która stwierdziłaby, że ma go za mało


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 24 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  

Administracja t4-forum.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresci wypowiedzi zamieszczanych przez uzytkownikow Forum.
Forum uruchomione w dniu: niedziela, 11 kwietnia 2010, 09:52.
Powered by phpBB