T4-forum.pl

Forum dyskusyjne posiadaczy i sympatyków VW Transportera T4!


Teraz jest czwartek, 28 marca 2024, 21:49

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 29 stycznia 2020, 20:59 
Offline
teczkownik

Dołączył(a): piątek, 18 stycznia 2013, 17:19
Posty: 627
Lokalizacja: Oleśnica
model: T4 Multivan
silnik: 2,5 Tdi 151AXG

Podziękował: 68 razy
Pomógł: 26 razy
Bardzo proszę o analizę logów mojego AXG,podczas przyspieszania od 2000/obr zaczyna się dławić.
Filtry wymienione,układ podciśnień wymieniony,przepływka też zmieniona
Zrobiłem grupę 003 i 011
http://vaglogi.pl/log-011_zP4e79.html
http://vaglogi.pl/log-003_rvx90F.html


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 29 stycznia 2020, 23:28 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 11:23
Posty: 7425
Lokalizacja: Warszawa
opis: niech moc będzie z wami
model: Caravelle x 2
silnik: ACV i AHY

Podziękował: 71 razy
Pomógł: 801 razy
Przy 2100obr masz ciśnienie żądane, ECU zaczyna zamykać procentowo N75 ale brak reakcji więc kontynuuje, nadal brak reakcji więc kontynuuje zwiększając wartość coraz bardziej. Wtedy gwałtownie układ reaguje ale skokowo od razu za mocno więc ciśnienie spada w okolicy 2500obr zbyt mocno i znowu turbina musi się rozkręcić co udaje jej się dopiero przy 2700obr i znowu wahnięcie tylko mniejsze. Tak naprawdę stabilne ciśnienie masz dopiero od 3100obr. Nie wiem na 100% co to może być ale już widziałem parę razy takie logi, niestety nikt już nie odpisał co było przyczyną.
Wygląda jakby się w turbinie kierownice się przycinały lub sztanga albo N75 i to zawsze pisałem na widok takiego loga jeśli wszystko inne sprawne. Dla pewności zrób jeszcze grupę 008 ( dawki ), 010 ( położenie pedału gazu ) i 001 ( napięcie na nastawniku )


_________________
"Światem rządzi miłość! Ja na przykład kocham się napić "
Jedyną rzeczą sprawiedliwie rozdzieloną między ludzi jest rozum,
jeszcze nie spotkałem osoby która stwierdziłaby, że ma go za mało



Za ten wpis autor Kenobi podziękował: słowik (czwartek, 30 stycznia 2020, 11:33)
  Statystyki: 4.55%
Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 30 stycznia 2020, 18:33 
Offline
teczkownik

Dołączył(a): piątek, 18 stycznia 2013, 17:19
Posty: 627
Lokalizacja: Oleśnica
model: T4 Multivan
silnik: 2,5 Tdi 151AXG

Podziękował: 68 razy
Pomógł: 26 razy
Vag żadnych błędów nie wywalał,oprócz błedu ABS,aż do momentu kiedy robiłem logi.
Po zrobieniu logów wywaliło błędy:
17564-Sharewere version. To Decode all DTCs
P1156-35-00-Please Register/Active.

17569-Sharewere version. To Decode all DTCs
P1161-35-00-Please Register/Active.
Po wykasowaniu błędów i spokojnej jeździe,błędy nie pojawiają się.Ale jak tylko dam ostro w pedał zaraz je wywala.
Zrobię wieczorem jeszcze pozostałe i wrzucę.
Kenobi dzięki za odzew ;)

EDIT:

Wrzucam kolejne grupy.
001- http://vaglogi.pl/log-001_bfERZ.html
008- http://vaglogi.pl/log-008_I4ox52w.html
010- http://vaglogi.pl/log-010_G84k8Of.html

04-011- http://vaglogi.pl/log-011_qN9r7.html

Po kilkudniwej walce,i szukaniu przyczyny dla czego auto nie jedzie,winowajcą okazał się czujnik N273.
Po wymiane czujnika auto jeździ jak należy,przy okazji podniosłem moc do 185Ps i 402nm


Ostatnio edytowano piątek, 31 stycznia 2020, 00:54 przez grzesiex, łącznie edytowano 1 raz
post pod postem


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  

Administracja t4-forum.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresci wypowiedzi zamieszczanych przez uzytkownikow Forum.
Forum uruchomione w dniu: niedziela, 11 kwietnia 2010, 09:52.
Powered by phpBB