T4-forum.pl

Forum dyskusyjne posiadaczy i sympatyków VW Transportera T4!


Teraz jest niedziela, 14 sierpnia 2022, 15:12

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2 ] 
Autor Wiadomość
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 6 czerwca 2022, 22:30 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): czwartek, 15 kwietnia 2010, 20:31
Posty: 86
Lokalizacja: Koszalin
model: Caravelle '03 /C5 X7
silnik: ACV

Podziękował: 2 razy
Pomógł: 10 razy
W piątek auto odmówiło posłuszeństwa. Nie wchodziło na obroty, dymiło na siwo. Na szybko sprawdziłem co to może być, (jeszcze nie ogarniając jak robić logi), wyszedł mi przepływomierz. Po odłączeniu przepływomierza nie było różnicy (nie wiem, czy ten log cokolwiek wniesie).
http://vaglogi.pl/log-003_004_qeJuxZa.html
W niedzielę wziąłem drugą przepływkę, kombinowałem (przekładałem obie, sprawdzałem co działo się bez), sprawdzałem jak zmieniają się parametry. Zaczęły się zmieniać, auto wchodziło na obroty, ale nadal dymiło na siwo (mniej niż w piątek).
Dzisiaj auto pracuje chyba normalnie, doczytałem jak robić logi:
Statyczne:
http://vaglogi.pl/log-000_001_gtAp6.html
http://vaglogi.pl/log-001_023_53UyP.html
http://vaglogi.pl/log-003_004_DBgQU5G.html
http://vaglogi.pl/log-007_013_8K16KS.html
http://vaglogi.pl/log-013_014_3mUQcl.html
Basic settings:
http://vaglogi.pl/log-000_2CbI5u9.html
http://vaglogi.pl/log-003_3IG70I.html
http://vaglogi.pl/log-004_4q891u.html
http://vaglogi.pl/log-011_ONc3GG.html
Dynamiczne:
http://vaglogi.pl/log-003_011_WzXBDs.html
http://vaglogi.pl/log-004_008_zi9R0.html
http://vaglogi.pl/log-010_011_A69f2i.html
http://vaglogi.pl/log-000_001_39MtK.html

Z tych logów jedynie udało mi się wyczytać, że turbo dość późno wstaje. Wszystkie węże ciśnienia wymieniałem w tym miesiącu, więc są szczelne.
Z istotnych informacji - rozrząd wymieniony ok 500 km temu, ale na podstawie logów nie jestem w stanie samodzielnie ocenić, czy jest ustawiony poprawnie (robił to warsztat specjalizujący się w T4, więc zakładam, że zrobili to dobrze (po wymianie wydaje mi się, że silnik pracuje ciszej i mniej twardo).
Obecnie auto działa w porządku (czyli mniej więcej tak jak zwykle), nie dymi, jednak chciałbym się upewnić, czy wszystko jest ok.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 7 czerwca 2022, 21:52 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): piątek, 6 stycznia 2012, 14:41
Posty: 4476
Lokalizacja: Kraków
opis: GRUPA MAŁOPOLSKA sekcja "STARE WYGI"
model: Transporter
silnik: ACV + AJT

Podziękował: 289 razy
Pomógł: 714 razy
Co do logów, to niech wypowiedzą się fachowcy.
Ja widzę, że czwarty wtrysk mocno kuleje.


_________________
Obrazek


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  

Administracja t4-forum.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresci wypowiedzi zamieszczanych przez uzytkownikow Forum.
Forum uruchomione w dniu: niedziela, 11 kwietnia 2010, 09:52.
Powered by phpBB