T4-forum.pl

Forum dyskusyjne posiadaczy i sympatyków VW Transportera T4!


Teraz jest niedziela, 28 kwietnia 2024, 19:44

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 15 grudnia 2012, 17:54 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): wtorek, 13 listopada 2012, 21:34
Posty: 14
Lokalizacja: Ropczyce ....Rzeszów
model: t4 ACV T5 174km
silnik: ACV,axe

Podziękował: 3 razy
Pomógł: 0 razy
Witam wszystkich na forum, w moim T4 AJT mam podniesiona dawkę paliwa na 2,2 mg,dało się to zrobić Vagiem ,bez potrzeby przestawiania mechanicznie na pompie.Czy można poprzez adaptacje podnieść ciśnienie doładowania turbiny,oczywiście do górnej granicy tolerancji ciśnienia.Wiem ze grupa VW ma tolerancje tego ciśnienia zarówno dolna jak i górna granica nie pokaże błędów na Vagu.Mam Audi A3 1.9 TDI 110 km,turbinę o wiele bardziej słychać jak się wkręca na obroty,mimo że program fabryczny.W mojej T4 zostały wymienione wszystkie płyny ,filtry,wyczyszczony dolot,wycięty kat.i wymieniony rozrząd.Kąt wtrysku dokładnie ustawiony,mimo wszystko autko nie jest zbyt zrywne,wiem ze to tylko 88km.W kanale 3 mam trochę nie właściwe wskazania masy powietrza ...przepływomierz wskazuje wiecej niż komp.wylicza.Mam zatkany blaszką EGR,czy to tylko przez to?Kanał 3 adaptowałem ale masa rzeczywista od wyliczonej jednak odbiega,czy mozna coś z tym zrobić....


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 15 grudnia 2012, 23:45 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 15:16
Posty: 1258
Lokalizacja: Rzeszów
model: T4
silnik: 1.9 TDI AFN/1Z

Podziękował: 36 razy
Pomógł: 122 razy
Ciśnienia Vagiem nie podniesiesz, w kanale 003 będziesz miał różnice przy zaślepionym EGR i nie ma co grzebać w adaptacjach.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 15 grudnia 2012, 23:45 
Offline
teczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): sobota, 14 stycznia 2012, 22:14
Posty: 750
Lokalizacja: FSW
model: Caravelle
silnik: 2.5TDi

Podziękował: 12 razy
Pomógł: 40 razy
Ciśnienie na sprężarce podniesiesz nowym softem.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 16 grudnia 2012, 10:54 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): wtorek, 13 listopada 2012, 21:34
Posty: 14
Lokalizacja: Ropczyce ....Rzeszów
model: t4 ACV T5 174km
silnik: ACV,axe

Podziękował: 3 razy
Pomógł: 0 razy
..miałem kiedyś T4 z silnikiem ACV 102km,przyznam..totalna różnica do mojego AJT 88km,czy jest możliwość wgrania softu od ACV do AJT,wiem że mój nie ma interkulera,ma słabszą skrzynie .Ale nie używam go do przewozów ładunków ,najwyżej 100-200 kg,tak ze skrzynia i sprzęgło nie jest bardzo obciążone i pewnie da radę.Mieszkam w Ropczycach i nie bardzo mam gdzie wgrać dobry modyfikowany soft. W Rzeszowie jest firma auto-macher ,oni proponują zmodyfikowanie softu za jakieś 600 pln,ale nie mają hamowni i pewnie wgrywają jakieś gotowce ,mówiąc że to soft pod dany samochód.Soft od ACV w zupełności by mi wystarczył zwłaszcza że mam wolniejszą skrzynie biegów od ACV. Mam znajomego który trudni się elektroniką samochodową zawodowo i ma taki soft ,tak ze nie byłoby z tym problemu,czy samo wgranie softu wystarczy ,czy trzeba jeszcze jakieś inne zmiany zastosować?


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 16 grudnia 2012, 11:00 
Offline
teczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): sobota, 14 stycznia 2012, 22:14
Posty: 750
Lokalizacja: FSW
model: Caravelle
silnik: 2.5TDi

Podziękował: 12 razy
Pomógł: 40 razy
Ale to nie jest tak,że wgrywasz od ACVki.Żeby było dobrze to musisz zgrac co teraz masz i to powinni przerobić,lub mieć już przerobione ,ale pod ten program co masz.Teraz kwestia czy masz kompa na 1 czy na 2 wtyczkach.Jak na 2 to po kablu wgrasz ,jak na 1 to już musisz kompa rozebrać i trzeba wlutować coś.A coolera warto dołożyć ,nawet tu się pojawił za jakoś 2stówki.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 16 grudnia 2012, 11:11 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): wtorek, 13 listopada 2012, 21:34
Posty: 14
Lokalizacja: Ropczyce ....Rzeszów
model: t4 ACV T5 174km
silnik: ACV,axe

Podziękował: 3 razy
Pomógł: 0 razy
..przepraszam ,pewnie to za bardzo uprościłem.wiem że ACV ma wtryskiwacze dwu sprężynowe moja AJT jedno..i pewnie sa jeszcze jakieś różnice w sterowaniu tych silników skoro soft nie pasuje.Samochód mam z roku 2000 wiec pewnie po kablu się da wgrać soft


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 35 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  

Administracja t4-forum.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresci wypowiedzi zamieszczanych przez uzytkownikow Forum.
Forum uruchomione w dniu: niedziela, 11 kwietnia 2010, 09:52.
Powered by phpBB