T4-forum.pl

Forum dyskusyjne posiadaczy i sympatyków VW Transportera T4!


Teraz jest czwartek, 28 marca 2024, 12:21

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 30 listopada 2020, 20:40 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): niedziela, 11 marca 2018, 08:54
Posty: 50
model: multivan
silnik: 2.5 ahy

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
prosze o ocene logow statycznych,bo czasami podszarpuje na wolnych silnik 151 km
http://vaglogi.pl/log-023_YE9Xw.html
http://vaglogi.pl/log-018_6rjRRmM.html
http://vaglogi.pl/log-014_0P34Y3.html
http://vaglogi.pl/log-013_xS0Zzv.html
http://vaglogi.pl/log-007_E98NHr.html
http://vaglogi.pl/log-004_Wx9fW.html
http://vaglogi.pl/log-001_VWV7V.html
http://vaglogi.pl/log-003_FYR33G.html
http://vaglogi.pl/log-000_Bs0rJ.html


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 1 grudnia 2020, 20:10 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 11:23
Posty: 7425
Lokalizacja: Warszawa
opis: niech moc będzie z wami
model: Caravelle x 2
silnik: ACV i AHY

Podziękował: 71 razy
Pomógł: 801 razy
Tak na początek:
1. Log grupy 001 z dawką jest za krótki, a to podstawa do analizy szarpania.
2. Sprawdzone podstawy czyli patrzyłeś czy jak występuje szarpanie to widać bąble powietrza w wężyku przy pompie ?
3. Jeśli masz klimę to czy szarpanie występuje zarówno na włączonej jak i wyłączonej ?


_________________
"Światem rządzi miłość! Ja na przykład kocham się napić "
Jedyną rzeczą sprawiedliwie rozdzieloną między ludzi jest rozum,
jeszcze nie spotkałem osoby która stwierdziłaby, że ma go za mało


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 2 grudnia 2020, 19:12 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): niedziela, 7 lipca 2019, 16:42
Posty: 47
Lokalizacja: dsw
model: multivan
silnik: axg

Podziękował: 2 razy
Pomógł: 0 razy
Dawka jest trochę chyba zmniejszona na nastawniku bo jest 7 a powinno ok 4 no i korekcje też nie są ciekawe.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 3 grudnia 2020, 19:13 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): niedziela, 11 marca 2018, 08:54
Posty: 50
model: multivan
silnik: 2.5 ahy

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
aktualizacja bloku 001
http://vaglogi.pl/log-001_BUZQiI.html

czy klima czy bez podszarpuje tak samo

ale zauwazylem malutkie babelki w przewodzie paliwowym idacym od filtra .pewnie zaworek do wymiany.
a jaka powinna byc dawka paliwa ustawiona?bo moze tu lezy problem bo po wymianie rozrzadu wydaje mi sie ze auto troche oslablo.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 3 grudnia 2020, 20:47 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): niedziela, 7 lipca 2019, 16:42
Posty: 47
Lokalizacja: dsw
model: multivan
silnik: axg

Podziękował: 2 razy
Pomógł: 0 razy
Ja ustawiałem w okolicy 4.5. Im mniejsza wartość na komputerze tym większa dawka na pompie tak na odwrót to działa tylko zaznacz czymś cienkim bo delikatne przestawienie nastawnika powoduje znaczącą zmianę dawki


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 3 grudnia 2020, 22:24 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 11:23
Posty: 7425
Lokalizacja: Warszawa
opis: niech moc będzie z wami
model: Caravelle x 2
silnik: ACV i AHY

Podziękował: 71 razy
Pomógł: 801 razy
Dawka którą masz ustawioną nie ma wpływu na 100% na to szarpanie. Natomiast bąbelki o których piszesz na pewno mają na to wpływ i to kolosalny. Nie ma możliwości przestawienia dawki przy wymianie rozrządu chyba, że coś inne było też grzebane przy pompie. Zacznij od likwidacji zapowietrzenia. Inne czynności ( regulacje, przestawiania dawki itp ) jak są bąble nie mają sensu bo ECU przy przerwach w zasilaniu paliwa głupieje.
Co do dawki to faktycznie uboga ale mieści się w normie serwisowej. Wypadało by nią zejść do 4-4.5 ale to już trzeba by nastawnikiem ruszyć na pompie.
mati1 napisał(a):
Im mniejsza wartość na komputerze tym większa dawka na pompie

Tylko w czasie przyspieszenia, na jałowym pokazuje realną podawaną przez pompę <cool>


_________________
"Światem rządzi miłość! Ja na przykład kocham się napić "
Jedyną rzeczą sprawiedliwie rozdzieloną między ludzi jest rozum,
jeszcze nie spotkałem osoby która stwierdziłaby, że ma go za mało


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 4 grudnia 2020, 10:52 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): niedziela, 11 marca 2018, 08:54
Posty: 50
model: multivan
silnik: 2.5 ahy

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
Ok to wiem juz przynajmniej od czego zacząć.a nastawnik w ktora stronę trzeba przesuwać zeby zrobic te 4.5 w strone silnika czy koła zębatego?


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 4 grudnia 2020, 15:04 
Offline
nadteczkownik

Dołączył(a): wtorek, 13 kwietnia 2010, 23:05
Posty: 1032
Lokalizacja: Powiat żuromiński,woj. Mazowieckie
model: T4
silnik: ACV ,AXG

Podziękował: 70 razy
Pomógł: 37 razy
Z tymi bąbelkami w układzie paliwowym to można książkę napisać.
U jednych występują a auto nie drga. U drugich nie ma i auto pięknie pracuje.
Ważne moim zdaniem jest to aby ich nie bylo w przewodzie zasilającym.
U mnie czasami występują ale tylko na przewodzie powrotnym.
Nie wiem od czego to zależy. Jak na zasilaniu ich nie ma to trzeba odpuścić chyba ze auto kuleje.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 8 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  

Administracja t4-forum.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresci wypowiedzi zamieszczanych przez uzytkownikow Forum.
Forum uruchomione w dniu: niedziela, 11 kwietnia 2010, 09:52.
Powered by phpBB