T4-forum.pl

Forum dyskusyjne posiadaczy i sympatyków VW Transportera T4!


Teraz jest sobota, 27 kwietnia 2024, 23:17

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 22 grudnia 2012, 19:42 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): poniedziałek, 15 listopada 2010, 20:13
Posty: 5
Lokalizacja: Podlasie
model: tdi
silnik: 2.5 TDI

Podziękował: 3 razy
Pomógł: 0 razy
Witam was bardzo ciepło :)
Oto moje logi, powodem ich zrobienia jest to, że na czwartym i piątym biegu prędkość silnika dochodzi do 2,5 rpm i czasami jest utrudniony zimny start silnika, długo kręci.

http://vaglog.rtnet.pl/tppl1986_108464.html
http://vaglog.rtnet.pl/tppl1986_108466.html
http://vaglog.rtnet.pl/tppl1986_108467.html
http://vaglog.rtnet.pl/tppl1986_108468.html
http://vaglog.rtnet.pl/tppl1986_108469.html
http://vaglog.rtnet.pl/tppl1986_108470.html
http://vaglog.rtnet.pl/tppl1986_108471.html
http://vaglog.rtnet.pl/tppl1986_108472.html
http://vaglog.rtnet.pl/tppl1986_108473.html
http://vaglog.rtnet.pl/tppl1986_108474.html
http://vaglog.rtnet.pl/tppl1986_108475.html
http://vaglog.rtnet.pl/tppl1986_108476.html


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 22 grudnia 2012, 21:28 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 15:16
Posty: 1258
Lokalizacja: Rzeszów
model: T4
silnik: 1.9 TDI AFN/1Z

Podziękował: 36 razy
Pomógł: 122 razy
Początek wtrysku do ustawienia + delikatne obniżenie dawki, reszta niby Ok po mojemu.



Za ten wpis autor mikoli podziękował: tppl1986 (sobota, 22 grudnia 2012, 22:48)
  Statystyki: 4.55%
Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 22 grudnia 2012, 21:38 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): poniedziałek, 15 listopada 2010, 20:13
Posty: 5
Lokalizacja: Podlasie
model: tdi
silnik: 2.5 TDI

Podziękował: 3 razy
Pomógł: 0 razy
Zauważyłem jeszcze że potencjometr gazu nie osiąga wartości 100 %, a przy logach dynamicznych było w podłogę.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 22 grudnia 2012, 21:57 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 11:23
Posty: 7427
Lokalizacja: Warszawa
opis: niech moc będzie z wami
model: Caravelle x 2
silnik: ACV i AHY

Podziękował: 72 razy
Pomógł: 801 razy
masz rację, powinno być minimum 99%


_________________
"Światem rządzi miłość! Ja na przykład kocham się napić "
Jedyną rzeczą sprawiedliwie rozdzieloną między ludzi jest rozum,
jeszcze nie spotkałem osoby która stwierdziłaby, że ma go za mało


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 22 grudnia 2012, 22:33 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 15:16
Posty: 1258
Lokalizacja: Rzeszów
model: T4
silnik: 1.9 TDI AFN/1Z

Podziękował: 36 razy
Pomógł: 122 razy
tppl1986 napisał(a):
Zauważyłem jeszcze że potencjometr gazu nie osiąga wartości 100 %, a przy logach dynamicznych było w podłogę.
Nie przyuważyłem, pedał gazu podregulujesz w starszych typach takim pokrętełkiem nad pedałem gazu, ewentualnie poprzez przestawienie dźwigienki na potencjometrze która jest na wieloklinie , a w nowszych pedał gazu jest spięty na wieloklinie z potencjometrem.



Za ten wpis autor mikoli podziękował: tppl1986 (sobota, 22 grudnia 2012, 22:48)
  Statystyki: 4.55%
Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 22 grudnia 2012, 22:34 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): poniedziałek, 15 listopada 2010, 20:13
Posty: 5
Lokalizacja: Podlasie
model: tdi
silnik: 2.5 TDI

Podziękował: 3 razy
Pomógł: 0 razy
Koledzy ale mimo tego wywala błąd 17656- poziom paliwa za niski, więc co może być tego przyczyną?
Nie mogę nigdzie znaleźć kodu do logowania, żeby zmienić dawkę paliwa i liczę na was Koledzy


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 22 grudnia 2012, 23:24 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 11:23
Posty: 7427
Lokalizacja: Warszawa
opis: niech moc będzie z wami
model: Caravelle x 2
silnik: ACV i AHY

Podziękował: 72 razy
Pomógł: 801 razy
co do błędu tu poczytaj:
viewtopic.php?f=9&t=5666&p=66747&hilit=17656#p66747

ten błąd oznacza problem z nastawnikiem początku wtrysku N108 na pompie
lub faktyczne problemy z przepływem paliwa typu zapchany filtr, lub smok w baku itp.


_________________
"Światem rządzi miłość! Ja na przykład kocham się napić "
Jedyną rzeczą sprawiedliwie rozdzieloną między ludzi jest rozum,
jeszcze nie spotkałem osoby która stwierdziłaby, że ma go za mało



Za ten wpis autor Kenobi podziękował: tppl1986 (niedziela, 23 grudnia 2012, 15:37)
  Statystyki: 4.55%
Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 23 grudnia 2012, 11:45 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 15:16
Posty: 1258
Lokalizacja: Rzeszów
model: T4
silnik: 1.9 TDI AFN/1Z

Podziękował: 36 razy
Pomógł: 122 razy
Kenobi napisał(a):
ten błąd oznacza problem z nastawnikiem początku wtrysku N108 na pompie
Tak jak pisałem wyżej, jest do ustawienia początek wtrysku, dlatego pojawia się ten błąd.
tppl1986 napisał(a):
Nie mogę nigdzie znaleźć kodu do logowania, żeby zmienić dawkę paliwa i liczę na was Koledzy

Tytuł: Zmiany w ECU za pomocą VAG-a (VCDS-a)


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 23 grudnia 2012, 13:34 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 11:23
Posty: 7427
Lokalizacja: Warszawa
opis: niech moc będzie z wami
model: Caravelle x 2
silnik: ACV i AHY

Podziękował: 72 razy
Pomógł: 801 razy
nie zgodzę się
u mnie początek wtrysku był bardziej przestawiony i taki błąd się nie pojawiał
będę twierdził, że to jest problem z nastawnikiem lub jego czujnikiem, a nie z samym ustawieniem początku wtrysku


_________________
"Światem rządzi miłość! Ja na przykład kocham się napić "
Jedyną rzeczą sprawiedliwie rozdzieloną między ludzi jest rozum,
jeszcze nie spotkałem osoby która stwierdziłaby, że ma go za mało


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 23 grudnia 2012, 13:38 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): poniedziałek, 15 listopada 2010, 20:13
Posty: 5
Lokalizacja: Podlasie
model: tdi
silnik: 2.5 TDI

Podziękował: 3 razy
Pomógł: 0 razy
Na początek sprawdzę przewody paliwowe i ustawię kąt wtrysku, być może to wystarczy...


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 25 stycznia 2013, 08:48 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): poniedziałek, 15 listopada 2010, 20:13
Posty: 5
Lokalizacja: Podlasie
model: tdi
silnik: 2.5 TDI

Podziękował: 3 razy
Pomógł: 0 razy
Koledzy problem zniknął nie musiałem nic robić, czasami tylko trudno jest zapalić za 1 razem.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 11 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 20 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  

Administracja t4-forum.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresci wypowiedzi zamieszczanych przez uzytkownikow Forum.
Forum uruchomione w dniu: niedziela, 11 kwietnia 2010, 09:52.
Powered by phpBB