T4-forum.pl

Forum dyskusyjne posiadaczy i sympatyków VW Transportera T4!


Teraz jest niedziela, 28 kwietnia 2024, 02:33

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 83 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5
Autor Wiadomość
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 24 lutego 2013, 20:02 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 15:16
Posty: 1258
Lokalizacja: Rzeszów
model: T4
silnik: 1.9 TDI AFN/1Z

Podziękował: 36 razy
Pomógł: 122 razy
duzutki napisał(a):
Grupa 000 nie była robiona w basic setting.
Silnik miał ponad 80 stopni,czyli ciepły.
No to zawór N 108 wyrównywał ile mógł, jednak nie dokońca co widać w grupie 004
W zasadzie ustawia się początek wtrysku w grupie 000 w trybie basic setting 2ga pozycja od lewej - zakres między 45 a 55, tak aby później w grupie 004 wartość Calculated pokrywała się z Actual przy wypełnieniu zaworu (Valve D.Cycle) na poziomie 40-60% na ciepłym silniku.
duzutki napisał(a):
Góral napisał(a):
Dokładnie, kąt lata za bardzo

Co może być tego przyczyną?
Może być rolka napinająca do wymiany, ewentualnie pompa już swoje ma, specjalnie nie przejmowałbym się o ile da się ustawić początek wtrysku.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 25 lutego 2013, 16:47 
Offline
podteczkownik raczkujący
Avatar użytkownika

Dołączył(a): piątek, 25 listopada 2011, 14:45
Posty: 132
model: T4
silnik: ACV

Podziękował: 22 razy
Pomógł: 4 razy
Cały pic polega na tym, że jak wjeżdżałem do warsztatu na ustawienie kątu wtrysku, pomarańczak jeździł normalnie. <vw>
Pewnie podłączyli kompa, coś poprzestawiali i sami nie wiedzą co.
Może coś przy tym zaworze N 108? I teraz źle czyta ustawienia pompy?
Chyba będę musiał poczekać z tym aż do wakacji i znów jechać kawał drogi pomarańczakiem baz mocy. I wstawić do kogoś kto ma pojęcie co zrobić. Bo mi już dawno pomysłów brak.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 8 maja 2013, 09:36 
Offline
podteczkownik raczkujący
Avatar użytkownika

Dołączył(a): piątek, 25 listopada 2011, 14:45
Posty: 132
model: T4
silnik: ACV

Podziękował: 22 razy
Pomógł: 4 razy
UWAGA,UWAGA

Po 10ciu miesiącach nieprzespanych nocy, grzebania w silniku mojego pomarańczaka wielka zagadka rozwiązana!!!
To nic innego jak wtryski <szok> Trzy wtryski były całkowicie uszkodzune i lały jak woda z kranu.
Teraz czeka mnie wizyta w warsztacie, w którym powiedzieli, że wtryski sprawdzili i stwierdzili, że są dobre.
Po wymianie końcówek wtryskiwaczy pomarańczak śmiga aż miło. <good>
Dziękuję wszystkim za dobre rady i pomoc w rozwiązaniu zagadki 100lecia <england>


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 83 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 23 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  

Administracja t4-forum.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresci wypowiedzi zamieszczanych przez uzytkownikow Forum.
Forum uruchomione w dniu: niedziela, 11 kwietnia 2010, 09:52.
Powered by phpBB