T4-forum.pl https://www.t4-forum.pl/ |
|
analiza logow 151 km https://www.t4-forum.pl/viewtopic.php?f=15&t=18017 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | Kadela69 [ poniedziałek, 30 listopada 2020, 20:40 ] |
Tytuł: | analiza logow 151 km |
prosze o ocene logow statycznych,bo czasami podszarpuje na wolnych silnik 151 km http://vaglogi.pl/log-023_YE9Xw.html http://vaglogi.pl/log-018_6rjRRmM.html http://vaglogi.pl/log-014_0P34Y3.html http://vaglogi.pl/log-013_xS0Zzv.html http://vaglogi.pl/log-007_E98NHr.html http://vaglogi.pl/log-004_Wx9fW.html http://vaglogi.pl/log-001_VWV7V.html http://vaglogi.pl/log-003_FYR33G.html http://vaglogi.pl/log-000_Bs0rJ.html |
Autor: | Kenobi [ wtorek, 1 grudnia 2020, 20:10 ] |
Tytuł: | Re: analiza logow 151 km |
Tak na początek: 1. Log grupy 001 z dawką jest za krótki, a to podstawa do analizy szarpania. 2. Sprawdzone podstawy czyli patrzyłeś czy jak występuje szarpanie to widać bąble powietrza w wężyku przy pompie ? 3. Jeśli masz klimę to czy szarpanie występuje zarówno na włączonej jak i wyłączonej ? |
Autor: | mati1 [ środa, 2 grudnia 2020, 19:12 ] |
Tytuł: | Re: analiza logow 151 km |
Dawka jest trochę chyba zmniejszona na nastawniku bo jest 7 a powinno ok 4 no i korekcje też nie są ciekawe. |
Autor: | Kadela69 [ czwartek, 3 grudnia 2020, 19:13 ] |
Tytuł: | Re: analiza logow 151 km |
aktualizacja bloku 001 http://vaglogi.pl/log-001_BUZQiI.html czy klima czy bez podszarpuje tak samo ale zauwazylem malutkie babelki w przewodzie paliwowym idacym od filtra .pewnie zaworek do wymiany. a jaka powinna byc dawka paliwa ustawiona?bo moze tu lezy problem bo po wymianie rozrzadu wydaje mi sie ze auto troche oslablo. |
Autor: | mati1 [ czwartek, 3 grudnia 2020, 20:47 ] |
Tytuł: | Re: analiza logow 151 km |
Ja ustawiałem w okolicy 4.5. Im mniejsza wartość na komputerze tym większa dawka na pompie tak na odwrót to działa tylko zaznacz czymś cienkim bo delikatne przestawienie nastawnika powoduje znaczącą zmianę dawki |
Autor: | Kenobi [ czwartek, 3 grudnia 2020, 22:24 ] |
Tytuł: | Re: analiza logow 151 km |
Dawka którą masz ustawioną nie ma wpływu na 100% na to szarpanie. Natomiast bąbelki o których piszesz na pewno mają na to wpływ i to kolosalny. Nie ma możliwości przestawienia dawki przy wymianie rozrządu chyba, że coś inne było też grzebane przy pompie. Zacznij od likwidacji zapowietrzenia. Inne czynności ( regulacje, przestawiania dawki itp ) jak są bąble nie mają sensu bo ECU przy przerwach w zasilaniu paliwa głupieje. Co do dawki to faktycznie uboga ale mieści się w normie serwisowej. Wypadało by nią zejść do 4-4.5 ale to już trzeba by nastawnikiem ruszyć na pompie. mati1 napisał(a): Im mniejsza wartość na komputerze tym większa dawka na pompie Tylko w czasie przyspieszenia, na jałowym pokazuje realną podawaną przez pompę |
Autor: | Kadela69 [ piątek, 4 grudnia 2020, 10:52 ] |
Tytuł: | Re: analiza logow 151 km |
Ok to wiem juz przynajmniej od czego zacząć.a nastawnik w ktora stronę trzeba przesuwać zeby zrobic te 4.5 w strone silnika czy koła zębatego? |
Autor: | peters [ piątek, 4 grudnia 2020, 15:04 ] |
Tytuł: | Re: analiza logow 151 km |
Z tymi bąbelkami w układzie paliwowym to można książkę napisać. U jednych występują a auto nie drga. U drugich nie ma i auto pięknie pracuje. Ważne moim zdaniem jest to aby ich nie bylo w przewodzie zasilającym. U mnie czasami występują ale tylko na przewodzie powrotnym. Nie wiem od czego to zależy. Jak na zasilaniu ich nie ma to trzeba odpuścić chyba ze auto kuleje. |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |