T4-forum.pl

Forum dyskusyjne posiadaczy i sympatyków VW Transportera T4!


Teraz jest niedziela, 28 kwietnia 2024, 08:49

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 83 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona
Autor Wiadomość
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 29 sierpnia 2012, 12:58 
Offline
podteczkownik raczkujący
Avatar użytkownika

Dołączył(a): piątek, 25 listopada 2011, 14:45
Posty: 132
model: T4
silnik: ACV

Podziękował: 22 razy
Pomógł: 4 razy
Sorki za dość długą nieobecność. Logi wykonane. I przeprowadziłem jeszcze ''Test z diodą'' i pomiary przepływki za pomocą miernika. I dość dziwne mam spostrzeżenie. Przepływka podaje odpowiednie napięcia, a auto nie jedzie. Po wpięciu diody ''pomarańczak'' ożył <yes> Może nie całkiem ale jest znaczna poprawa. I gdzie jest pies pogrzebany?
Wykonałem logi statyczne z wpiętą diodą
http://vaglog.rtnet.pl/duzutki_95730.html
http://vaglog.rtnet.pl/duzutki_95731.html
http://vaglog.rtnet.pl/duzutki_95732.html
http://vaglog.rtnet.pl/duzutki_95733.html
http://vaglog.rtnet.pl/duzutki_95734.html
http://vaglog.rtnet.pl/duzutki_95735.html

Logi na B/S z wpiętą diodą
http://vaglog.rtnet.pl/duzutki_95736.html
http://vaglog.rtnet.pl/duzutki_95737.html
http://vaglog.rtnet.pl/duzutki_95738.html
http://vaglog.rtnet.pl/duzutki_95739.html

Logi z podłączoną przepływką
http://vaglog.rtnet.pl/duzutki_95740.html
http://vaglog.rtnet.pl/duzutki_95741.html
http://vaglog.rtnet.pl/duzutki_95742.html
http://vaglog.rtnet.pl/duzutki_95743.html
http://vaglog.rtnet.pl/duzutki_95744.html
http://vaglog.rtnet.pl/duzutki_95745.html

Logi na B/S z podłączoną przepływką
http://vaglog.rtnet.pl/duzutki_95746.html
http://vaglog.rtnet.pl/duzutki_95747.html
http://vaglog.rtnet.pl/duzutki_95748.html

Troszkę się tego nazbierało, ale mam nadzieję, że to pomoże w znalezieniu rozwiązania co jest z "pomarańczakiem".
I takie jeszcze jedno pytanko. Mianowicie po uruchomieniu VAGa, i wejściu w blok 01 "engine" wyskakują informacje na temat sterownika silnika. Czy pozycja SOFT CODING powinna przedstawiać same zera, czy raczej jakieś inne cyfry. Zastanawiam się bo kolega, który pomaga mi dzielnie posiada Skodzine i u niego wyskakują jakieś inne cyferki. Może tu siedzi problem bo sterownik jest rozkodowany? To taki kolejny z moich dziwnych pomysłów.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 29 sierpnia 2012, 15:58 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 11:23
Posty: 7427
Lokalizacja: Warszawa
opis: niech moc będzie z wami
model: Caravelle x 2
silnik: ACV i AHY

Podziękował: 72 razy
Pomógł: 801 razy
jak dla mnie to jest jeden problem
z wpiętą diodą to trzeba zrobić logi dynamiczne wszystkich grup - szczególnie 001, 003 i 011, a nie statyczne

poza grupą 004 - której nie umiem jeszcze zinterpretować to cała reszta w statyce wygląda o.k.
w grupie 003 wyraźnie widać, że dioda wpięta i spełnia swoje zadanie czyli symuluje maksymalną wartość ilości powietrza

duzutki napisał(a):
Czy pozycja SOFT CODING powinna przedstawiać same zera, czy raczej jakieś inne cyfry.


chodzi o to co na czerwono zaznaczyłem:

Control Module Part Number: 074 906 018 B
Component and/or Version: 2,5l R5 EDC 0000SG 2519
Software Coding: 00002
Work Shop Code: WSC 02743


_________________
"Światem rządzi miłość! Ja na przykład kocham się napić "
Jedyną rzeczą sprawiedliwie rozdzieloną między ludzi jest rozum,
jeszcze nie spotkałem osoby która stwierdziłaby, że ma go za mało


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 30 sierpnia 2012, 10:47 
Offline
podteczkownik raczkujący
Avatar użytkownika

Dołączył(a): piątek, 25 listopada 2011, 14:45
Posty: 132
model: T4
silnik: ACV

Podziękował: 22 razy
Pomógł: 4 razy
Cytuj:
chodzi o to co na czerwono zaznaczyłem:

Control Module Part Number: 074 906 018 B
Component and/or Version: 2,5l R5 EDC 0000SG 2519
Software Coding: 00002
Work Shop Code: WSC 02743



Dokładnie <good>
U mnie to wygląda tak;
Vag Nr. 074 906 021F
Component: 2.5l R5 EDC SG D1H
Work Shop Code: WSC 00097
Software Coding: 00000

Napięcia wysyłane przez przepływke są książkowe mimo to nie działa poprawnie. Po podłączeniu diody auto ma więcej mocy, lecz wciąż nie jest to, to co być powinno.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 30 sierpnia 2012, 11:37 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 11:23
Posty: 7427
Lokalizacja: Warszawa
opis: niech moc będzie z wami
model: Caravelle x 2
silnik: ACV i AHY

Podziękował: 72 razy
Pomógł: 801 razy
tam powinno być 00002 jeśli masz manualną skrzynię biegów i napęd bez syncro

na włączonym kluczyku wchodzisz w silnik 01 a potem w 07 tam wpisujesz 00002 i zatwierdzasz
wyłączasz i znowu włączasz kluczyk i sprawdzasz czy przyjęło

duzutki napisał(a):
Napięcia wysyłane przez przepływke są książkowe mimo to nie działa poprawnie.


u mnie jak padła przepływka to co prawda napięcia nie sprawdzałem ale w logach statycznych pokazywało dobrze około 420 mg/str ( czyli tak jak u ciebie ) ale przy próbie dynamicznej w logach rosło do 550 i dalej już stało, a czasem stawało na 280 i wtedy to w ogóle nie dało się jechac

duzutki napisał(a):
Po podłączeniu diody auto ma więcej mocy, lecz wciąż nie jest to, to co być powinno.


ja mam tak samo, na diodzie jest dobrze ale na sprawnej przepływce jeszcze lepiej
czy próbowałeś jeździć na zupełnie odpiętej przepływce jak sugerują koledzy w innym twoim temacie ?? bo u mnie na odpiętej jechał lepiej niż na popsutej ale gorzej niż na diodzie i na sprawnej


_________________
"Światem rządzi miłość! Ja na przykład kocham się napić "
Jedyną rzeczą sprawiedliwie rozdzieloną między ludzi jest rozum,
jeszcze nie spotkałem osoby która stwierdziłaby, że ma go za mało


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 30 sierpnia 2012, 11:55 
Offline
podteczkownik raczkujący
Avatar użytkownika

Dołączył(a): piątek, 25 listopada 2011, 14:45
Posty: 132
model: T4
silnik: ACV

Podziękował: 22 razy
Pomógł: 4 razy
Dzisiaj odepnę całkiem przepływkę i przejadę się kawałek, zobacze jek będzie. I spróbuje przelogować na 00002.
Nie wiem jak było przed wizytą w warsztacie, bo nigdy nie podłączałem "pomarańczaka" osobiście pod kompa.
Szkoda, że nie mam nikogo z podobną przepływką tu na miejscu.

Właśnie ustawiłem na 00002. Auto odpaliło bez problemu. Ale zobaczę jak będę jechał do pracy czy są jakieś zmiany.

Niestety ale kodowanie nie przyniosło żadnych pozytywnych rezultatów. Wręcz przeciwnie, wstaźnik temperatury pochodzi tylko do 1/4 skali. Wcześniej dochodził do połowy. Tak więc raczej wrócą do 00000.
Odwiedziłem raz jeszcze tego mechanika o którym pisałem wcześniej. Pokazałem mu mój ''chip tuning''. Dał mi przepływke i rezultat taki sam, brak mocy. Wyjaśnił mi swoją teorię na dolegliwość "pomarańczaka".
Twierdzi, ża wtryski nie podają prawidłowej ilości paliwa i stąd brak mocy. Uszkodzone wtryski. Podczas jazdy z diodą ECU widzi dużą dawkę powietrza i podaje więcej paliwa i tu przyrost mocy. Moim zdaniem to ma sens. A co Wy na to? <vw>

Wczoraj odpiąłem przepływkę całkiem i brak mocy totalny. Przed całym tym zamieszaniem zdarzyło mi się jechać bez podpiętej przepływki i dałem rede podjechać pod góre, na której mieszkam. A wczoraj dojechałem tylko kawałek i lipa, musiałem podpiąć diode.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 31 sierpnia 2012, 11:15 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 11:23
Posty: 7427
Lokalizacja: Warszawa
opis: niech moc będzie z wami
model: Caravelle x 2
silnik: ACV i AHY

Podziękował: 72 razy
Pomógł: 801 razy
wtryski nie dają paliwa bo z logów które robiłeś wcześniej wynika, że to komputer obcina już dawkę - pisał o tym FocusMed
pytanie jest czemu tak obcina ??
dlatego zrób logi dynamiczne z diodą i zobaczymy co wtedy komputer będzie robił z dawką paliwa

co do kodowania to ja nie mam innych info jak tylko to co napisałem 00002 ( 00001 dla ASB i 00003 dla syncro) - ale najwcześniejszy materiał o kodowaniach mam z grudnia 97 roku twój samochód jest z 96 i to były pierwsze modele z silnikiem 2.5TDI wręcz eksperymentalne jeszcze

natomiast kodowanie ECU nie ma moim zdaniem nic do wskazań temperatury na zegarach, obsługują je zupełnie inne czujniki
no chyba, że po kodowaniu silnik przestał wydzielać ciepło <szok>


_________________
"Światem rządzi miłość! Ja na przykład kocham się napić "
Jedyną rzeczą sprawiedliwie rozdzieloną między ludzi jest rozum,
jeszcze nie spotkałem osoby która stwierdziłaby, że ma go za mało


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 31 sierpnia 2012, 12:20 
Offline
podteczkownik raczkujący
Avatar użytkownika

Dołączył(a): piątek, 25 listopada 2011, 14:45
Posty: 132
model: T4
silnik: ACV

Podziękował: 22 razy
Pomógł: 4 razy
Cytuj:
zrób logi dynamiczne z diodą i zobaczymy co wtedy komputer będzie robił z dawką paliwa

Której grupy wykonać logi. Wszystkie?


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 31 sierpnia 2012, 12:34 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 11:23
Posty: 7427
Lokalizacja: Warszawa
opis: niech moc będzie z wami
model: Caravelle x 2
silnik: ACV i AHY

Podziękował: 72 razy
Pomógł: 801 razy
001, 003, 008, 010, 011

a poza tym jak patrzę na twoje logi z przepływki i te dynamiczne i statyczne ( grupa 003 ) to według mnie komputer w dawce wymaganej chce za dużo powietrza w statyce nie powinie żądać więcej jak 300 mg/str ( u ciebie 350 ) a w dynamice 880 ( u ciebie aż 1029,4 )

ja nie mam koncepcji czemu, może ktoś inny ma pomysł ??

i tu trochę mojego gdybania:
skoro ECU oczekuje o 20% więcej od maksymalnej dawki powietrza niż powinien ( z 880 do 1029 ) to i o te 20% obcina wtedy maksymalną dawkę paliwa ( z 50 do poniżej 40 ) jeśli w rzeczywistości dostaje powietrza mniej ( odczyt z przepływki )


_________________
"Światem rządzi miłość! Ja na przykład kocham się napić "
Jedyną rzeczą sprawiedliwie rozdzieloną między ludzi jest rozum,
jeszcze nie spotkałem osoby która stwierdziłaby, że ma go za mało



Za ten wpis autor Kenobi podziękował: duzutki (piątek, 31 sierpnia 2012, 12:57)
  Statystyki: 4.55%
Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 31 sierpnia 2012, 12:56 
Offline
podteczkownik raczkujący
Avatar użytkownika

Dołączył(a): piątek, 25 listopada 2011, 14:45
Posty: 132
model: T4
silnik: ACV

Podziękował: 22 razy
Pomógł: 4 razy
Logi postaram się zrobić jutro.
Co do dawek powietrza i paliwa to pojęcia nie mam jakie powinny być, jestem w tym zielony
Jesteś bardzo wytrwały i dzięki Ci WIELKIE za to kolego Kenobi <good>
Mi pomyśły się już dawno skończyły i mogę liczyć tylko na to co znajdę na forum.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 31 sierpnia 2012, 14:20 
Offline
podteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): środa, 30 maja 2012, 10:15
Posty: 201
Lokalizacja: Jawor-Jastrzębie Zdr.
model: -Latający Holender
silnik: -AJT

Podziękował: 12 razy
Pomógł: 6 razy
proszę do kosza


Ostatnio edytowano poniedziałek, 3 września 2012, 02:07 przez grehor, łącznie edytowano 1 raz

Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 31 sierpnia 2012, 15:35 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 11:23
Posty: 7427
Lokalizacja: Warszawa
opis: niech moc będzie z wami
model: Caravelle x 2
silnik: ACV i AHY

Podziękował: 72 razy
Pomógł: 801 razy
jedno jest pewne jeśli masz jakiegoś chipa to całe nasze rozważania o logach są nic nie warte dopóki go nie usuniesz


_________________
"Światem rządzi miłość! Ja na przykład kocham się napić "
Jedyną rzeczą sprawiedliwie rozdzieloną między ludzi jest rozum,
jeszcze nie spotkałem osoby która stwierdziłaby, że ma go za mało


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 31 sierpnia 2012, 23:22 
Offline
podteczkownik raczkujący
Avatar użytkownika

Dołączył(a): piątek, 25 listopada 2011, 14:45
Posty: 132
model: T4
silnik: ACV

Podziękował: 22 razy
Pomógł: 4 razy
Koledzy, pisząc "chip tuning" miałem na myśli wpiętą diodę <pajac> nie mam nic podpięte ani przerobione, przynajmniej ja nic nie robiłem z tym autem.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 1 września 2012, 02:02 
Offline
podteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): środa, 30 maja 2012, 10:15
Posty: 201
Lokalizacja: Jawor-Jastrzębie Zdr.
model: -Latający Holender
silnik: -AJT

Podziękował: 12 razy
Pomógł: 6 razy
proszę do kosza


Ostatnio edytowano poniedziałek, 3 września 2012, 02:08 przez grehor, łącznie edytowano 1 raz

Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 1 września 2012, 11:50 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 11:23
Posty: 7427
Lokalizacja: Warszawa
opis: niech moc będzie z wami
model: Caravelle x 2
silnik: ACV i AHY

Podziękował: 72 razy
Pomógł: 801 razy
grehor napisał(a):
że auto z odpiętą przepływką musi iść i łaski nie robi bo po odpięciu dawkę paliwa oblicza z położenia potencjometru zamiast przepływki


przecież zawsze dawka jest obliczana z pozycji potencjometru inaczej samochód nie reagowałby na dodawanie gazu


_________________
"Światem rządzi miłość! Ja na przykład kocham się napić "
Jedyną rzeczą sprawiedliwie rozdzieloną między ludzi jest rozum,
jeszcze nie spotkałem osoby która stwierdziłaby, że ma go za mało


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 1 września 2012, 14:11 
Offline
podteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): środa, 30 maja 2012, 10:15
Posty: 201
Lokalizacja: Jawor-Jastrzębie Zdr.
model: -Latający Holender
silnik: -AJT

Podziękował: 12 razy
Pomógł: 6 razy
proszę do kosza


Ostatnio edytowano poniedziałek, 3 września 2012, 02:08 przez grehor, łącznie edytowano 1 raz

Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 1 września 2012, 15:34 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 11:23
Posty: 7427
Lokalizacja: Warszawa
opis: niech moc będzie z wami
model: Caravelle x 2
silnik: ACV i AHY

Podziękował: 72 razy
Pomógł: 801 razy
kolego grehor pytania:
- jeździłeś w ogóle ze sprawną przepływką ??
- jeździłeś z podpiętym laptopem na odpiętej przepływce aby dowiedziec się co odczytuje komputer silnika czy tylko opierasz się na cudzych wypowiedziach ??
bo ja ci napiszę, że opowiadasz bzdury
komputer nic nie odcina, nie przechodzi w żadne tryby awaryjne
na uszkodzonej przepływce przyjmuje dane które ona mu podaje ( nawet te najbardziej absurdalne i stąd zazwyczaj fura w ogóle nie jedzie ), a na odpiętej domyślna dawka powietrza to 550mg/str bez względu na to co robisz z pedałem gazu i jakie są obroty
jeśli komputer oczekuje dawki mniejszej niż domyślna 550 to samochód jedzie dobrze natomiast gdy kalkulowana przez niego ilośc ma byc większa niestety jest fura zamulona
proszę o to logi zrobione dzisiaj na odpiętej przepływce - przyjrzyj się rubryce calculated ( co chce komputer ) przy różnych obrotach i różnym położeniu gazu, a co odczytuje w rzeczywistości ( rubryka actual )
pierwsza tabelka zrobione na trójce przy pełnym bucie
druga poniżej w czasie 3 minutowej jazdy przez miasto
http://vaglog.rtnet.pl/kenobi2_96006.html

jest to dowód na to, że tak jak napisałem wyżej komputer silnika przyjmuje przy odpiętej przepływce stałą wartośc 550, nie dokonuje żadnych obliczeń z innych miejsc ani nie wchodzi w tryby awaryjne

więc moja propozycja jest taka: abyś najpierw zamontował sobie sprawną przepływkę i z nią pojeździł, a potem ją odepnij i porównaj zamiast wypisywac pierdoły nie robiąc żadnych własnych doświadczeń

edit:
i jeszcze jedno tu logi na podpiętej przepływce:
http://vaglog.rtnet.pl/kenobi2_96010.html
porównaj czas dojścia silnika do 3300obr na odpiętej ( ponad 10s ) i na podpiętej ( 7s )
kolejny dowód na to iż na odpiętej fura nie jedzie tak jak powinna


_________________
"Światem rządzi miłość! Ja na przykład kocham się napić "
Jedyną rzeczą sprawiedliwie rozdzieloną między ludzi jest rozum,
jeszcze nie spotkałem osoby która stwierdziłaby, że ma go za mało


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 1 września 2012, 16:05 
Offline
podteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): środa, 30 maja 2012, 10:15
Posty: 201
Lokalizacja: Jawor-Jastrzębie Zdr.
model: -Latający Holender
silnik: -AJT

Podziękował: 12 razy
Pomógł: 6 razy
proszę do kosza


Ostatnio edytowano poniedziałek, 3 września 2012, 02:09 przez grehor, łącznie edytowano 1 raz

Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 1 września 2012, 16:20 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 11:23
Posty: 7427
Lokalizacja: Warszawa
opis: niech moc będzie z wami
model: Caravelle x 2
silnik: ACV i AHY

Podziękował: 72 razy
Pomógł: 801 razy
grehor napisał(a):
Nie wiem na ilu autach robiłeś testy i czy na wszystkich wypadały tak samo


na kilku z silnikiem ACV, a o takim tu silniku rozmawiamy

logi są z mojego i pokazują to co pokazują, bardziej oczywistego dowodu już nie potrafię przedstawic na to co odczytuje komputer silnika w samochodzie w 100% sprawnym

grehor napisał(a):
to co napisałem i zaznaczyłem to słowa pracownika serwisu VW więc jeśli to są pierdoły to widocznie w VW nie znają się na samochodach i silnikach.


niestety moje i nie tylko moje doświadczenia świadczą, że się słabo znają

pokaż mu te logi i niech się do nich odniesie - mam nadzieję, że będzie wiedział co to takiego, bo spotykałem takich których jedyną umiejętnością dotyczącą diagnozy było zczytanie błędów i ich wykasowanie

sory jeśli uraziłem ale niestety taka moja wada, że gdy czytam coś ewidentnie zaprzeczającego dowodom które posiadam robię się dosadnie nie miły
niestety nie mam dostępu do T4 z AJT aby i na nim zrobic testy takie same jak w ACV


_________________
"Światem rządzi miłość! Ja na przykład kocham się napić "
Jedyną rzeczą sprawiedliwie rozdzieloną między ludzi jest rozum,
jeszcze nie spotkałem osoby która stwierdziłaby, że ma go za mało


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 1 września 2012, 16:28 
Offline
podteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): środa, 30 maja 2012, 10:15
Posty: 201
Lokalizacja: Jawor-Jastrzębie Zdr.
model: -Latający Holender
silnik: -AJT

Podziękował: 12 razy
Pomógł: 6 razy
proszę do kosza


Ostatnio edytowano poniedziałek, 3 września 2012, 02:10 przez grehor, łącznie edytowano 1 raz

Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 1 września 2012, 16:32 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 11:23
Posty: 7427
Lokalizacja: Warszawa
opis: niech moc będzie z wami
model: Caravelle x 2
silnik: ACV i AHY

Podziękował: 72 razy
Pomógł: 801 razy
grehor napisał(a):
No ale to jest akurat logiczne i wiadome jak pisałem po odpięciu komp przechodzi na alternatywną kalkulację a nie dokładną.


jak widac w logach nie na alternatywną kalkulację tylko przyjmuje stałą wartośc 550

grehor napisał(a):
A z ciekawości sprawdź jaki wyjdzie ci wynik na podpiętej ale uszkodzonej i to już nie będzie 10 sekund a 20-30 albo i więcej.

to napisałem tutaj:
Kenobi napisał(a):
na uszkodzonej przepływce przyjmuje dane które ona mu podaje ( nawet te najbardziej absurdalne i stąd zazwyczaj fura w ogóle nie jedzie )


grehor napisał(a):
Co do AJT i ACV to raczej wielkiej różnicy nie ma ale na pewno jest inne oprogramowanie i może w tym być szkopuł.


różnice są w oprogramowaniu ale na pewno nie w samej zasadzie działania ECU


_________________
"Światem rządzi miłość! Ja na przykład kocham się napić "
Jedyną rzeczą sprawiedliwie rozdzieloną między ludzi jest rozum,
jeszcze nie spotkałem osoby która stwierdziłaby, że ma go za mało


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 83 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 20 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  

Administracja t4-forum.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresci wypowiedzi zamieszczanych przez uzytkownikow Forum.
Forum uruchomione w dniu: niedziela, 11 kwietnia 2010, 09:52.
Powered by phpBB