T4-forum.pl

Forum dyskusyjne posiadaczy i sympatyków VW Transportera T4!


Teraz jest sobota, 27 kwietnia 2024, 23:38

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 42 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 5 czerwca 2016, 21:32 
Offline
podteczkownik

Dołączył(a): piątek, 9 października 2015, 00:38
Posty: 420
Lokalizacja: Opolskie
opis: T4 Caravelle Long
model: T4 Caravelle
silnik: 2,5 AXG
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 20 razy
Pomógł: 17 razy
Probe041 napisał(a):
Kolega o ile nie ma wersji 151km to ma zwykle turbo bez zmiennej geometrii

Po sterowniku 074 906 021 L widocznym w logach śmiem domyślać się że ACV,ale ???


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 5 czerwca 2016, 21:37 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): poniedziałek, 12 stycznia 2015, 17:09
Posty: 72
model: t4 lift
silnik: 2.5tdi

Podziękował: 1 raz
Pomógł: 0 razy
Mam 75Kw 97rok lifting wlasnie szukam lektury rozpoznawania silnokow


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 5 czerwca 2016, 21:56 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:37
Posty: 12307
Lokalizacja: DW
model: T4
silnik: 1.9 TD...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 327 razy
Pomógł: 1042 razy
Wybacz ale nawet nie zaglądałem w logi z telefonu ;-)


_________________
Nie pomagam na PW. Masz problem szukaj/pisz na forum


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 5 czerwca 2016, 22:35 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): poniedziałek, 12 stycznia 2015, 17:09
Posty: 72
model: t4 lift
silnik: 2.5tdi

Podziękował: 1 raz
Pomógł: 0 razy
Czyli mam silnik ACV? Nie moge znalesc tematu jak rozpoznac swoj silnik


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 5 czerwca 2016, 22:53 
Offline
podteczkownik

Dołączył(a): piątek, 9 października 2015, 00:38
Posty: 420
Lokalizacja: Opolskie
opis: T4 Caravelle Long
model: T4 Caravelle
silnik: 2,5 AXG
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 20 razy
Pomógł: 17 razy
misiek1988 napisał(a):
Czyli mam silnik ACV? Nie moge znalesc tematu jak rozpoznac swoj silnik
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Nie szukaj. Oznaczenie silnika powinno być na nalepce (tabliczce znamionowej) na przednim pasie po lewej,albo na wlepce na skrzynce bezpieczników. 75 KW to ACV.
Wcześniej napisałem co do sprawdzenia. Kilka postów wcześniej.
Ale upraszczając: wszystkie węże i połączenia na dolocie, wężyki podciśnień,wężek idący od intercoolera do ECU+ odcinek wężyka w samym ECU. To tak na początek.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 6 czerwca 2016, 16:01 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): poniedziałek, 12 stycznia 2015, 17:09
Posty: 72
model: t4 lift
silnik: 2.5tdi

Podziękował: 1 raz
Pomógł: 0 razy
[img]http://uploads.tapatalk-cdn.com/20160606/7849c392e207a2c1e7946b0291291001.jpg[/img]
Czesc zdemontowana. Jak sami widzicie juz kiedys byla klejona a zeby byl przelot to wlozyl ktos wklad od dlugopisu. Popekalo do konca przy demontarzu. Jutro o 8 rano nowa czesc brak zamiennika koszt 408zl... Niestety zapomnialem oznaczyc werzyki. Podpowiecie ktory gdzie? Moze przy okazji wymienic rowniez je? Przekroj 4,5mm a co to za rodzaj? Gdzie taki dostac?


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 6 czerwca 2016, 16:24 
Offline
podteczkownik

Dołączył(a): piątek, 9 października 2015, 00:38
Posty: 420
Lokalizacja: Opolskie
opis: T4 Caravelle Long
model: T4 Caravelle
silnik: 2,5 AXG
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 20 razy
Pomógł: 17 razy
Wrzuć z formie załącznika czy linka, bo nie idzie tego otworzyć.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 6 czerwca 2016, 17:33 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): poniedziałek, 12 stycznia 2015, 17:09
Posty: 72
model: t4 lift
silnik: 2.5tdi

Podziękował: 1 raz
Pomógł: 0 razy
tu mamy to uszkodzone urzadzonko
Obrazek

a tu dziwny werzyk ktory mnie zainteresowal
Obrazek


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 6 czerwca 2016, 17:40 
Offline
Administrator

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 10:16
Posty: 5288
model: Mixt
silnik: ACV

Podziękował: 51 razy
Pomógł: 617 razy
Zdjęcia proszę wstawiać w formie załączników a nie linkować do serwerów zewnetrznych!


_________________
Administrator w stanie spoczynku.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 6 czerwca 2016, 17:42 
Offline
podteczkownik

Dołączył(a): piątek, 9 października 2015, 00:38
Posty: 420
Lokalizacja: Opolskie
opis: T4 Caravelle Long
model: T4 Caravelle
silnik: 2,5 AXG
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 20 razy
Pomógł: 17 razy
misiek1988 napisał(a):
tu mamy to uszkodzone urzadzonko
Obrazek

a tu dziwny werzyk ktory mnie zainteresowal
Obrazek


No i masz rozwiązanie tematu. Przez ten wężyk nie mogło być dobrze. Tam musi być szczelnie. To węzyk do ECU (dlatego ciśnienie falowalo).
To urządzonko to N 75- do sterownia turbiną.
A tego zaworku nie da się zreanimować? Chyba króciec tam odłamany widzę. 400zł to przesada za niego. Zaworek to druga przyczyna Twojego problemu. Poszukaj na allegro N 75 do ACV. Kupisz za pół ceny.
Wymień przy okazji wszystkie wężyki podciśnienia. Jak coś ściągasz to zapamiętaj gdzie co i jak,albo fotkę zrób wczesniej aby z niej skorzystać. Podłączenie z powrotem nie będzie trudne. Serwisówka pokaże co i gdzie ma być.


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


Ostatnio edytowano poniedziałek, 6 czerwca 2016, 17:54 przez driver77, łącznie edytowano 1 raz

Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 6 czerwca 2016, 17:53 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): poniedziałek, 12 stycznia 2015, 17:09
Posty: 72
model: t4 lift
silnik: 2.5tdi

Podziękował: 1 raz
Pomógł: 0 razy
Zamowilem juz oryginal i dlatego taka cena. N75 to ta czesc z ulamanym kroccem tak? Przepraszam nie znam nazw. A czego brakuje na tej 2 fotce czego szukac?
A i co to za werzyki sa jakies specjalne ? Gdzie mozna kupic? Sprawdzilem suwmiarka 4,5mm

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 6 czerwca 2016, 18:06 
Offline
podteczkownik

Dołączył(a): piątek, 9 października 2015, 00:38
Posty: 420
Lokalizacja: Opolskie
opis: T4 Caravelle Long
model: T4 Caravelle
silnik: 2,5 AXG
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 20 razy
Pomógł: 17 razy
misiek1988 napisał(a):
Zamowilem juz oryginal i dlatego taka cena. N75 to ta czesc z ulamanym kroccem tak? Przepraszam nie znam nazw. A czego brakuje na tej 2 fotce czego szukac?
A i co to za werzyki sa jakies specjalne ? Gdzie mozna kupic? Sprawdzilem suwmiarka 4,5mm

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Ad1) Tak to N 75
Ad2) Wężyk jest jakiś sztukowany. Weż go zdejmij,obejrzyj,najlepiej wymień. On idzie do kompa (koło akumulatora). Tam tez go możesz zdjąć. Dalej w kompie (po sciągnieciu obudowy jest jeszcze jeden wężyk około 4-5 cm). Na razie zostaw rozbiórkę ECU.

Uporaj się z tym zaworem, tym wężykiem,oraz profilaktycznie wymień wężyki podciśnień.Najlepiej pojedynczo (siągasz-> docinasz nowy->zakładasz). Jak zdejmiesz wszystkie to na pewno nie za pamiętasz co gdzie było. W wolnej chwili sprawdź czy wszystkie rury od filtra powietrza do turbiny i dalej mocno skręcone, wizualnie przejrzyj czy nie ma dziury, czy pęknięcia. Po zabiegu z loguj jeszcze raz to samo co robiłeś wczoraj, do oceny.

Do filtra powietrza zajrzyj jak wygląda. Zresztą to chyba wiesz.
A wężyki dostaniesz w każdym motoryzacyjnym. Coś około 8-10 zl/m Tam są dwa rozmiary nie pamiętam jakie. W sklepie będą wiedzieć o co Ci chodzi. Mają dość ciasno wchodzić,aby nie spadały.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 7 czerwca 2016, 18:53 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): poniedziałek, 12 stycznia 2015, 17:09
Posty: 72
model: t4 lift
silnik: 2.5tdi

Podziękował: 1 raz
Pomógł: 0 razy
I historia rozwiazana.
N75 wymieniony na nowke sztuke oryginal autko smiga jak ta lala... Wymienilem narazie tylko 2 werzyki idace do n75 1 nie wymienilem od strony turbo bo jest zalozyny na cybant a silnik byl cieply. Jutro wymienie pozostale werzyki tak dla bezpieczenstwa ale jak narazie 160km/h i spokojnie przyspiesza.


Dziekuje za pomoc.
Jutro wrzuce jeszcze logi kontrolnie.
Pozdrawiam


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 7 czerwca 2016, 19:28 
Offline
podteczkownik

Dołączył(a): piątek, 9 października 2015, 00:38
Posty: 420
Lokalizacja: Opolskie
opis: T4 Caravelle Long
model: T4 Caravelle
silnik: 2,5 AXG
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 20 razy
Pomógł: 17 razy
misiek1988 napisał(a):
I historia rozwiazana.
N75 wymieniony na nowke sztuke oryginal autko smiga jak ta lala... Wymienilem narazie tylko 2 werzyki idace do n75 1 nie wymienilem od strony turbo bo jest zalozyny na cybant a silnik byl cieply. Jutro wymienie pozostale werzyki tak dla bezpieczenstwa ale jak narazie 160km/h i spokojnie przyspiesza.


Dziekuje za pomoc.
Jutro wrzuce jeszcze logi kontrolnie.
Pozdrawiam


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

No to fajnie. Ale wymień profilaktycznie reszte. Mi ostatnio 4cm wężyk narobił bałaganu. A co najlepsze że wizualnie był ok,natomiast pod oplotem cały spękany.
Powodzenia


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 7 czerwca 2016, 20:12 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): poniedziałek, 12 stycznia 2015, 17:09
Posty: 72
model: t4 lift
silnik: 2.5tdi

Podziękował: 1 raz
Pomógł: 0 razy
Tak tak wykienie wszystkie. A powiedz jeszcze ten co do turbiny idzie i u mnie jest przymocowany na cybant to pewnie dla tego ze sie zauwal ciekawe czy nie z powodu uszkodzenia jakiegos samej wsowki. Czyli wiemienic pozostale werze dochodzace do tego 2 urzadzenie-zaworu ktory jest umocowany do zaworu n75 czy gdzies jeszcze polecasz wymienic?


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 7 czerwca 2016, 20:25 
Offline
podteczkownik

Dołączył(a): piątek, 9 października 2015, 00:38
Posty: 420
Lokalizacja: Opolskie
opis: T4 Caravelle Long
model: T4 Caravelle
silnik: 2,5 AXG
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 20 razy
Pomógł: 17 razy
misiek1988 napisał(a):
Tak tak wykienie wszystkie. A powiedz jeszcze ten co do turbiny idzie i u mnie jest przymocowany na cybant to pewnie dla tego ze sie zauwal ciekawe czy nie z powodu uszkodzenia jakiegos samej wsowki. Czyli wiemienic pozostale werze dochodzace do tego 2 urzadzenie-zaworu ktory jest umocowany do zaworu n75 czy gdzies jeszcze polecasz wymienic?


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Tam przy turbinie zawsze jest na cybant,ale bez cybantu też się nic nie dzieje. Lepiej jak jest.
Ja bym wymienił wszystkie podciśnienia jakie są i na kilka lat masz spokój. Tak jak pisałem,ja wymieniłem,a opuściłem jeden kawałek bo wygladał na dobry (a wewnątrz pod otuliną był sparciały),do tego pęknięty trójnik plastikowy. I tak sobie podciśnienie lewizną uciekało. Nie znacznie, a jednak na tyle że wóz mi świrował.


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 7 czerwca 2016, 22:19 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 18:08
Posty: 4205
Lokalizacja: RZESZÓW
opis: ZRÓB COŚ ZE SWOIM ŻYCIEM ALBO NAPIJ SIĘ WÓDKI
model: T4
silnik: AFN 1.9 TDI

Podziękował: 76 razy
Pomógł: 280 razy
O jaki brudny paluch <śmiech>


_________________
BYŁEM
I OSTRÓDA III OLSZTYN IV POKRZYWNA VI GÓRY SOWIE VII KASZEBE.VIII RADKÓW.IX SUCHEDNIÓW.XI SIAMOSZYCE.XIII ORAWA XIV KARPACZ

ORGANIZOWAŁEM
II ROZTOKI GÓRNE.V TARNAWA NIŻNA.XII ROZTOKI GÓRNE


bus.jpg


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 7 czerwca 2016, 22:23 
Offline
podteczkownik

Dołączył(a): piątek, 9 października 2015, 00:38
Posty: 420
Lokalizacja: Opolskie
opis: T4 Caravelle Long
model: T4 Caravelle
silnik: 2,5 AXG
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 20 razy
Pomógł: 17 razy
chmielik napisał(a):
O jaki brudny paluch <śmiech>

<59> Z takimi rękami do zdjęcia. Następnym razem umyję. Zwykle przez pierwsze 15 min robię w rękawicach,później to już różnie jest


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 7 czerwca 2016, 22:26 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 18:08
Posty: 4205
Lokalizacja: RZESZÓW
opis: ZRÓB COŚ ZE SWOIM ŻYCIEM ALBO NAPIJ SIĘ WÓDKI
model: T4
silnik: AFN 1.9 TDI

Podziękował: 76 razy
Pomógł: 280 razy
No w reklamie Scholla to ty nie zagrasz


_________________
BYŁEM
I OSTRÓDA III OLSZTYN IV POKRZYWNA VI GÓRY SOWIE VII KASZEBE.VIII RADKÓW.IX SUCHEDNIÓW.XI SIAMOSZYCE.XIII ORAWA XIV KARPACZ

ORGANIZOWAŁEM
II ROZTOKI GÓRNE.V TARNAWA NIŻNA.XII ROZTOKI GÓRNE


bus.jpg


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 7 czerwca 2016, 22:35 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): poniedziałek, 12 stycznia 2015, 17:09
Posty: 72
model: t4 lift
silnik: 2.5tdi

Podziękował: 1 raz
Pomógł: 0 razy
A i jeszcze jedno na poczatku watku wybilo mi 2 bledy.
Jeden z nich zostal rozwiazany - czy w komputerze zniknie on sam czy misze go skasowac ?
Czym byl ten 2 blad?


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 42 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 25 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  

Administracja t4-forum.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresci wypowiedzi zamieszczanych przez uzytkownikow Forum.
Forum uruchomione w dniu: niedziela, 11 kwietnia 2010, 09:52.
Powered by phpBB