T4-forum.pl
https://www.t4-forum.pl/

analiza logow 151 km
https://www.t4-forum.pl/viewtopic.php?f=15&t=18017
Strona 1 z 1

Autor:  Kadela69 [ poniedziałek, 30 listopada 2020, 20:40 ]
Tytuł:  analiza logow 151 km

prosze o ocene logow statycznych,bo czasami podszarpuje na wolnych silnik 151 km
http://vaglogi.pl/log-023_YE9Xw.html
http://vaglogi.pl/log-018_6rjRRmM.html
http://vaglogi.pl/log-014_0P34Y3.html
http://vaglogi.pl/log-013_xS0Zzv.html
http://vaglogi.pl/log-007_E98NHr.html
http://vaglogi.pl/log-004_Wx9fW.html
http://vaglogi.pl/log-001_VWV7V.html
http://vaglogi.pl/log-003_FYR33G.html
http://vaglogi.pl/log-000_Bs0rJ.html

Autor:  Kenobi [ wtorek, 1 grudnia 2020, 20:10 ]
Tytuł:  Re: analiza logow 151 km

Tak na początek:
1. Log grupy 001 z dawką jest za krótki, a to podstawa do analizy szarpania.
2. Sprawdzone podstawy czyli patrzyłeś czy jak występuje szarpanie to widać bąble powietrza w wężyku przy pompie ?
3. Jeśli masz klimę to czy szarpanie występuje zarówno na włączonej jak i wyłączonej ?

Autor:  mati1 [ środa, 2 grudnia 2020, 19:12 ]
Tytuł:  Re: analiza logow 151 km

Dawka jest trochę chyba zmniejszona na nastawniku bo jest 7 a powinno ok 4 no i korekcje też nie są ciekawe.

Autor:  Kadela69 [ czwartek, 3 grudnia 2020, 19:13 ]
Tytuł:  Re: analiza logow 151 km

aktualizacja bloku 001
http://vaglogi.pl/log-001_BUZQiI.html

czy klima czy bez podszarpuje tak samo

ale zauwazylem malutkie babelki w przewodzie paliwowym idacym od filtra .pewnie zaworek do wymiany.
a jaka powinna byc dawka paliwa ustawiona?bo moze tu lezy problem bo po wymianie rozrzadu wydaje mi sie ze auto troche oslablo.

Autor:  mati1 [ czwartek, 3 grudnia 2020, 20:47 ]
Tytuł:  Re: analiza logow 151 km

Ja ustawiałem w okolicy 4.5. Im mniejsza wartość na komputerze tym większa dawka na pompie tak na odwrót to działa tylko zaznacz czymś cienkim bo delikatne przestawienie nastawnika powoduje znaczącą zmianę dawki

Autor:  Kenobi [ czwartek, 3 grudnia 2020, 22:24 ]
Tytuł:  Re: analiza logow 151 km

Dawka którą masz ustawioną nie ma wpływu na 100% na to szarpanie. Natomiast bąbelki o których piszesz na pewno mają na to wpływ i to kolosalny. Nie ma możliwości przestawienia dawki przy wymianie rozrządu chyba, że coś inne było też grzebane przy pompie. Zacznij od likwidacji zapowietrzenia. Inne czynności ( regulacje, przestawiania dawki itp ) jak są bąble nie mają sensu bo ECU przy przerwach w zasilaniu paliwa głupieje.
Co do dawki to faktycznie uboga ale mieści się w normie serwisowej. Wypadało by nią zejść do 4-4.5 ale to już trzeba by nastawnikiem ruszyć na pompie.
mati1 napisał(a):
Im mniejsza wartość na komputerze tym większa dawka na pompie

Tylko w czasie przyspieszenia, na jałowym pokazuje realną podawaną przez pompę <cool>

Autor:  Kadela69 [ piątek, 4 grudnia 2020, 10:52 ]
Tytuł:  Re: analiza logow 151 km

Ok to wiem juz przynajmniej od czego zacząć.a nastawnik w ktora stronę trzeba przesuwać zeby zrobic te 4.5 w strone silnika czy koła zębatego?

Autor:  peters [ piątek, 4 grudnia 2020, 15:04 ]
Tytuł:  Re: analiza logow 151 km

Z tymi bąbelkami w układzie paliwowym to można książkę napisać.
U jednych występują a auto nie drga. U drugich nie ma i auto pięknie pracuje.
Ważne moim zdaniem jest to aby ich nie bylo w przewodzie zasilającym.
U mnie czasami występują ale tylko na przewodzie powrotnym.
Nie wiem od czego to zależy. Jak na zasilaniu ich nie ma to trzeba odpuścić chyba ze auto kuleje.

Strona 1 z 1 Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/