T4-forum.pl
https://www.t4-forum.pl/

w ramach przegladu przed wyjazdem AXG
https://www.t4-forum.pl/viewtopic.php?f=15&t=16539
Strona 1 z 1

Autor:  flax [ czwartek, 27 września 2018, 16:47 ]
Tytuł:  w ramach przegladu przed wyjazdem AXG

smignalem wczoraj z podpietym vagiem, z ciekawosci czy wszystko ok z silnikiem..

Group 004: http://vaglogi.pl/log-004_V1CAVuL.html
Groups 000, 011: http://vaglogi.pl/log-000_011_pM2n6M0.html
Groups 003, 008: http://vaglogi.pl/log-003_008_miz8D.html
Groups 003, 009: http://vaglogi.pl/log-003_009_l0zTMu.html
Groups 003, 010: http://vaglogi.pl/log-003_010_4Lq4v27.html
Groups 003, 011: http://vaglogi.pl/log-003_011_x6MRH.html
Groups 003, 013: http://vaglogi.pl/log-003_013_mIgObnV.html
Groups 003, 014: http://vaglogi.pl/log-003_014_1W0QP.html


wyglada na to, ze cos mam nie tak z korekta dawki na 3 cylindrze.. dobrze widze?
czyszczenie wtryskow LuqiMolly mnie czeka na poczatek?

Autor:  Kenobi [ czwartek, 27 września 2018, 17:30 ]
Tytuł:  Re: w ramach przegladu przed wyjazdem AXG

Fakt ten cylinder wyraźnie słabszy i go ECU podlewa paliwem. Wbrew obiegowej opinii to wcale nie musi oznaczać problemu z wtryskiwaczem, bo zazwyczaj zużywają sie one równomiernie i korekta nie występuje. Oczywiście i nie wyklucza ale w większości przypadków taki rozstrzał wykazuje spadek wydajności pracy tego cylindra, a przyczyn może być kilka.
Reszta w normie, zresztą i korekcja serwisowo to od -2 do +2

Autor:  flax [ czwartek, 27 września 2018, 19:43 ]
Tytuł:  w ramach przegladu przed wyjazdem AXG

Wielkie dzieki. W takim razie ruszam niebawem ze spokojna glowa.
A przy okazji przeczyszcze wtryski - nie zaszkodzi.

A tak przy okazji: jakie typowe przyczyny bys wymienil jako powod takiej korekty dawki na jednym cylindrze?
I w jaki sposob komp weryfikuje dawki? Skad ma dane do korekty?

Autor:  Kenobi [ sobota, 29 września 2018, 22:15 ]
Tytuł:  Re: w ramach przegladu przed wyjazdem AXG

flax napisał(a):
I w jaki sposob komp weryfikuje dawki? Skad ma dane do korekty?

Nierównomiernie napływający sygnał z czujnika obrotów/położenia wału w takt " zapłonów " poszczególnych cylindrów. Typowy problem to zazwyczaj słabsza kompresja danego cylindra, a to z kolej znowu kilka przyczyn.

Autor:  flax [ niedziela, 30 września 2018, 11:00 ]
Tytuł:  Re: w ramach przegladu przed wyjazdem AXG

Wszystko jasne, dzieki.

Strona 1 z 1 Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/