T4-forum.pl https://www.t4-forum.pl/ |
|
w ramach przegladu przed wyjazdem AXG https://www.t4-forum.pl/viewtopic.php?f=15&t=16539 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | flax [ czwartek, 27 września 2018, 16:47 ] |
Tytuł: | w ramach przegladu przed wyjazdem AXG |
smignalem wczoraj z podpietym vagiem, z ciekawosci czy wszystko ok z silnikiem.. Group 004: http://vaglogi.pl/log-004_V1CAVuL.html Groups 000, 011: http://vaglogi.pl/log-000_011_pM2n6M0.html Groups 003, 008: http://vaglogi.pl/log-003_008_miz8D.html Groups 003, 009: http://vaglogi.pl/log-003_009_l0zTMu.html Groups 003, 010: http://vaglogi.pl/log-003_010_4Lq4v27.html Groups 003, 011: http://vaglogi.pl/log-003_011_x6MRH.html Groups 003, 013: http://vaglogi.pl/log-003_013_mIgObnV.html Groups 003, 014: http://vaglogi.pl/log-003_014_1W0QP.html wyglada na to, ze cos mam nie tak z korekta dawki na 3 cylindrze.. dobrze widze? czyszczenie wtryskow LuqiMolly mnie czeka na poczatek? |
Autor: | Kenobi [ czwartek, 27 września 2018, 17:30 ] |
Tytuł: | Re: w ramach przegladu przed wyjazdem AXG |
Fakt ten cylinder wyraźnie słabszy i go ECU podlewa paliwem. Wbrew obiegowej opinii to wcale nie musi oznaczać problemu z wtryskiwaczem, bo zazwyczaj zużywają sie one równomiernie i korekta nie występuje. Oczywiście i nie wyklucza ale w większości przypadków taki rozstrzał wykazuje spadek wydajności pracy tego cylindra, a przyczyn może być kilka. Reszta w normie, zresztą i korekcja serwisowo to od -2 do +2 |
Autor: | flax [ czwartek, 27 września 2018, 19:43 ] |
Tytuł: | w ramach przegladu przed wyjazdem AXG |
Wielkie dzieki. W takim razie ruszam niebawem ze spokojna glowa. A przy okazji przeczyszcze wtryski - nie zaszkodzi. A tak przy okazji: jakie typowe przyczyny bys wymienil jako powod takiej korekty dawki na jednym cylindrze? I w jaki sposob komp weryfikuje dawki? Skad ma dane do korekty? |
Autor: | Kenobi [ sobota, 29 września 2018, 22:15 ] |
Tytuł: | Re: w ramach przegladu przed wyjazdem AXG |
flax napisał(a): I w jaki sposob komp weryfikuje dawki? Skad ma dane do korekty? Nierównomiernie napływający sygnał z czujnika obrotów/położenia wału w takt " zapłonów " poszczególnych cylindrów. Typowy problem to zazwyczaj słabsza kompresja danego cylindra, a to z kolej znowu kilka przyczyn. |
Autor: | flax [ niedziela, 30 września 2018, 11:00 ] |
Tytuł: | Re: w ramach przegladu przed wyjazdem AXG |
Wszystko jasne, dzieki. |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |