T4-forum.pl
https://www.t4-forum.pl/

Brak Mocy AJT. Analiza logów
https://www.t4-forum.pl/viewtopic.php?f=15&t=14967
Strona 2 z 2

Autor:  Kenobi [ czwartek, 19 października 2017, 21:43 ]
Tytuł:  Re: Brak Mocy AJT. Analiza logów

zibi782 napisał(a):
miałem nadzieję że ludzie zajmujący się tuningiem potrafią coś więcej znaleźć po całodziennej diagnostyce niż sugestia " że może coś z pompą się dzieje" i wydruku z hamowni.

Nie jesteś osamotniony w tej kwestii, koledze garbaty "tunerzy" wgrali program do nie dmuchającej turbiny. Da się ? Da.

Autor:  garbaty [ czwartek, 19 października 2017, 22:50 ]
Tytuł:  Re: Brak Mocy AJT. Analiza logów

@Zibi nie my pierwsi i nie ostatni, ale kiedyś w końcu to ogarniemy. Będą busy latały nisko jak trzeba

Autor:  rafflex [ sobota, 21 października 2017, 17:46 ]
Tytuł:  Re: Brak Mocy AJT. Analiza logów

http://log.malonetuning.com/upload

<up> to może w zastępstwie vaglog?

Autor:  zibi782 [ niedziela, 29 października 2017, 20:56 ]
Tytuł:  Re: Brak Mocy AJT. Analiza logów

logi z 29.10 mam nadzieję że to moje logi bo coś tego dużo. (marker 074 906 018)
dynamiczne
http://log.malonetuning.com/spreadsheet/34167
http://log.malonetuning.com/spreadsheet/34166
http://log.malonetuning.com/spreadsheet/34165
wchodzą wszystkie logi zapisane w pliku od roku ale oznaczone datami.
Po przejrzeniu wydaje się że dostaje za mało paliwa.
Pompa słabo pompuje?

Autor:  zibi782 [ piątek, 26 stycznia 2018, 21:43 ]
Tytuł:  Re: Brak Mocy AJT. Analiza logów

Trochę mi to zajęło ale moc została przywrócona. Po długich poszukiwaniach znalazłem mechanika który obiecał że postara się coś z tym zrobić. Samochód oddałem do warsztatu na czyszczenie nastawnika pompy a przy okazji wspomniałem o braku mocy i czy mógłby coś z tym zrobić. Oczywiście powiedziałem ilu to już fachowców się za to brało i poległo. Naprawa miała trwać 1 dzień, odebrałem po 4. Na moje pytanie co mu było otrzymałem odpowiedź " w zasadzie nic, tylko jedną uszczelkę w pompie wymieniliśmy". Ale w ramach tego szukania braku mocy mam sprawdzone wszystkie wtryski i pompę, oczywiście wyczyszczony nastawnik oraz ustawiony na nowo rozrząd. Teraz teczka śmiga aż miło, 140 idzie bez problemu(jest jeszcze zapas) przed ledwo 110 można było osiągnąć. A na koniec miłe zaskoczenie, Pan mechanik skasował tylko za czyszczenie nastawnika. Niestety nie chciał zdradzić co było przyczyną braku mocy. A z tego jestem najbardziej niezadowolony.

Strona 2 z 2 Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/